Mer Ellie i The Last of Us-dlc

Robot
Mer Ellie i The Last of Us-dlc

Storytillägget utforskar Ellies liv innan händelserna vi redan känner till.

#naughty-dog, #uncharted, #the-last-of-us-remastered


Medlem
Mer Ellie i The Last of Us-dlc

Hells yeah!!!


signatur

"Allt blir bättre med Italo Disco"

Medlem
Medlem

Låter som om det blir riktigt bra.
Hoppades på mer Ellie och nu får man dlc. Hoppas det inte är för kort.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Har inte rört spelet sen jag klarade ut det, men nu blir det att köra igen


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag hoppas att de tänkt på karaktärsutveckling också, jag hoppas på att se Ellie växa upp från att vara ett barn i omständligheterna för att sedan till slut växa in i hur hon är i början av grundspelet. För ja, karaktärsutveckling är något av det som imponerade mig mest i originalet. Oh god vad pepp jag är på det här.

Medlem

15$ = 150kr då för oss... då ska det fan vara minst 5 timmars spelande för de pengarna.

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

15$ = 150kr då för oss... då ska det fan vara minst 5 timmars spelande för de pengarna.

Enligt forex är 14,99$ = 105,37 kr
Eftersom 1 dollar i nuläget ungefär är 7 kr.
Men det kan ju också förändras givetvis.


signatur

If you can't convince them, confuse them!

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

15$ = 150kr då för oss... då ska det fan vara minst 5 timmars spelande för de pengarna.

Journey var ungefär en timme långt och kostade 200kr? Skulle lätt betala dubbla summan för det spelet.

Är superpepp på detta dlc

Medlem

Huh, där ser man! Var bergsäker på att DLCt skulle handla om Ish, men detta gillas också!

Kommer nog bli rejält känslosamt om man tänker på Ellies berättelse i huvudspelet om hennes vän.

Medlem
Skrivet av Nowly:
Skrivet av Fr0gg0.:

15$ = 150kr då för oss... då ska det fan vara minst 5 timmars spelande för de pengarna.

Enligt forex är 14,99$ = 105,37 kr
Eftersom 1 dollar i nuläget ungefär är 7 kr.
Men det kan ju också förändras givetvis.

Vi måste betala skatt.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Nowly:
Skrivet av Fr0gg0.:

15$ = 150kr då för oss... då ska det fan vara minst 5 timmars spelande för de pengarna.

Enligt forex är 14,99$ = 105,37 kr
Eftersom 1 dollar i nuläget ungefär är 7 kr.
Men det kan ju också förändras givetvis.

Vi måste betala skatt.

Ja, men det är väl inte mer än en ett par amerikanska cent så det borde inte göra så mycket på priset ändå?


signatur

If you can't convince them, confuse them!

Medlem
Skrivet av Nowly:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Nowly:
Skrivet av Fr0gg0.:

15$ = 150kr då för oss... då ska det fan vara minst 5 timmars spelande för de pengarna.

Enligt forex är 14,99$ = 105,37 kr
Eftersom 1 dollar i nuläget ungefär är 7 kr.
Men det kan ju också förändras givetvis.

Vi måste betala skatt.

Ja, men det är väl inte mer än en ett par amerikanska cent så det borde inte göra så mycket på priset ändå?

25% av priset.

Brukar vara ganska nära $1=10kr på billigare saker och omkring $1=9kr på dyrare saker.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Nowly:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Nowly:
Skrivet av Fr0gg0.:

15$ = 150kr då för oss... då ska det fan vara minst 5 timmars spelande för de pengarna.

Enligt forex är 14,99$ = 105,37 kr
Eftersom 1 dollar i nuläget ungefär är 7 kr.
Men det kan ju också förändras givetvis.

Vi måste betala skatt.

Ja, men det är väl inte mer än en ett par amerikanska cent så det borde inte göra så mycket på priset ändå?

25% av priset.

Brukar vara ganska nära $1=10kr på billigare saker och omkring $1=9kr på dyrare saker.

Men de lägger väl inte på mer skatt, momsen ska väl vara inräknad i priset? Eller är de så dryga att de lägger på skatt ändå?


signatur

If you can't convince them, confuse them!

Medlem
Skrivet av Nowly:

Men de lägger väl inte på mer skatt, momsen ska väl vara inräknad i priset? Eller är de så dryga att de lägger på skatt ändå?

I USA räknar man utan VAT och dricks.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av Nowly:

Men de lägger väl inte på mer skatt, momsen ska väl vara inräknad i priset? Eller är de så dryga att de lägger på skatt ändå?

I USA har många stater inte moms på sina produkter, vissa stater har mellan 2 och 5%. Detta står aldrig på deras prislappar.

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Nowly:

Men de lägger väl inte på mer skatt, momsen ska väl vara inräknad i priset? Eller är de så dryga att de lägger på skatt ändå?

I USA räknar man utan VAT och dricks.

Ahkey då förstår jag.


signatur

If you can't convince them, confuse them!

Medlem
Skrivet av MugiMugi:
Skrivet av Nowly:

Men de lägger väl inte på mer skatt, momsen ska väl vara inräknad i priset? Eller är de så dryga att de lägger på skatt ändå?

I USA har många stater inte moms på sina produkter, vissa stater har mellan 2 och 5%. Detta står aldrig på deras prislappar.

Okej.


signatur

If you can't convince them, confuse them!

Medlem

Prequel i quarantine zone? Jag älskade Last of Us men nej tack.


signatur

I drank what?

Medlem

Det här suger ju som fan när man bara har mobilt bredband och isåfall måste köpa en router för tusen spänn för att kunna köpa DLC.

1
Skriv svar