Xbone och PS4 - jag bryr mig inte

Medlem
Xbone och PS4 - jag bryr mig inte

Releasen av PS4 närmar sig med stormsteg. Vissa glädjer sig åt tanken att de var smarta nog att förhandsboka ett exemplar i tid. Andra lever i ångest över att de inte tillhör den förstnämnda skaran personer. Sen ska vi självklart inte glömma dem som sitter tålmodigt och inväntar Xbone.

Jag själv tillhör minoriteten. Vi som inte bryr oss. Desto närmare releasen vi kommer, desto mindre bryr jag mig.

En kort period var jag en del av majoriteten. Microsoft skulle avslöja sin nya konsol, ett nytt Xbox. Xbox som jag varit så trogen sen den första lådan med de charmiga gigantiska kontrollerna. Ögonen var stora som golfbollar. Käken gav upp och lämnade min haka hängandes. Under avslöjandet var jag som försatt i hypnos, rysningar gick genom min kropp.

Mina kritiska vänner på nätet hjälpte dock mig att se igenom fasaden till slut. Microsoft, är bara giriga affärsmän och mitt förtroende för er är utplånat. Att de nu har ingått ett samarbete EA Games styrker bara mitt påstående.

Kort därefter träder PS4 in i bilden, som "the knight in shining armour" återgiver de hopp i oss gamers att ja, konsolerna har fortfarande en framtid.

Trots allt detta så finns ingen lust att köpa en PS4, kanske är jag bara bitter.

Nej, tacka fan för Steam:s framtida maskin, där har ni konsolernas framtid!

#blogg

Medlem
Xbone och PS4 - jag bryr mig inte

Motivering tack

Inaktiv

DET DU SÄGER LÅTER SOM SUNT FÖRNUFT:up:

Medlem

Ser mer fram emot en SteamBox.

Medlem
Skrivet av KlasD:

Ser mer fram emot en SteamBox.

Definitivt, samma här.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Jag säger som du. Jag har noll intresse utav de nya konsolerna för tillfället. Dock antagligen på grund utav de bristande launchtitlarna

Medlem

Har tappat intresset helt och hållet för båda maskinerna. Jag förväntade mig mycket mer. Nej, det blir å fortsätta med Killing Floor och mount and blade, dem spelen håller i evigheter verkar det som hehe

KoP
Medlem
Skrivet av Martyrerna:

DET DU SÄGER LÅTER SOM SUNT FÖRNUFT:up:

Jag måste fråga:

Är din caps lock månne trasig eftersom du alltid skriver med stora versaler?

1
Skriv svar