Gameplay från Epic Mickey

Robot
Medlem
Gameplay från Epic Mickey

Första delen så skrämmande dålig ut tyvärr. Andra delen såg bättre ut och höjde förhoppningarna lite. Mellansekvensen utanför huset höjde förhoppningarna ännu mer och sen kom striderna i sista delen och sköt det i sank för min del. Får hoppas det rycker upp sig lite innan release.

/ LordDaimos

Medlem

Jag som hade hoppats det på det här.. gud va dassigt det såg ut.


signatur

Have a good time!

Medlem

2D-nivåerna ser betydligt bättre ut än 3D. Men vad hände med att det skulle vara en mörk och lite gotisk Musse? Han låter så fjantig här...

Medlem

Efter all hype och det här är vad de har att visa upp...

MFC
Medlem

Bandesignen för den där första banan borde rendera näsblod för den som gjorde det!


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

Men herre vilken katastrof. Konceptbilderna såg riktigt lovande ut och det såg ut som de jobbade på en lite mörkare historia och mer "vuxen" tecknad stil och så visar dom upp den här skiten.

Ursäkta mig, men pojkar och flickor över 6 år kan väl inte tycka att det här är kul?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Första delen fick mig att sluta titta, sen kollade jag igen och mitten såg åtminstone lite lockande ut. Totalintrycket var ett stort "mjeh" dock. :/


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

var itne vad jag hadde förväntat mig men kan nog bli litte halv skoj att spela förutom dom första banorna, hadde hoppats på nåt i still med super mario 64


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

spel utvecklarna förstör ordet EPIC på vilket sätt var det här Epicskt överhuvudtaget samma sak med många andra spel där dem säger ex An epic adventure awaits you, oh sen äre bara ngt skit:( på ungefär samma sätt som fjortisar förstört meningen med att förlova sig


signatur

Rwa?

Medlem

Jag diggar verkligen stilen och hela idén med penseln tycker jag är nice men när jag ser gameplay'et så blir jag lite avtänd =\ Synd..

Medlem

Härlig grafik och design, mest pga att stilen från dom gamla svartvita musse filmerna är med! Nice nice.

Medlem

Usch vad jag blev besviken. Som så många andra här inne tycker väl vi att en Gotisk Musse samt att det skulle vara skrämmande. Ungefär som den serietidningen med Musse där han var detektiv och faktiskt var betydligt mörkare i sin story utförande. Där träffade han Spökplumpen och faktiskt även mera monster vilket i stort sett inte var till barn under 10 år. Det var där som jag trodde den var baserad på när jag såg konceptbilderna. Men nu ser man vilket spel det kommer bli. Ser mera ut som en kombinerad version av typ super paper mario utan den platta karaktären (2D delen) samt Gex 2: Enter the Gecko (3D delen) helheten förstördes och är grymt besviken om spelet kommer vara exakt så. FYYYYYY i sådana fall.

Medlem

Jag tyckte faktiskt det såg ganska kul ut, klassisk plattforming etc. Det blir nog mörkare ju längre in man kommer, annars tycker jag bara det är kul att banorna är inspirerade av gamla mickey mouse avsnitt.

1
Skriv svar