Torchlight II tillkännagivet

Robot
Inaktiv
Torchlight II tillkännagivet

Grymt trevligt. Ser verkligen fram emot det.

Medlem

härligt att man kan spela COOP!

Medlem

Riktigt trevligt, men hade hellre sett att det var MMO versionen.

Inaktiv
Skrivet av Kestrel:

Riktigt trevligt, men hade hellre sett att det var MMO versionen.

Den är på gång fortfarande, men lite framskjuten. De gör nog Torchlight II som ett mellansteg innan MMOet.

Medlem

de låter som de tagit och fixat de "dåliga" med torchlight och gjort de bättre co-op och randomgenerarade grottor, kan de slänga in ett battle.net liknande interface så tror jag de kommer slå som fan.

Medlem

Ooooh!
Skönt, eftersom jag inte är intresserad av MMO.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Hurra för Co-op!

För mig ett lika självklart köp som Diablo 3.

Medlem

En riktigt bra nyhet. Gillade ettan enormt, trots enbart enspelarläge. Blir ett självklart inköp!

Medlem

Tack för länkar Buio.

Myyyys! Dessutom äntligen co-op! Given förbeställning och lär landa en bra bit före D3 om man känner Blizzard rätt.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Bra med MP den här gången, saknade det i ettan.

Medlem

Yay, fan vad underbart!


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Trevlig överraskning. Lite roligt läsa feature-listan och notera att närmare hälften är sådant som andra utvecklare plockat bort från sina titlar för maximera sina vinster och minimera spelglädjen.

Men med tanke på vilken bra kontakt Runic Games har med sina spelare på forumet, och som litet fristående företag kan fatta egna snabba beslut utan någon sifferförblindad aktieutvecklingsansvarig i huvudkontoret på en annan kontinent blandar sig i, är det kanske ingen överraskning.

Medlem

Roligt!


signatur

Meep!

Åhh vad trevligt! Blir ett givet köp i och med co-op
För er som inte spelat 1:an rekommenderar jag det starkt, ett riktigt mysigt spel..

NIB
Medlem

Tackar för tipset, tankade hem det och patchade, kul i väntan på D3!

Inaktiv

Tyckte banorna va extremt tråkiga i torchlight, därför jag aldrig spela klart det. Men med lite random skapade banor kan det va värt ett test tvåan allt.

1
Skriv svar