Ingen PS4 eller Xbox One till mig!

Skribent
Ingen PS4 eller Xbox One till mig!

När jag tog min sedvanliga chefslunch på två timmar så bestämde jag mig för promenera ner till stället där jag förbokat min Playstation 4 och Xbox One, bara för att se hur jag ligger till i förbokningskön. Och kanske för att förboka något spel.

Full av förväntan kliver jag in i butiken.

Jag frågar hur det står till med min förbokning på Playstation 4. Killen bläddrar bland sina papper och kliar sig lite i huvudet innan han släpper bomben:

Jag kommer inte få någon Playstation 4 den första omgången.

Istället får jag snällt vänta till andra omgången. "Innan jul" får jag den.

Nåja. Det enda jag vill spela på PS4 just nu är #Killzone: Shadow Fall, och helt ärligt kan det vänta en stund. Ingen fara på taket. Däremot är jag duktigt sugen på min importerade Xbox One där det finns minst tre spel som lockar. Jag förväntar mig att kunna plocka ut maskinen fredag nästa vecka, men frågar för säkerhets skull hur jag ligger till.

Killen berättar att jag ligger bra till på förbokningslistan, men att maskinen inte dyker upp förrän den 29:e – en hel vecka senare än jag räknat med.

Take it away, Dawson:

#blogg


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Ingen PS4 eller Xbox One till mig!
Citat:

När jag tog min sedvanliga chefslunch på två timmar

Om du stiger i graderna kanske du hinner med lite golf på lunchen.

EDIT: Liknande hände mig. Blir ingen PS4 innan december så jag får helt enkelt spela igenom alla spel jag hamstrade under rean i sommar.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Skribent
Skrivet av marcus8958:
Citat:

När jag tog min sedvanliga chefslunch på två timmar

Om du stiger i graderna kanske du hinner med lite golf på lunchen.

EDIT: Liknande hände mig. Blir ingen PS4 innan december så jag får helt enkelt spela igenom alla spel jag hamstrade under rean i sommar.

Grejen är att jag TROR att jag låg rätt bra till på den där listan, övre halvan av första sidan. Så just mitt ställe får kanske inte så många maskiner..


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Inaktiv

SKÖNT ATT JAG INTE FÖRHANDSBOKADE XBOX ONE ÖVERHUVUDTAGET.KÖPER DET NÄSTA ÅR,ROLIGA VIDEOS:up:

Medlem
Skrivet av Martyrerna:

SKÖNT ATT JAG INTE FÖRHANDSBOKADE XBOX ONE ÖVERHUVUDTAGET.KÖPER DET NÄSTA ÅR,ROLIGA VIDEOS:up:

Du gillar caps lock du

KoP
Medlem

Äsch, det är ju ingen lång väntan om du får den innan jul. Bara chilla. Du har ju all tid i världen. Själv tänkte jag vänta ett halvår eller så och se om det hunnit dyka upp några intressanta titlar.

1
Skriv svar