Bob is back./Ingen gillar google+ kommentatorsfält på youtube

Medlem
Bob is back./Ingen gillar google+ kommentatorsfält på youtube

He's back & this time he brought a tank.
░░░░░░███████ ]▄▄▄▄▄▄▄▄ Bob is building an army.
▂▄▅█████████▅▄▃▂ ☻/ This tank & Bob are against Google+
Il███████████████████]. /▌ Copy and Paste this all over
◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤.. / \ Youtube if you are with us.

Medlem

Dock är ju den där nästan ännu jobbigare och lär knappast göra saker bättre.

Medlem

Ja det här med google+ länka till youtube är så bedrövligt.
Och jag har kämpat så för att få bort skiten men varenda guide jag hittat har aldrig funkat för mig.
Kan någon med hur man gör ?
Så förbenat trött på det här så jag säger snart upp youtube skräpet.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Fan vad jag hatar de där kommentarerna, folk är bedrövliga.
Vad hjälper det att spamma massa skit?
Går inte ens att flagga skräppost/spamming längre...


signatur

Rwa?

Som hobby-tubare så är det ganska så frustrerande, ja.


signatur

Out of everything I've lost, I miss my mind the most!

Medlem

? Det är ju skitbra med kommentatorsfält och Google+.

På vilket sätt skulle det vara dåligt menar du?


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

KoP
Medlem
Medlem

Spamma såna där inlägg ger inget direkt.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Är det någon som vet hur man får bort google+ skiten från sitt youtube konto ?
Det finns massa videoguider men ingen av dem har fungerat för mig. Eller är skiten permanent nu ?


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av SunShine:

Är det någon som vet hur man får bort google+ skiten från sitt youtube konto ?
Det finns massa videoguider men ingen av dem har fungerat för mig. Eller är skiten permanent nu ?

För mig verkar det vara permanent.
Jag kan inte hitta vart jag kan gå in på min Inkorg längre. Jävla skit google +

Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av SunShine:

Är det någon som vet hur man får bort google+ skiten från sitt youtube konto ?
Det finns massa videoguider men ingen av dem har fungerat för mig. Eller är skiten permanent nu ?

För mig verkar det vara permanent.
Jag kan inte hitta vart jag kan gå in på min Inkorg längre. Jävla skit google +

Jag gick bara in på mitt g-mail konto (som är desamma som mitt youtube konto) och inaktiverade Google+, de funkade fin fint för mig i alla fall. Kommer numera in på mailen utan problem och när jag gick in på youtube så ville de få mig att välja någon dret i en ruta som jag bara klickade bort så för mig funkade det där också, utan Google+.


signatur

If you can't convince them, confuse them!

Medlem
Skrivet av SunShine:

Är det någon som vet hur man får bort google+ skiten från sitt youtube konto ?
Det finns massa videoguider men ingen av dem har fungerat för mig. Eller är skiten permanent nu ?

Prova inaktivera Google+ från ditt g-mail konto och se ifall det löser ditt problem. Jag struntade helt enkelt i att fylla i en ruta som poppade upp när jag loggade in på youtube så mitt funkar som vanligt utan Google+ men om man fyllde i den när man loggade in så vet jag inte ifall man kan göra så mycket :/


signatur

If you can't convince them, confuse them!

Medlem

signatur

If you can't convince them, confuse them!

Medlem
Skrivet av Nowly:
Skrivet av totte1015:
Skrivet av SunShine:

Är det någon som vet hur man får bort google+ skiten från sitt youtube konto ?
Det finns massa videoguider men ingen av dem har fungerat för mig. Eller är skiten permanent nu ?

För mig verkar det vara permanent.
Jag kan inte hitta vart jag kan gå in på min Inkorg längre. Jävla skit google +

Jag gick bara in på mitt g-mail konto (som är desamma som mitt youtube konto) och inaktiverade Google+, de funkade fin fint för mig i alla fall. Kommer numera in på mailen utan problem och när jag gick in på youtube så ville de få mig att välja någon dret i en ruta som jag bara klickade bort så för mig funkade det där också, utan Google+.

Men man kan väl inte kommentera om man inte har gjort det?
Jag har inte aktiverat något google+ konto och dom jävlarna låter mig inte kommentera längre.

Medlem
Skrivet av Mr Hatisk:
Skrivet av Nowly:
Skrivet av totte1015:
Skrivet av SunShine:

Är det någon som vet hur man får bort google+ skiten från sitt youtube konto ?
Det finns massa videoguider men ingen av dem har fungerat för mig. Eller är skiten permanent nu ?

För mig verkar det vara permanent.
Jag kan inte hitta vart jag kan gå in på min Inkorg längre. Jävla skit google +

Jag gick bara in på mitt g-mail konto (som är desamma som mitt youtube konto) och inaktiverade Google+, de funkade fin fint för mig i alla fall. Kommer numera in på mailen utan problem och när jag gick in på youtube så ville de få mig att välja någon dret i en ruta som jag bara klickade bort så för mig funkade det där också, utan Google+.

Men man kan väl inte kommentera om man inte har gjort det?
Jag har inte aktiverat något google+ konto och dom jävlarna låter mig inte kommentera längre.

Nej, då kommer den där rutan upp igen då man tvingas länka eller skapa ett Google+ konto till sin Youtube kanal .___.
Och folk som gnällde på Facebook för att de "ägde" bilderna du laddade upp där... detta är inte så mycket bättre
Hatar att de ska tvinga på en att använda funktioner som jag inte vill ha!


signatur

If you can't convince them, confuse them!

Medlem
Skrivet av Nowly:
Skrivet av SunShine:

Är det någon som vet hur man får bort google+ skiten från sitt youtube konto ?
Det finns massa videoguider men ingen av dem har fungerat för mig. Eller är skiten permanent nu ?

Prova inaktivera Google+ från ditt g-mail konto och se ifall det löser ditt problem. Jag struntade helt enkelt i att fylla i en ruta som poppade upp när jag loggade in på youtube så mitt funkar som vanligt utan Google+ men om man fyllde i den när man loggade in så vet jag inte ifall man kan göra så mycket :/

Tack Nowly jag ska ta och kika på detta.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Lite offtopic men. För den lilla skaran som i regel inte läser (eller ens vill se) kommentarer oavsett varifrån de kommer vill jag tipsa om Youtube Feather Beta http://www.youtube.com/feather_beta .

Om det är något klipp där jag faktiskt vill se kommentarer finns alternativet att ta fram dem nära till hands (nere till höger under rekommenderade klipp).

OnT: Vad är det ni menar att det inte går att ta bort G+? För mig var det bara att gå in på inställningar och trycka "avlänka" eller vad det nu stod. Missförstår jag situationen?

Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av SunShine:

Är det någon som vet hur man får bort google+ skiten från sitt youtube konto ?
Det finns massa videoguider men ingen av dem har fungerat för mig. Eller är skiten permanent nu ?

För mig verkar det vara permanent.
Jag kan inte hitta vart jag kan gå in på min Inkorg längre. Jävla skit google +

Inkorgen hittar du här (jag kom bara åt den genom att jag råkade ha adressen i min Chrome-historik): [http://www.youtube.com/inbox]. Numera står det dock en text där om att alla aviseringar inte visas där.

Det går att ta bort länkningen mellan tuben och G+ genom att klicka på sin profil uppe till höger, välja YouTube-inställningar, och i Översikt-fliken välja att ta bort länkningen. Då kan man dock inte kommentera längre, men det kanske är lika bra med tanke på nivån i sidans kommentarsfält.

Jag antar att Google kommer använda det här till att nästa år skryta om hur stor tillväxt G+ har fått senaste halvåret. Att det sen beror på att alla miljontals tubanvändare har fått skiten nerkört långt ner i halsen spelar väl mindre roll.

Medlem

Går inte.
Jävla fittskit detta är. Fyfan för google+
Har förstört hela youtube nu.

Medlem
Skrivet av Nowly:

https://support.google.com/plus/answer/1044503?hl=sv - Ta bort min profil på Google+

Funkade inte direkt jättebra, nu är hela min kanal förstörd....


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Seraium:
Skrivet av Nowly:

https://support.google.com/plus/answer/1044503?hl=sv - Ta bort min profil på Google+

Funkade inte direkt jättebra, nu är hela min kanal förstörd....

För mig så fungerade det jättebra och det påverkade inte min kanal på youtube, utan bara min g-mail, låter skumt. Jag var tvungen att logga in på min youtube enskilt för att ens kunna påverka min kanal på något sätt. På vilket sätt har din kanal blivit förstörd och exakt HUR gick du till väga? Jag loggade nämligen in på mitt g-mail konto enskilt och inaktiverade/tog bort Google+ och ingenting jag gjorde då påverkade mitt youtube konto.


signatur

If you can't convince them, confuse them!

KoP
Medlem
Skrivet av Seraium:
Skrivet av Nowly:

https://support.google.com/plus/answer/1044503?hl=sv - Ta bort min profil på Google+

Funkade inte direkt jättebra, nu är hela min kanal förstörd....

Vad är det som inte funkar? Har också en egen kanal på youtube med 1500+ videos men allt är som vanligt. Har också anslutit till Google+ då man inte verkar ha så mycket val.

Medlem

Såg ut som alla filmer hade blivit raderad, men dom hade blivit inställd till privat tydligen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Vad folk whinar... Seriöst, den största förändringen är att folk just whinar och ska copy/pasta den där jävla Bob som om hela internet-världen var befolkad av enbart 12-åringar....

Hade folk inte whinat, och inte varit så jäkla rädda för förändring hela tiden, så hade det här enbart varit en ganska minimal men positiv förbättring.


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

Medlem
Skrivet av Werzion:

Vad folk whinar... Seriöst, den största förändringen är att folk just whinar och ska copy/pasta den där jävla Bob som om hela internet-världen var befolkad av enbart 12-åringar....

Hade folk inte whinat, och inte varit så jäkla rädda för förändring hela tiden, så hade det här enbart varit en ganska minimal men positiv förbättring.

Att dom vill trycka ner google+ i halsen på mig är inte för mig en liten förbättring... Skulle inte vara lika irriterad om man kunde välja att koppla google+ men nu är det ett måste om man tex vill kommentera.

Medlem

Tycker inte att det nya kommentarssystemet är så dåligt.

Medlem

När vi ändå talar om youtube. Hur tusan gör man för att göra sin egna playlist bestående av andras videor? Vill kunna lyssna på musik via youtube utan att behöva söka hela tiden...

Går det ens?


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Jag frågade min kompis hur det kan komma sig att dom är så bra på att göra saker sämre och sämre, allt från MSN till Skype, från Hotmail till Outlook, från iOS6 till iOS7 och Youtube som bara har blivit sämre och sämre för varje uppdatering. Jag tror jag har skapat 15 olika google+ namn nu eftersom dom frågar en hela tiden när man vill kommentera. Att svara vet jag inte hur man gör längre, det verkar inte gå längre. Om inte Youtube var en sådan originell sida så skulle jag lämnat skiten för länge sen.

Medlem
Skrivet av nils45:

Jag frågade min kompis hur det kan komma sig att dom är så bra på att göra saker sämre och sämre, allt från MSN till Skype, från Hotmail till Outlook, från iOS6 till iOS7 och Youtube som bara har blivit sämre och sämre för varje uppdatering. Jag tror jag har skapat 15 olika google+ namn nu eftersom dom frågar en hela tiden när man vill kommentera. Att svara vet jag inte hur man gör längre, det verkar inte gå längre. Om inte Youtube var en sådan originell sida så skulle jag lämnat skiten för länge sen.

Det ligger något i det du säger, allt verkar bli sämre efter updates.

KoP
Medlem
Skrivet av nils45:

Jag frågade min kompis hur det kan komma sig att dom är så bra på att göra saker sämre och sämre, allt från MSN till Skype, från Hotmail till Outlook, från iOS6 till iOS7 och Youtube som bara har blivit sämre och sämre för varje uppdatering. Jag tror jag har skapat 15 olika google+ namn nu eftersom dom frågar en hela tiden när man vill kommentera. Att svara vet jag inte hur man gör längre, det verkar inte gå längre. Om inte Youtube var en sådan originell sida så skulle jag lämnat skiten för länge sen.

Det är väl en smaksak. Själv tycker jag dom grejjerna du nämnde bara har blivit bättre. Bara en sån grej som Outlook. Är ju i princip likadant som Hotmail men under annat namn. Funkar precis som vanligt.

12
Skriv svar