Doctor Who firar sitt juileum med ett gratisspel

Robot
Medlem
Doctor Who firar sitt juileum med ett gratisspel

Don't blink, blink and you're dead!


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Vi får hoppas att en av världens bästa tv-serier får ett värdigt spel.

Medlem
Skrivet av Geisenhausen:

Don't blink, blink and you're dead!

And always Turn Left!

Medlem

Många känner kanske bättre till serien Torchwood, som är en spinoff på Dr. Who. Kan även tillägga att ordet 'Torchwood' är ett anagram för 'Doctor Who'

Medlem

Oh gud, sluta påminna mig om att det fortfarande är en och en halv vecka tills dubbelavsnittet kommer! Jag håller på att avlida i ängslig väntan här!

Medlem

<3 Dr Who


signatur
Medlem

signatur

Everybody needs help.

Medlem

Medlem

Hahahahahaha! Å jag dör. Det där var det bästa jag sett på jag vet inte hur länge


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Apministern:

Hahahahahaha! Å jag dör. Det där var det bästa jag sett på jag vet inte hur länge

Helt enkelt en av de bästa serierna någonsin. Får gåshud varje gång jag tänker på raden "Run, you clever boy, and remember me." <3

Kemin mellan Elfte och Clara är helt vansinnig. Och 50-års jubileumet kommer nog bli helt galet bra. Någon mer än jag som tippar på att det handlar om the Time War?

Medlem
Skrivet av Geisenhausen:

Don&#039;t blink, blink and you&#039;re dead!

Bland de bästa avsnitten (om inte det bästa?) av den nya (2005+) Doctor Who-serien


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem

Tänkte glida in och påstå att ingen kollar på denna usla serie... "titta på alla kommentarer"... - Never mind me, i'll be going now.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Tänkte glida in och påstå att ingen kollar på denna usla serie... "titta på alla kommentarer"... - Never mind me, i&#039;ll be going now.

Du är inte den enda. Kollade några avsnitt men tycker inte att det fanns någon tilltalande aspekt för min del. Ingen rolig humor, trista karaktärer och dålig story.

Medlem

Grymt. Fast senaste säsongen var lite trist. Ny Doctor strax!

Medlem

Dom firar inte juBileum då?

Medlem

signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Öööh seriöst, Dr what the fuck?

Jag äter hellre en spikmacka kryddad med rostiga muttrar och tittar på blixt gordon i svartvitt från 1939, för det var en av världens bästa tv serier, eller varför inte firefly.

Ja ja ungdomar har konstig smak, BBC gjorde bra tv serier förr och Dr who the fuck är INTE en utav dem!

Medlem
Skrivet av 2infinity:
Skrivet av SID 6.7:

Tänkte glida in och påstå att ingen kollar på denna usla serie... "titta på alla kommentarer"... - Never mind me, i&amp;#039;ll be going now.

Du är inte den enda. Kollade några avsnitt men tycker inte att det fanns någon tilltalande aspekt för min del. Ingen rolig humor, trista karaktärer och dålig story.

Jag antar att dessa avsnitten var från första säsongen av den nya serien? Isåfall är det inte konstigt. Den säsongen är sjukt hit-or-miss, och är utan tvekan by far den sämsta säsongen som släppts. 2-4 är betydligt bättre, och från och med säsong 5 är serien helt oigenkännerlig jämfört med tidigare säsonger i production value. Jag rekommenderar dig att ge några avsnitt från säsong fem en chans.

Men, vi kan inte alla gilla samma saker.

Medlem
Skrivet av Zpartan:

Öööh seriöst, Dr what the fuck?

Jag äter hellre en spikmacka kryddad med rostiga muttrar och tittar på blixt gordon i svartvitt från 1939, för det var en av världens bästa tv serier, eller varför inte firefly.

Ja ja ungdomar har konstig smak, BBC gjorde bra tv serier förr och Dr who the fuck är INTE en utav dem!

EXTERMINATE!!

Medlem
Skrivet av Tomten:
Skrivet av Zpartan:

Öööh seriöst, Dr what the fuck?

Jag äter hellre en spikmacka kryddad med rostiga muttrar och tittar på blixt gordon i svartvitt från 1939, för det var en av världens bästa tv serier, eller varför inte firefly.

Ja ja ungdomar har konstig smak, BBC gjorde bra tv serier förr och Dr who the fuck är INTE en utav dem!

EXTERMINATE!!

Haha. Dr Who är fantastiskt. Helt olikt allt annat. Man måste ta det lite för vad det är, ett barnprogram med väldigt vuxna övertoner. Och ibland ett vuxenprogram med barnprogramsinslag.

Men det är väl bra att det inte är en dussin serie? Och då kommer inte alla gilla den. Ni som inte gillar den behöver inte ens bry er.

Medlem

signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Who?

Känns som man är obekvämt bakom när det gäller att titta på Dr. Who avsnitt, typ 500 eller fler.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Who?

Känns som man är obekvämt bakom när det gäller att titta på Dr. Who avsnitt, typ 500 eller fler.

Ett tips är att börja vid omstarten år 2005 om du vill börja kika. Helt klart värt det.

Skrivet av Tomten:
Skrivet av walter_iego:

Who?

Känns som man är obekvämt bakom när det gäller att titta på Dr. Who avsnitt, typ 500 eller fler.

Ett tips är att börja vid omstarten år 2005 om du vill börja kika. Helt klart värt det.

Det tackar jag tomten för


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Tomten:
Skrivet av walter_iego:

Who?

Känns som man är obekvämt bakom när det gäller att titta på Dr. Who avsnitt, typ 500 eller fler.

Ett tips är att börja vid omstarten år 2005 om du vill börja kika. Helt klart värt det.

Det tackar jag tomten för

Ingen orsak, se bara till att ge serien några avsnitt på sig att bli riktigt bra, jag fastnade inte riktigt förrän avsnitt 6 och då fastnade jag rejält!

1
Skriv svar