Lär dig 10 nya saker om Super Mario 3D World

Robot
Lär dig 10 nya saker om Super Mario 3D World

Hemliga karaktärer, superbossar, minispel och mycket annat visas i den senaste Super Mario 3D World-trailern.

#super-mario-3d-world, #nintendo


Medlem
Lär dig 10 nya saker om Super Mario 3D World

Har gått från 0 till 100 för min del. Höstens bästa släpp. Ser fram emot att spela det.

Damn!! Luigi Bros inbakat... oh the memorys


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Känns lite som att Nintendo går från klarhet till klarhet, Microsoft fumlar och Sony inväntar framtida spelsläpp.

Medlem
Skrivet av Nightswipe:

Känns lite som att Nintendo går från klarhet till klarhet, Microsoft fumlar och Sony inväntar framtida spelsläpp.

Ja, för det har ju gått såååå bra med Wii U...


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Det är lite intressant att Nintendo aldrig anklagas för mjölkning.

Medlem

Ok, det såg rätt kul ut SKulle kunna vara värt att köpa nytt bara för att bli av med det värdelösa Wii, som jag hatar kontrollerna till :/

Medlem
Skrivet av Norrin:

Det är lite intressant att Nintendo aldrig anklagas för mjölkning.

Håller med dig! Och de har kört samma grej sen åttiotalet.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem
Skrivet av DonGrif:
Skrivet av Norrin:

Det är lite intressant att Nintendo aldrig anklagas för mjölkning.

Håller med dig! Och de har kört samma grej sen åttiotalet.

Skulle vilja säga att Nintendo alltid anklagas för mjölkning?

Och jag skulle vilja även säga att andra bolag som hittar ett vinnande ip mjölkar det lika mycket om inte ännu mer. AC, CoD, Halo,NFS mfl. Många andra ips utmanar inte sinna rötter som Nintendo faktiskt ibland gör med sinna serier. Tycker ni AC spelen t.ex. utmanat sig själva i grunden? Det här mariospelet är ju inte direkt samma som new smb eller galaxy.

Men nu finns det bevisligen och lyckligtvis en publik för både den som vill ha repetiva uppföljare eller lekfulla nytolkningar av samma genre

Medlem
Skrivet av DonGrif:
Skrivet av Nightswipe:

Känns lite som att Nintendo går från klarhet till klarhet, Microsoft fumlar och Sony inväntar framtida spelsläpp.

Ja, för det har ju gått såååå bra med Wii U...

Klarhet till klarhet är fel ordval. Men måsye säga att den 29/11 så kommer jag visseligen packa upp min ps4 och tesya de gratisspel man får via psn plus, men sen blir det ju spela detta mariospel med vännerna. För det finns inget motsvarande intressant på ps4. Och det skulle kosta mig 2100 att fixa 3 kontroller extra om det fanns ett motsvarande spel.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Norrin:

Det är lite intressant att Nintendo aldrig anklagas för mjölkning.

Visst gör Nintendo inte mycket mer än Mario och Zelda men varje sådant spel är inte heller exakt likadant.

Extremt stora skillnader på Mario igenom Mario 64, Sunshine, Galaxy och det här spelet.

Sedan är det alltid kul att DonGrif, FZ:as Mario hatare ska komma och skriva vad han tycker om Nintendo så ofta han kan.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Norrin:

Det är lite intressant att Nintendo aldrig anklagas för mjölkning.

Visst gör Nintendo inte mycket mer än Mario och Zelda men varje sådant spel är inte heller exakt likadant.

Extremt stora skillnader på Mario igenom Mario 64, Sunshine, Galaxy och det här spelet.

Sedan är det alltid kul att DonGrif, FZ:as Mario hatare ska komma och skriva vad han tycker om Nintendo så ofta han kan.

Vad bra att du tycker det är kul


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Moderator | Testpilot
Skrivet av DonGrif:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Norrin:

Det är lite intressant att Nintendo aldrig anklagas för mjölkning.

Visst gör Nintendo inte mycket mer än Mario och Zelda men varje sådant spel är inte heller exakt likadant.

Extremt stora skillnader på Mario igenom Mario 64, Sunshine, Galaxy och det här spelet.

Sedan är det alltid kul att DonGrif, FZ:as Mario hatare ska komma och skriva vad han tycker om Nintendo så ofta han kan.

Vad bra att du tycker det är kul

Inte lika kul när Sebastian inte är här längre som då var FZ:s "Mario älskare"


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av DonGrif:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Norrin:

Det är lite intressant att Nintendo aldrig anklagas för mjölkning.

Visst gör Nintendo inte mycket mer än Mario och Zelda men varje sådant spel är inte heller exakt likadant.

Extremt stora skillnader på Mario igenom Mario 64, Sunshine, Galaxy och det här spelet.

Sedan är det alltid kul att DonGrif, FZ:as Mario hatare ska komma och skriva vad han tycker om Nintendo så ofta han kan.

Vad bra att du tycker det är kul

Inte lika kul när Sebastian inte är här längre som då var FZ:s "Mario älskare"

Hehe ja vi hade våra små duster om Nintendos mjölkning.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem
Skrivet av vurpis:
Skrivet av DonGrif:
Skrivet av Norrin:

Det är lite intressant att Nintendo aldrig anklagas för mjölkning.

Håller med dig! Och de har kört samma grej sen åttiotalet.

Skulle vilja säga att Nintendo alltid anklagas för mjölkning?

Och jag skulle vilja även säga att andra bolag som hittar ett vinnande ip mjölkar det lika mycket om inte ännu mer. AC, CoD, Halo,NFS mfl. Många andra ips utmanar inte sinna rötter som Nintendo faktiskt ibland gör med sinna serier. Tycker ni AC spelen t.ex. utmanat sig själva i grunden? Det här mariospelet är ju inte direkt samma som new smb eller galaxy.

Men nu finns det bevisligen och lyckligtvis en publik för både den som vill ha repetiva uppföljare eller lekfulla nytolkningar av samma genre

Jo, sant. Men i Nintendo nyheternas kommentarsfält finns aldrig en svartvit bild på en husmor som mjölkar en kossa.

Det var bara en iakttagelse.

Medlem

På allmän begäran:


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Oj, tror jag fick en överdos av nostalgi! Måste erkänna att man blir sjukt sugen

Medlem
Skrivet av DonGrif:

På allmän begäran:

http://i.imgur.com/n52llCpl.jpg

Tack!

1
Skriv svar