Svala betyg till PS4-debutanten Knack

Robot
Medlem
Svala betyg till PS4-debutanten Knack

Från förstå gången jag såg det fick jag intrycket av ett rätt så mediokert spel, no surprise here.

Medlem
Skrivet av Ermus:

Från förstå gången jag såg det fick jag intrycket av ett rätt så mediokert spel, no surprise here.

Yup, bara en demo för particles som är rätt nytt för consolerna.

Medlem

Väldigt stor spridning på betygen, vem kan man lita på?

Medlem
Skrivet av Morlizer:

Väldigt stor spridning på betygen, vem kan man lita på?

Det är lite det som är problemet med betyg överhuvudtaget. Läs vad som står i recensionen och bedöm efter det istället för att kolla på en arbiträr siffra som satts dit av någon som absolut inte är objektiv.

Tror nog att spelet kan vara av intresse för en lite yngre målgrupp, inte nödvändigtvis ett dåligt spel bara för att vuxna spelare inte är intresserade liksom.

Medlem
Skrivet av Morlizer:

Väldigt stor spridning på betygen, vem kan man lita på?

Alla, ingen?
Betyg är subjektiva och människor är olika, vilket medför att det är naturligt att betygen blir olika, snarast är det väldigt konstigt att AAA-spelen som regel alltid älskas av alls recensenter
I detta fall tror jag betygen speglar spelet väl, vissa gillar det enkla spelet medan andra stör sig på att det är för litet och begränsat. Hade nog varit ett bättre släpp till en Nintendo konsol, då de har rätt målgrupp.

Medlem

På vad jag sett gissar jag bara på att detta var mer en grafikdemo på vad deras konsol klarar av.. "Kolla alla partiklar vi kan rendera på samma gång"

Medlem

OK!
Man ska ju inte gå efter betygen, utan det är ju en själv som bestämmer om det är bra eller dåligt (:

Medlem

Vem bryr sig, så länge man har roligt så har några siffror ingen betydelse.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Är inte så förvånad. Helt okej betyg. 5~7/10 = Bra.

Inaktiv
Skrivet av Klaudia:

OK!
Man ska ju inte gå efter betygen, utan det är ju en själv som bestämmer om det är bra eller dåligt (:

Fast om nästan alla recensenter tycker att ett spel suger så är det stor chans att man själv kommer tycka att det suger, då kanske man inte bör köpa det för 600 kronor om man har en begränsad budget.

Medlem

Asch, det här spelet som väckte liv för plattformsintresset :/


signatur

Game long and prosper

Medlem

lite synd tycker jag att det är. jag hade faktiskt en del förhoppningar på det. mitt bland alla brungröna call of Modern battle och utomjordiska invasioner kändes det som att det var dags för ett spel som faktiskt såg ut att vilja förmedla en trevlig upplevelse.

Medlem

Kan inte säga att jag är överraskad. Knack tycker jag ser helt värdelöst tråkigt ut. De skryter om 5000 physics objekt o.s.v, men inget i någon preview för spelet har verkligen visat något särskilt krävande och ballt... Skitspel


signatur

"Allt blir bättre med Italo Disco"

Medlem

Knack är jag ju jämt på helgerna ändå, så va fan ska jag med detta spelet till

Inaktiv

BLANDADE BETYG ÄR ALLTID BÄST/TROVÄRDIGAST:up:

Medlem

Ser inte så bra ut så gissar på att det blir att man får det gratis med PS+ i Februari eller Mars.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Är detta ens en nyhet? Man såg ju direkt på E3 att Knack skulle suga. Om man köper en PS4 eller en konsol överhuvudtaget på grund av releasespelen bör man undersöka sitt huvud.

Medlem
Skrivet av mapamapa:
Skrivet av Klaudia:

OK!
Man ska ju inte gå efter betygen, utan det är ju en själv som bestämmer om det är bra eller dåligt (:

Fast om nästan alla recensenter tycker att ett spel suger så är det stor chans att man själv kommer tycka att det suger, då kanske man inte bör köpa det för 600 kronor om man har en begränsad budget.

Sa aldrig något om att köpa spelet när det kommer ut! (:
Men ja, vissa går efter recensioner medan andra går efter vad de själva tycker om spelen!
Alla tycker olika i denna världen kära du (:

Medlem

Tycker det ser rätt mysigt ut. Såg Quick-look:en på GiantBomb.com och det ser ju inte ut att vara alldeles för enkelt heller.
Men det borde inte vara ett fullpris-spel.Jag tror man kan bli less ganka fort.

1
Skriv svar