Everquest Landmark-alfa i februari

Medlem
Everquest Landmark-alfa i februari

Spelets artstyle är ju perfekt för att återskapa Fables värld Albion. Så nu vet jag vad jag ska ägna alldeles för mycket tid åt.

Geeks Gaming

Både Landmark och Next är något jag tror jag kommer spela... dock är jag inte helt hundra med deras Free2Play metod.

Medlem
Skrivet av Xzander:

Spelets artstyle är ju perfekt för att återskapa Fables värld Albion. Så nu vet jag vad jag ska ägna alldeles för mycket tid åt.

Skriv när du är klar så kanske mina barnbarnsbarn vill testa det om 75år

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Xzander:

Spelets artstyle är ju perfekt för att återskapa Fables värld Albion. Så nu vet jag vad jag ska ägna alldeles för mycket tid åt.

Skriv när du är klar så kanske mina barnbarnsbarn vill testa det om 75år

Sure thing! Inte säkert jag hinner till din deadline dock, men som man brukar säga... it's done when it's done!

Medlem

EverQuest Next/Landmark är det första i MMO-väg som väckt mitt intresse sen annonseringen av Guild Wars 2.

Wildstar är snyggt men ser sjukt trist ut. Allt avseende Elder Scrolls Online är för mig, men EQ Next/Landmark verkar ha enoooorm potential. Vi får inte glömma hur otroligt många influenser WoW-utvecklarna fick genom Jeff Kaplan och hans erfarenheter från just EverQuest. Hoppas!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

60$ för alfa? Då känns det mera som kickstarter, vilket man kan ifrågasätta varför stora aktörer som Sony med namn som Everquest ska behöva. Jag kan betala 400 kr om jag får en motsvarande % av det totala utvecklingsbeloppet i aktier, som alla investerare.

Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Både Landmark och Next är något jag tror jag kommer spela... dock är jag inte helt hundra med deras Free2Play metod.

Berätta lite fort om du inte har något emot det? Vad är det business model? Kör dem Free2play?

Geeks Gaming
Skrivet av Rentah:
Skrivet av Jinxswe:

Både Landmark och Next är något jag tror jag kommer spela... dock är jag inte helt hundra med deras Free2Play metod.

Berätta lite fort om du inte har något emot det? Vad är det business model? Kör dem Free2play?

Just att du kan köpa dig in i spelet innan det släpps. Och vad jag läste om på deras forum så blir du inte av med saker och sånt när spelet släpps och att dom ev lägga in en shop där du kan köpa exklusiva vapen för riktiga pengar.... vilket gör de hela till pay 2 win

Medlem

Kommer aldrig att spela ett p2w spel, enkelt. En modell där det är OK att fuska, bara man betalar för det...vilket skämt.

1
Skriv svar