Call of Duty: Ghosts

Medlem

Hejsan svejsan! Idag!! fick jag mitt Call of duty "Ghost" till, hör och häpna, PS4. !! ???. Jag ligger i och för sig tidigt med förbeställningen på själva apparaten men ändå. ? Bra och tidig service må jag säga. Jag får väl ha det som glasunderlägg tills jag kan spela det. (har även fått en kod till Asssassine Creed 4PS4, från Ubisoft) Detta har rört mina förbeställningar från "Spelbutiken.se" Om jag får nämna firman? Har ju läst recensionerna så jag vet ju ungefär vad jag har att vänta mig. COD Ghost utgåvan verkar vara Brittisk med Holländska utgivare. Om det har påverkat utskicken. Så kan det gå!

Medlem

saknar fan den gamle goa tiden med CoD 1 o 2 sen efter det blev det bara sämre och sämre tyvärr

Medlem

Hehe. På metacritic får pc-versionen betyget 1.6 av 5 när 1148 spelare har röstat.

48 positiva recensioner
9 neutrala
311 negativa!

Det går bra för COD på pc.


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Redaktör
Skrivet av DonGrif:

Hehe. På metacritic får pc-versionen betyget 1.6 av 5 när 1148 spelare har röstat.

48 positiva recensioner
9 neutrala
311 negativa!

Det går bra för COD på pc.

Även om pc-versionen varit lika bra som det första CoD, Battlefield 2 eller annat storspel hade det fått skitbetyg. Många dömer utifrån namnet.


signatur
Moderator | Testpilot
Skrivet av Tompa:
Skrivet av DonGrif:

Hehe. På metacritic får pc-versionen betyget 1.6 av 5 när 1148 spelare har röstat.

48 positiva recensioner
9 neutrala
311 negativa!

Det går bra för COD på pc.

Även om pc-versionen varit lika bra som det första CoD, Battlefield 2 eller annat storspel hade det fått skitbetyg. Många dömer utifrån namnet.

Många går också in där och röstar ner det av ingen som helst anledning så en sida som metacritic kan man nästan inte ta seriös.

Finner dock att till någorlunda "bra saker" känns det som får mer rättvist betyg. Hobbit filmen som jag själv tyckte om väldigt mycket fick inte mycket mer än "okej" hos flesta kritiker men publiken jublade.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Cod pungas ut i sådan takt att de snart är lika vanligt som en jävla b-action på 6an me Van dame och Dolphen..

Shut up and take my money!


signatur

"No country for old Gamers"

Medlem

Studion bakom Call of Duty har alltid bestått av några av de mest talangfulla och kreativa människorna i industrin, riktiga mästare i sin konst, det är synd bara att de inte tar sig chans att skapa något nytt. Nog för att en del av dem bröt sig loss för att starta Respawn, men sen vad de gjorde med sin nyfunna frihet var väl inte kanske någon höjdare.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Kampanjen får oförtjänt mycket kritik tycker jag. Rena mästerverket om man jämför med Battlefield 3.5 :). Kan säga så mycket att ungarna gillar kampanjen och det är ju rätt publik. Inte gamla mossiga gubbar på +25 som mig själv och recensenten.


signatur

Det var detta...

Medlem

ok lir inte mer hade kunnat fortsätta med black ops2 .


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Stich:

Låter lika roligt och spännande som en mossig sten. Tur vi har såna här spelutvecklare som driver utvecklingen framåt med nya fräscha idéer med mod...

Det är nog utgivarna (Activision) som du ska racka ner på, dom har en väldigt fin historia av att köra ner spelserier i marken. (Läs: Tony Hawk, Guitar Hero)

Skriv svar