En timme med Heroes of the Storm

Robot
En timme med Heroes of the Storm

Blizzard går igenom allt från banor, hjältar och förmågor - och hästar!

#heroes-of-the-storm


Medlem
En timme med Heroes of the Storm

AWESOME!

Detta kommer bli bra. Sanna mina ord.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Lär väl mest spela det som ett casualspel, till skillnad från dota 2.

Medlem

Jag kan inte hjälpa det. Jag tappar intresset med en gång jag ser Warcraft III-grafiken som genomsyrat allt dom gjort på senare tid.

// edit: animationer och allt annat också för den delen.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Detta lär vara mitt casual spel som jag endast spelar i 2 timmar, till skillnad från mitt hardcore1337 spel kallad dota2 som jag brukar köra i 11 timmar per dag. Hardcore!


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Kmr bli vad andra mmo's är till wow tyvärr.

Medlem

Verkar väldigt casual. Skönt att se att fler än jag har fått samma intryck. Tror detta spel kommer floppa tyvärr. Men man vet aldrig.

Medlem
Skrivet av conthox:

Jag kan inte hjälpa det. Jag tappar intresset med en gång jag ser Warcraft III-grafiken som genomsyrat allt dom gjort på senare tid.

// edit: animationer och allt annat också för den delen.

Ja det är ju för att warcraft 3's grafik äger! Alla spel borde se ut så ju. Awesome

Medlem

Jag tycker blizzard gör allt som oftast bra ifrån sig

Medlem
Skrivet av robbis:
Skrivet av conthox:

Jag kan inte hjälpa det. Jag tappar intresset med en gång jag ser Warcraft III-grafiken som genomsyrat allt dom gjort på senare tid.

// edit: animationer och allt annat också för den delen.

Ja det är ju för att warcraft 3's grafik äger! Alla spel borde se ut så ju. Awesome

Det ser bra ut, men personligen faller inte grafiken mig i smaken. Känns för cartoonish.

Skrivet av Menige_Erik:

Jag tycker blizzard gör allt som oftast bra ifrån sig

<host> diablo 3 <host>


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Hmm tycker att strife ser ut att vara ett bättre spel. Har nästan lite svårt att förstå att det tagit blizzard så lång tid att slänga ihop ett dota spel när d ändå alltid återanvänder sina tidigare ip iställer för att skapa något nytt.

Medlem

Ser väldigt glatt ut med alla ljusa färger... PEGI 1?

Medlem

Känns som att detta kan vara svinkul, på lan och med öl i näven. Som ett mer regelbundet spel.... njaaaaaaaaaaaaae


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem
Skrivet av genma:

Hmm tycker att strife ser ut att vara ett bättre spel. Har nästan lite svårt att förstå att det tagit blizzard så lång tid att slänga ihop ett dota spel när d ändå alltid återanvänder sina tidigare ip iställer för att skapa något nytt.

Trodde först du menade det klassiska Strife från Rogue Entertainment.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Är det bara jag som inte fattar, eller syftar inte rubriken till att denna timmes information skulle finnas tillgänglig här?

Medlem
Skrivet av Sandbergaren:

Är det bara jag som inte fattar, eller syftar inte rubriken till att denna timmes information skulle finnas tillgänglig här?

Står ju lite grann vad som visades upp under timmen, annars finns ju videon under texten

Avstängd
Skrivet av genma:

Hmm tycker att strife ser ut att vara ett bättre spel. Har nästan lite svårt att förstå att det tagit blizzard så lång tid att slänga ihop ett dota spel när d ändå alltid återanvänder sina tidigare ip iställer för att skapa något nytt.

Strife var skit när jag testade det, betan var inte ens rolig jag stängde av det fortare än kvickt.

Medlem
Skrivet av conthox:

Jag kan inte hjälpa det. Jag tappar intresset med en gång jag ser Warcraft III-grafiken som genomsyrat allt dom gjort på senare tid.

// edit: animationer och allt annat också för den delen.

Vad är det för fel med Warcraft 3 grafiken?
Tror det kommer se bättre ut i spelandet och inte bedömma efter youtube film!

Medlem
Skrivet av conthox:

Jag kan inte hjälpa det. Jag tappar intresset med en gång jag ser Warcraft III-grafiken som genomsyrat allt dom gjort på senare tid.

// edit: animationer och allt annat också för den delen.

Skrivet av Ankh:
Skrivet av robbis:
Skrivet av conthox:

Jag kan inte hjälpa det. Jag tappar intresset med en gång jag ser Warcraft III-grafiken som genomsyrat allt dom gjort på senare tid.

// edit: animationer och allt annat också för den delen.

Ja det är ju för att warcraft 3&amp;#039;s grafik äger! Alla spel borde se ut så ju. Awesome

Det ser bra ut, men personligen faller inte grafiken mig i smaken. Känns för cartoonish.

Skrivet av Menige_Erik:

Jag tycker blizzard gör allt som oftast bra ifrån sig

&lt;host&gt; diablo 3 &lt;host&gt;

Hoppas inte du spelar LoL då, eller typ Ngt Moba ^^


signatur

Requiēscat in pāce ~

1
Skriv svar