Info om The Last of Us-dlc på fredag

Robot
Medlem
Info om The Last of Us-dlc på fredag

Dlc till årets spel. Hoppas det blir bra.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

släpp spelet till PS4:an damit!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

givet första DLC köp jag gör.

ELF
Medlem
Skrivet av WarpGuN:

släpp spelet till PS4:an damit!

Och PC ffs.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Kommer ihåg när jag spelade spelet att jag tänkte de där breven man hitta lite här och var från nån gubbe(kommer inte ihåg vad han hette) som levde i en bunker med andra personer skulle bli ett bra DLC.
Men det jag hoppas mest på att de drar ner på all onödigt skjutande som det var alldeles för mycket av.


signatur

I am the Milkman. My milk is delicious

Medlem
Skrivet av nisp88:

Kommer ihåg när jag spelade spelet att jag tänkte de där breven man hitta lite här och var från nån gubbe(kommer inte ihåg vad han hette) som levde i en bunker med andra personer skulle bli ett bra DLC.
Men det jag hoppas mest på att de drar ner på all onödigt skjutande som det var alldeles för mycket av.

Ish hette han om jag minns korrekt, och jag har även för mig att det ryktades om att DLCt skulle handla om honom efter en kryptisk tweet från en av utvecklarna för inte allt så länge sedan.

Medlem
Skrivet av nisp88:

Kommer ihåg när jag spelade spelet att jag tänkte de där breven man hitta lite här och var från nån gubbe(kommer inte ihåg vad han hette) som levde i en bunker med andra personer skulle bli ett bra DLC.
Men det jag hoppas mest på att de drar ner på all onödigt skjutande som det var alldeles för mycket av.

Det hade varit enormt emotionellt DLC då man tänker på slutet.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av ELF:
Skrivet av WarpGuN:

släpp spelet till PS4:an damit!

Och PC ffs.

Nja inte PC, konsolspel bör och skall aldrig portas till PC. Det har vi märkt genom livets långa lopp... Jävla pissoptimering

Medlem
Skrivet av Eschricht:
Skrivet av nisp88:

Kommer ihåg när jag spelade spelet att jag tänkte de där breven man hitta lite här och var från nån gubbe(kommer inte ihåg vad han hette) som levde i en bunker med andra personer skulle bli ett bra DLC.
Men det jag hoppas mest på att de drar ner på all onödigt skjutande som det var alldeles för mycket av.

Ish hette han om jag minns korrekt, och jag har även för mig att det ryktades om att DLCt skulle handla om honom efter en kryptisk tweet från en av utvecklarna för inte allt så länge sedan.

Precis Ish heter han.

Däremot trodde jag att hans öde var förseglat, ska precis passera punkten i spelet som jag tror förtäljer detta.

Ett helt fantastiskt spel sett till storyn, dynamiken mellan våra hjältar och hur det fångar upp en. Sedan finns det en hel del spelmekaniska moment som nästan får en att gråta, men eftersom det övriga är så fantastiskt får jag ha överseende med bristerna.

Snart blir det köp, när det kostar 249:-


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Moderator | Testpilot
Skrivet av walter_iego:

Snart blir det köp, när det kostar 249:-

Snåljåp


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av walter_iego:

Snart blir det köp, när det kostar 249:-

Snåljåp

...and proud of it!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

PC? Sony äger Naughty Dog... Dream on...


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

1
Skriv svar