Thief – nya bilder från sjukliga The City

Robot
Thief – nya bilder från sjukliga The City

Kan nya Thief stjäla ditt hjärta?

#eidos-montreal, #thief


Medlem
Thief – nya bilder från sjukliga The City

Ser fram emot detta, får lite små vibbar av Dishonored samtidigt

Medlem

åhh vad man är sugen på detta. Ser nice ut.

Medlem

Onekligen snyggt, sen får vi se om spelmekanikerna håller måttet - troligen inte, av det vi hört av EM hittills...

Medlem

Ser bra ut.
Dock orolig att det blir för mycket cutscenes, quicktime events och scriptat skit.
Lite tråkigt att det inte är samma röst också. I deadly shadows var ju halva grejen när han introducerade det man skulle stjäla

Medlem

Är det åtminstone lika bra som Thief 3: Deadly Shadows så kommer det var lysande. Är det lite sämre så kommer det fortfarande vara bra. Om det är bättre, ja då är det briljant

Gillade verkligen 3:an, tror det var det första renodlade stealth spelet jag fastnade för.

Inaktiv

SPÄNNANDE:up:

Medlem

Garrett behöver inte stjäla mitt hjärta...Han får det!
*ger*

Medlem

Guuu så mysigt om de hade kunnat göra ett thief-spel som såg ut sådär.

Medlem

Ser bra ut, tyvärr har spelmekaniken mer gemensamt med Call of Duty än med Thief, så det blir inget köp.

Jag tror vi får ta och glömma det gamla "Thief", och vara förberedda på en annorlunda spelupplevelse. Liknelsen med "Dishonored" är nog inte helt fel.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ser ju helt okej ut. Vi sätter upp det på önskelistan tillsvidare ivartfall.


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

Medlem

Sugen blir man, men jag tror som walter_iego säger, man ska nog vänta sig en "reboot" av serien, på gott eller ont återstår att se.

Även det blir lättsmält så kommer jag såklart vilja uppleva det själv. Även det blir Dishonored mer än Thief av det så förväntar jag mig att spelet om inte annat kittlar nostalginerverna på något sätt iaf.

Glömmer aldrig första gången man upptäckte vattenpölarna, släckte en fackla för gömma sig och tänkte "fan vad ball, man kan i princip göra allt!" hehe

Medlem
Skrivet av bond12:

Ser fram emot detta, får lite små vibbar av Dishonored samtidigt

Jag fick lite smått vibbar av theif i Dishonored

Medlem

Läckert!


signatur

Meep!

Medlem

Såg en snutt på när dom visade det på Gamex, såg trevligt ut.

Det visades trailers och korta sekvenser på olika mekaniker i spelet slutligen fick man se hur alla mekanikerna vävdes samman när de spelade en nivå från en av de tidigare nivåerna.

Såg bra ut, skön stämmning!

Medlem

Ser fram emot detta!


signatur

Ducati Streetfighter 848

ZF
Medlem

Thief ser verkligen väldigt PC ut fortfarande, så det är ingen tvekan om var det hör hemma.

1
Skriv svar