Dagens Nintendo Direct fokuserar på 3DS

Robot
Dagens Nintendo Direct fokuserar på 3DS
Medlem
Dagens Nintendo Direct fokuserar på 3DS

SKoj för dom med 3Ds :): Men vad händer med wii-u? Inte för att jag har ett men det känns som det är i ett passivt läge just nu... Tråkigt för dom som spelar wii-u...

Medlem
Skrivet av slarron:

SKoj för dom med 3Ds :): Men vad händer med wii-u? Inte för att jag har ett men det känns som det är i ett passivt läge just nu... Tråkigt för dom som spelar wii-u...

Har både och, dock undrar jag varför jag ens skaffade 3ds xl, när den mest dammar men det är nog jag som inte riktig faller i målgruppen.
Hoppas på att WiiU kommer ur segstarten likt 3ds verkar gjort. Så ja, det är rätt tråkigt för oss WiiU ägare. Känns som 3DS tar all fokus.

New Mario Bros U, Pikmin 3, Wonderful 101 och ZombiU i all ära, men utöver det är det på tok för lite vettiga titlar.

Dock verkar Wii U Party som ett kul tidsfördriv så det ska man ha.

Inaktiv

Precis. Det har inte hänt ett skit med Wii U sedan det lanserades, annat än att ordna de (fortfarande) skitsega menyerna.

Medlem
Skrivet av Segas:

Precis. Det har inte hänt ett skit med Wii U sedan det lanserades, annat än att ordna de (fortfarande) skitsega menyerna.

Väntar fortfarande på den stora sommaruppdateringen....

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Segas:

Precis. Det har inte hänt ett skit med Wii U sedan det lanserades, annat än att ordna de (fortfarande) skitsega menyerna.

Väntar fortfarande på den stora sommaruppdateringen....

De har släppt iaf 3-4 uppdateringar senaste halvåret. Vad är det du väntar på?

Medlem
Skrivet av Segas:

Precis. Det har inte hänt ett skit med Wii U sedan det lanserades, annat än att ordna de (fortfarande) skitsega menyerna.

Nintendo har släppt massor av spel. Att sen inte spelen tilltalar dig är inte konsollens fel. Microsoft har inte släppt ett enda spel i år såvitt jag vet men det är ingen som gnäller på dem för det.

Medlem
Skrivet av Zappa:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Segas:

Precis. Det har inte hänt ett skit med Wii U sedan det lanserades, annat än att ordna de (fortfarande) skitsega menyerna.

Väntar fortfarande på den stora sommaruppdateringen....

De har släppt iaf 3-4 uppdateringar senaste halvåret. Vad är det du väntar på?

Den som skulle förbättra laddningstiderna avsevärt och optimera hela systemet. Hittills har jag inte märkt någon skillnad på hastigheten sen dom släppte våruppdateringen, som var den första av två delar av den stora förbättringen.

Medlem

Wii-u är ett sorgligt kapitel, värre än vad de åstakomm med gamecuben.

Inaktiv

För mig är detta det sista av Nintendos produkter jag lägger en krona på.

Medlem
Skrivet av RaymonD:

Wii-u är ett sorgligt kapitel, värre än vad de åstakomm med gamecuben.

Ahop. Även om inte gamecube sålde speciellt bra, så tycker jag den är en av de bästa konsoler jag ägt (kanske snäppet under N64 / SNES)

Medlem

Uppdatera oss EU invånare om när Shin Megami Tensei IV släpps, Nintendo!

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Zappa:
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Segas:

Precis. Det har inte hänt ett skit med Wii U sedan det lanserades, annat än att ordna de (fortfarande) skitsega menyerna.

Väntar fortfarande på den stora sommaruppdateringen....

De har släppt iaf 3-4 uppdateringar senaste halvåret. Vad är det du väntar på?

Den som skulle förbättra laddningstiderna avsevärt och optimera hela systemet. Hittills har jag inte märkt någon skillnad på hastigheten sen dom släppte våruppdateringen, som var den första av två delar av den stora förbättringen.

Den uppdateringen har de släppt såvitt jag vet. Det blir inte snabbare än vad det är nu. Det är ungefär i klass med 360/PS3 när det gäller laddningstider.

1
Skriv svar