Nytt Uncharted-spel annonserat

Robot
Nytt Uncharted-spel annonserat

Nathan Drake fortsätter att leta skatter även denna generation.


Medlem
Nytt Uncharted-spel annonserat

Fy faaaan så nice!!

Medlem

Couldn't be happier.

Redaktör
Ponny

Kram på dig Nathan!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Låter som Javier Bardem! Vore ju riktigt tungt!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Sev7en:

Låter som Javier Bardem! Vore ju riktigt tungt!

Är tydligen en Todd Stashwick som gör rösten i trailern.


signatur
Medlem

Bästa nyheten på länge!

Medlem

Årets spel 2014?

Uncharted är en av få spelserier med bra kvalitet rakt igenom.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Dag 1 köp !!!


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Yeah! Älskar uncharted spelen

Medlem

Uncharted 1 var bra men de tog det till en helt annan nivå med andra delen. Fortfarande inte spelat del tre men det är ett spel jag bara ska spela.

Uncharted är utan tvekan det bästa spelet jag spelat som blandar film med spel, andra utvecklare har mycket att lära av ND när det kommer till just den typen av spel.

Medlem

Hade varit kul om ni på FZ gjorde som IGN, en rewind trailer (eller en tillbakaspolning av klippet....ehm...) och gick igenom alla ledtrådar som lämnas i såna här små klipp. En teaser är precis vad det är, men det är ön Madagaskar som syns på den karta som kameran sveper fram över. Frågan är om även spelet utspelar sig där.

Ska man tippa på en release hösten 2014? Det känns lagom.

Är det någon franchise som man kunde anta skulle släppas också till PS4 så var det väl den här. Och Gran Turismo. Frågan är om Resistance har gjort sitt. Insomniac är ju även på egen hand numera.

Så vad har vi att se fram emot till PS4 under 2014 förutom dessa spel: Uncharted, Infamous: Second Son, The Order: 1886, Drive Club ? Om vi håller oss till exklusiva spel.

Medlem

Jaha. Får man väl skaffa en PS4 dårå...

Medlem

en ps4:a för unharted och en xbone för forza...får väl hoppa över mat ett tag framöver...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Skrivet av kayl:

Jaha. Får man väl skaffa en PS4 dårå...

+1

Medlem
Skrivet av Propy:

en ps4:a för unharted och en xbone för forza...får väl hoppa över mat ett tag framöver...

Som tur är för din del behöver du inte köpa PS4 förrän Uncharted kommer. Ska vi tippa på fjärde kvartalet 2014?

Nu jäklar blev det en bra fredag! Tjohoo!!!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skrivet av marcus8958:

Årets spel 2014?

Uncharted är en av få spelserier med bra kvalitet rakt igenom.

Snarare 2016 :/


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Medlem

Och med den bilden menar du att på att de mjölkar serien? Visserligen bara spelat de två första men det är rätt så stora ändringar som skett mellan de två spelen, Uncharted 2 är ett mycket bättre spel på alla plan, få utvecklare kan mäta sig mot ND när det kommer till att förbättra en spelserie.

Medlem
Skrivet av Propy:

en ps4:a för unharted och en xbone för forza...får väl hoppa över mat ett tag framöver...

Japp fram med havregrynen!!

Medlem
Skrivet av Banjo:
Skrivet av Propy:

en ps4:a för unharted och en xbone för forza...får väl hoppa över mat ett tag framöver...

Som tur är för din del behöver du inte köpa PS4 förrän Uncharted kommer. Ska vi tippa på fjärde kvartalet 2014?

det har du ju rätt i, jag tänkte fel där Då börjar jag med en xbone...

men det kanske dyker upp något annat kul spel innan dess som kräver en ps4:a...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Detta gjorde min fredag så mycket bättre! Och nu är det spikat. Det blir ett köp av PS4!

Uncharted-serien är en av mina absoluta favoriter och ND har aldrig gjort mig besviken.

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av Banjo:
Skrivet av Propy:

en ps4:a för unharted och en xbone för forza...får väl hoppa över mat ett tag framöver...

Som tur är för din del behöver du inte köpa PS4 förrän Uncharted kommer. Ska vi tippa på fjärde kvartalet 2014?

det har du ju rätt i, jag tänkte fel där Då börjar jag med en xbone...

men det kanske dyker upp något annat kul spel innan dess som kräver en ps4:a...

Det gör det nog. Beror ju på vad man gillar också, men Infamous och Drive Club är två stora titlar i vår till exempel.

Medlem

berättar rösten i bakgrunden är Robert Drury. Som hölls fånge på Madagaskar i 15 år fram tills han fick återvända till Europa där han sedan skrev en bok om det. Många trodde dock att boken var bara påhitt rakt igenom vilket såklart lämnar rum för lite egen tolkning.

på kartan syns även en chiffer kod som har översatts till "memento mori" vilket är latin för "remember you will die"

och skepet i sig : "Degrave"

och årtalet 1739 dyker upp vilket är tiden då han återvänt till Madagaskar som pirat istället.
Hodie Mecvm Eris in Paradiso är bibliskt vilket mer eller mindre betyder. "Join me in death"


signatur

God is dead

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av marcus8958:

Årets spel 2014?

Uncharted är en av få spelserier med bra kvalitet rakt igenom.

Snarare 2016 :/

Det är rätt långt borta.

Är mest sugen på exklusiva titlar till ps4 så hoppas det kommer mycket kärlek första året.

Många icke exklusiva titlar körs på pc i första hand.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Jag vet inte jag. Uncharted spelen är roliga men det finns tre stycken. Jag hade faktiskt hellre sett Naughty Dog överaskat oss som de gjorde med Last of Us.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Jag har inte haft en tanke på att skaffa en PS4:a men så helt plötsligt påminde denna artikel mig att jag egentligen inte har något val. Ett angenämt tvång må jag säga...

Medlem
Skrivet av SunShine:

Jag vet inte jag. Uncharted spelen är roliga men det finns tre stycken. Jag hade faktiskt hellre sett Naughty Dog överaskat oss som de gjorde med Last of Us.

Tänk på att de har två team nuförtiden. Det blev ju en liten skräll när de visade upp Last of Us bara ett par veckor efter Uncharted 3 kom ut.

Medlem

Tillräckligt bra anledning till att köpa ps4!

12
Skriv svar