Heartstone Beta Key Säljes/Bytes

Medlem
Heartstone Beta Key Säljes/Bytes

Tjenare! Som rubriken lyder så säljer / byter jag en Heartstone Beta Key emot någonting roligt!
Kom med förslag ifall du är intresserad.

Mvh: Björn Eriksson

KoP
Medlem

En fruktkorg?

Medlem
Skrivet av KoP:

En fruktkorg?

Haha, inte direkt det jag förväntade mig, men det låter riktigt gott !: D
Lämnar du den vid min dörr personligen så har vi en deal. ^^,

Medlem

så du fick också ett fake mail idag på din hotmail ?

Medlem
Skrivet av jockstrap:

så du fick också ett fake mail idag på din hotmail ?

Pffs, knappast. Vem använder ens hotmail som ett primärt mailkonto nu för tiden?

Huvudsakliga anledningen till att jag lägger upp det här är därför att detta är den andra nyckeln jag får.
Den första var för att jag blev antagen i deras "Closed Beta Test" shit, och denna var som "tack" för att jag har buggstädat deras desktop klient.

Så nyckeln jag erbjuder är 100% äkta och fungerande.

Medlem
Skrivet av Zalcore:

Pffs, knappast. Vem använder ens hotmail som ett primärt mailkonto nu för tiden?

Huvudsakliga anledningen till att jag lägger upp det här är därför att detta är den andra nyckeln jag får.
Den första var för att jag blev antagen i deras "Closed Beta Test" shit, och denna var som "tack" för att jag har buggstädat deras desktop klient.

Så nyckeln jag erbjuder är 100% äkta och fungerande.

du anar inte hur många som lyckats få nycklar just idag och alla har haft hotmail med en keylogger länk i

Medlem
Skrivet av jockstrap:
Skrivet av Zalcore:

Pffs, knappast. Vem använder ens hotmail som ett primärt mailkonto nu för tiden?

Huvudsakliga anledningen till att jag lägger upp det här är därför att detta är den andra nyckeln jag får.
Den första var för att jag blev antagen i deras "Closed Beta Test" shit, och denna var som "tack" för att jag har buggstädat deras desktop klient.

Så nyckeln jag erbjuder är 100% äkta och fungerande.

du anar inte hur många som lyckats få nycklar just idag och alla har haft hotmail med en keylogger länk i

Otroligt tråkigt för dessa personer, som tur så är inte jag en utav dom.

Medlem
Skrivet av jockstrap:
Skrivet av Zalcore:

Pffs, knappast. Vem använder ens hotmail som ett primärt mailkonto nu för tiden?

Huvudsakliga anledningen till att jag lägger upp det här är därför att detta är den andra nyckeln jag får.
Den första var för att jag blev antagen i deras "Closed Beta Test" shit, och denna var som "tack" för att jag har buggstädat deras desktop klient.

Så nyckeln jag erbjuder är 100% äkta och fungerande.

du anar inte hur många som lyckats få nycklar just idag och alla har haft hotmail med en keylogger länk i

Exakt, jag fick också ett mail, som såg helt ok ut, men i själva verket är ett fake mail. Vilken adress skickades mailet ifrån Zalcore?

Medlem

Guys, for real. xD
Är programmerare / spelutvecklare, inte direkt svårt att kolla headern i ett mail direkt.. >.<

Nyckeln är borta, ifall jag får några fler så kommer jag tillbaka hit.

Medlem
Skrivet av Zalcore:

Guys, for real. xD
Är programmerare / spelutvecklare, inte direkt svårt att kolla headern i ett mail direkt.. &gt;.&lt;

Nyckeln är borta, ifall jag får några fler så kommer jag tillbaka hit.

Haha jo, jag med. Headers avslöjar de mesta. Men du lär förstå iallafall att man blir lite fundersam ändå. Samma dag skickades de ut korrekta och phisingmail. Vilket av dom spelar ju stor roll

Medlem
Skrivet av limeduke:
Skrivet av Zalcore:

Guys, for real. xD
Är programmerare / spelutvecklare, inte direkt svårt att kolla headern i ett mail direkt.. &amp;gt;.&amp;lt;

Nyckeln är borta, ifall jag får några fler så kommer jag tillbaka hit.

Haha jo, jag med. Headers avslöjar de mesta. Men du lär förstå iallafall att man blir lite fundersam ändå. Samma dag skickades de ut korrekta och phisingmail. Vilket av dom spelar ju stor roll

True shit. xD Det gör det verkligen.

1
Skriv svar