Se de första krascherna i Next Car Game

Robot
Se de första krascherna i Next Car Game

Och testa en elva år gammal föregångare till original-Flatout.

#bugbear, #next-car-game, #flatout


Medlem
Se de första krascherna i Next Car Game

kommer bli riktigt härligt!!!! bara kickstartern kommer igenom så skulle backat om man inte varit så ung.. älskar flatout!!

Inaktiv

Jag tror verkligen på Next Car Game! Spelet kommer att bli riktigt grymt, men jag hatar att jag inte har råd med att köpa det redan nu -.-

Medlem

Gav dom 60 dollar för några veckor sedan, Flatout serien är en klar favorit.

Medlem

Verkar lovande! har alltid älskat Flatoutspelen

Medlem

Tyvärr har inte kickstarterkampanjen någon chans som det ser ut nu, om inte någon väldigt rik person donerar ~$150k till kampanjen.


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem

Älskade fösta spelet! Varför kunde inte detta vara ett release-spel till next-gen. Då hade jag köpt direkt.

Tycker detta är mer intressant än både NFS eller FORZA.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Älskar flatout, första alltså, och detta ser väldigt likt ut ettan, och som andra sagt, hade jag pengar över så skulle jag ge dom allt jag hade. Nu har jag tyvärr sparat ihop till ps4;an + spel, så har verkligen inte råd. Men hoppas bugbear lyckas med sin kickstarter...!?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

Ser ut som att han som kör har fusket "solid granite car" (Carmageddon).

Medlem
Skrivet av Sergey:

Tyvärr har inte kickstarterkampanjen någon chans som det ser ut nu, om inte någon väldigt rik person donerar ~$150k till kampanjen.

Dom kommer att göra spelet oavsett!

Medlem
Skrivet av Holmann:
Skrivet av Sergey:

Tyvärr har inte kickstarterkampanjen någon chans som det ser ut nu, om inte någon väldigt rik person donerar ~$150k till kampanjen.

Dom kommer att göra spelet oavsett!

Det vet jag, förhandsbokade spelet dag ett som de lade upp en pre-order på sin hemsida (innan det togs bort).

Men spelet kommer fortfarande inte bli lika bra som det hade blivit om det fått mer pengar, vilket de själva skrivit.


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Medlem

5 dollar från mig, done!
Inget spel lovat och klart så Varför känner jag mig glad ändå?

Kanske för att man är så Djxla trött på så kallade microtransaktioner fån alla så kallade "Gratisspel".

Har ingen susning om hur ett spel som Path of Exile lyckats komma till, men det är helt gratis och helt fantastiskt.

1
Skriv svar