Jimmy Fallon och Ice-T har kul med Playstation 4

Robot
Jimmy Fallon och Ice-T har kul med Playstation 4
Medlem
Jimmy Fallon och Ice-T har kul med Playstation 4

Haha Ice T blir helt lyrisk när han får sparka smågubbarna

Skägg.
10 Chambers

Playroom ser faktiskt lite kul, från perspektivet småbarnsförälder.


signatur
Medlem

Väldigt intressant. Nästan varje gång jag ser något nytt med PS4 blir jag lite mer sugen på att köpa den och detta kommer från en som ahft ett 360 i snart 5 år

Medlem

Hmm.. så istället för wii-kontroller slängda i tv:n så blir det tofflor?

Ser kul ut faktiskt..


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

Jag blev verkligen mer imponerad än vad jag trodde av detta. Det kanske inte blir en Xbone trots allt!

Medlem

Bättre än kameran till PS3an då allt blev brunt och äckligt som om man var i en jordkällare...


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Inaktiv

Lite offtopic:

Apropå Ice-T. Tror inte många vet om att han hade ett metal influerat band vid namn Bodycount.

Medlem

Hahaha, satan va grymt! Kommer kameran följa med eller måste den köpas separat?


signatur

Game long and prosper

Skribent

Känns som det här har potentialen att bli precis som #Happy Action Theatre. Hysteriskt dunderkul – i 10 minuter.

Skrivet av Javas:

Hahaha, satan va grymt! Kommer kameran följa med eller måste den köpas separat?

Separat!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Bara jag som ville göra "Ready I kick the baby" som i South Park?


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Haha jäklar vad fränt

Medlem

Ice-T och Jimmy Fallon fick sådan där blick man bara ser hos småbarn när de får presenter.

Gör ett spel med de små robotarna som huvudpersoner!

Medlem

När man ser det där demot så kan ju tyckas att det helt klart finns potential till interaktiva och roliga spel.. får hoppas att det inte stannar vid sådana här småspel

Medlem

Har en kamera bokad, ungarna (och jag) kommer ha kul med Playroom till att börja med Min dotter spelar fortfarande Eye Pet på PS3 så kameran kommer definitivt användas

Medlem
Skrivet av Grimley:

Lite offtopic:

Apropå Ice-T. Tror inte många vet om att han hade ett metal influerat band vid namn Bodycount.

Och alla vet inte att han har en het fruga ! (nu sitter 95% av alla FZ:are som inte vet och googlar upp frugan)

Medlem
Skrivet av Decado:
Skrivet av Grimley:

Lite offtopic:

Apropå Ice-T. Tror inte många vet om att han hade ett metal influerat band vid namn Bodycount.

Och alla vet inte att han har en het fruga ! (nu sitter 95% av alla FZ:are som inte vet och googlar upp frugan)

litet ass har hon ju iaf ^^

Medlem

Nu så blev jag intresserad! Har man som Carl Johansson-Sundelius skriver även barn så kommer det bli kul även för dem eller i mitt fall för min dotter. Nu blev man minst sagt intresserad.

Inaktiv
Skrivet av Decado:
Skrivet av Grimley:

Lite offtopic:

Apropå Ice-T. Tror inte många vet om att han hade ett metal influerat band vid namn Bodycount.

Och alla vet inte att han har en het fruga ! (nu sitter 95% av alla FZ:are som inte vet och googlar upp frugan)

Så snygg kan jag inte påstå att hon är dock. Men, en smak sak som sagt.

KoP
Medlem
Skrivet av Decado:
Skrivet av Grimley:

Lite offtopic:

Apropå Ice-T. Tror inte många vet om att han hade ett metal influerat band vid namn Bodycount.

Och alla vet inte att han har en het fruga ! (nu sitter 95% av alla FZ:are som inte vet och googlar upp frugan)

Av allt att döma så har dock Ice-T större bröst än frugan baserat på en strandbild av dem båda som jag såg.

Medlem

Kamera till xbox one : övervakning
Kamera till ps4: underhållning
Internet <3

Medlem
Skrivet av KaptenKanel:

Kamera till xbox one : övervakning
Kamera till ps4: underhållning
Internet <3

Eftersom det finns bevis för att Microsoft har hjälpt nsa så är din liknelse inte helt fel.

1
Skriv svar