Fragzone – Blir Titanfall Call of Dutys baneman?

Medlem

Christers tolkning av Calle... priceless!

Medlem

Helt fantastiskt bra! Längtar redan till nästa vecka

Medlem
Medlem
Skrivet av Grimley:

Lirade också COD2 en hel del, samt i en svensk clan. Dock är väl inte COD den enda "pengakon" där ute bland spel?

Att det inte är den enda pengakon där ute förtar väl inte det faktum att det blivit en pengako?

Medlem

Btw, någon borde göra en .gif av Christers "Blind Man"-imitation. Har aldrig skrattat så mycket samtidigt som jag känt mig så rädd.

Medlem

Har Christer glömt att ta medicinen? Eller är det medicinen som glömt att ta Christer?
Börjar mer och mer likna gameplay på p2p. Det gillas!

Inaktiv

Jag hoppas att Activision fortsätter i samma bana och håller alla CoD kids borta från resten av spelvärlden.

Medlem
Medlem

Fantastiskt intro...och det som bjöds efter eftertexterna var också riktigt skoj.

Bra avsnitt, för övrigt trevligt att se att det verkar gå bra för forna Infinity Ward (numera Respawn). Tråkig historia det där när det begav sig, men ser fram emot Titanfall.

SE

Medlem

För mig funkade det att se filmen och till och med eftertexterna man fick genomlida med en massa John, Jonas och Victor med flera men endast en William. Här beviset på att det finns ett slut på eftertexten. Kunde inte räkna dem alla med en nu vet vi att Fragzone är en AAA titel inom TV.

Skrivet av Operan:

Har Christer glömt att ta medicinen? Eller är det medicinen som glömt att ta Christer?
Börjar mer och mer likna gameplay på p2p. Det gillas!

Han har börjat käka bananer igen...


signatur

Det var detta...

ELF
Medlem
Skrivet av CJ:

Kanske en idé att lägga Fragzone avsnitten i er youtube-kanal också?

http://www.youtube.com/user/FZPlay/videos

Av någon anledning krånglar Vimeos samtliga videos för mig idag, aldrig gjort så tidigare.

Om du sitter på Firefox så är det mycket möjligt windows media foundation som strular till det. Har glömt vad det är, men du kan i about:config skriva media-foundation för att hitta inställningarna för det. Tror dock det bara är media.windows-media-foundation.enabled som behöver sättas till false för att det ska fungera.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Grymt avsnitt, veckans höjdpunkt!

För övrigt: Fy tusan vad tråkig, intetsägande och likgiltig den där Titanfall-killen var. Totalt ointresserad av att sälja in sitt spel till Victor.


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Jag tror inte det kommer bli ett spel som går om CoD utan mer som ett tillägg. I genren. Jag har lite svårt att gilla sci-fi shooters, pga att jag har svårt att relatera till dem. Men kan nog ändå bli ett lyckat projekt. Dock tror jag inte jag kommer köpa det. Vill såfall ha en mer RPG (fallout) känsla över det. Kanske om man har turen att vinna det.

Mvh
Jean

Medlem
Skrivet av Anwest:

Grymt avsnitt, veckans höjdpunkt!

För övrigt: Fy tusan vad tråkig, intetsägande och likgiltig den där Titanfall-killen var. Totalt ointresserad av att sälja in sitt spel till Victor.

Verkligen. Duckade verkligen för all form av vågade eller personliga åsikter.

Ni är sjukt bra FZ

Medlem

Vilket underbart avsnitt=) Titanfall får min röst!

Inaktiv

Jag säger bara att ni överträffade er själva denna gång. Älskade humorn helt klart men det som fick mig att verkligen gilla detta avsnitt var intervju frågorna till Respawn. Det var rakt på sak och bra frågor, sedan att han duckade varenda fråga hela tiden är en annan femma. Men återigen tack för ett otroligt bra avsnitt. Jag ser fram emot nästa del.

Tror Mr. Leijonhufvud slår huvudet på spiken angående att dagens MP mest är ett förklätt kopieringsskydd.

Tron man att man går miste om material kan nog få folk att köpa spelet.

Ex Tomb Raider, Max Payne 3, Batman Origins, Assassins Creed


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem
Medlem

Snälla sluta med bakgrundsmusiken när nån pratar, sjuuuukt störigt. Annars så var ni superfina!

Medlem

Tack för ännu ett underbart avsnitt! Perfekt för att inleda den annars så svåra måndagsmorgonen på jobbet tillsammans med en kopp kaffe
Har börjat längta till julkalendern så att man kan börja varje arbetsdag med detta. Det kommer bli en bra jul.

Medlem

Drömde inatt att Christer var årets julvärd i en skum Arne Weise imitation.

- Nu kommer den där halvnakna ankj*veln igen. Ungar det slutar som förra året haha.
-Sen kan jag tillägga att Karl-Bertil tönten har utgått. Istället ska ni får se mig spela Shogun Total War II hela kvällen och efter tolv ska vi titta på tuttbilder!.

Medlem

Mysfarbror Calles lysande öron på slutet var lite läskiga...

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av skogsvilden:

Mysfarbror Calles lysande öron på slutet var lite läskiga...

Mysfarbror. Och yxmördare!


signatur
12
Skriv svar