The Sims blir medeltidsrollspel

Robot
Medlem
The Sims blir medeltidsrollspel

Försöker nå en ny målgrupp kanske? Undrar hur deras projektmöten är egentligen...

Medlem

EA Games - Ruining Everything

Inaktiv

Det här låter faktiskt lite småintressant. Även om dom nog borde kallat det något annat än The Sims...

Avstängd

Snart kommer ett Sims - Kart Racing!

Medlem

Tja... nog för att det finns rollspelsinslag i The Sims, men det här var ju en lite underlig vändning. Lite som Spore och DarkSpore... men jag tycker att det här är lite mer intressant.

Medlem

The Sims goes Assassin's Creed

Medlem
Medlem

Varför ens använda The Sims namnet? <.< Är hundra på att dem använder det bara för att det är så många som köper all The Sims skit och expansioner.

Tråkigt :< men det är ju EA

Medlem

*Kollar på datumet*

Är det verkligen inte första april idag?

Medlem

Jurassic Sims nästa ?

Medlem

Det här verkar ju ascoolt
Mer intressant än Modern Warfare och allt vad de heter i alla fall.


signatur

Oh, jewels and binoculars hang from the head of the mule.
But these visions of Johanna, they make it all seem so cruel.

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64

Intresant svärd?? men undrar om det kommer bli så bra när dem andra spelen ska vara barn vänliga då blir det nog inte så mycket slåss med svärd om dom tänker fortsätta följa den linjen med att vara barnvänligt spel.


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Medlem

Wtf, Sims finns ju redan som medeltidsspel. Kolla in The Guild 2
Skämt åsido, det kan bli intressant om de gör det rätt.

Medlem

Nästa spel efter detta blir The Sims: "Sci Fi".

Medlem

usch kan dom inte bara göra ett the sims 4 som är riktigt bra ..(inte som 3,an)
och sen börja mjölka exp

Medlem

Måste erkänna att jag faktiskt höjde på ögobrynen och blev rätt så intresserad...


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

No country for old sims

Medlem

så galet att det kan bli nåt.

Sims-målgruppen växer upp, klart de försöker "hänga med kidsen". Lär väl bli minst en vampyr-expansion för haka på blodsugar-romanstrenden och hur många expansioner kan man inte sälja för att dekorera ett kvadratkilometer-stort slott?

Med det sagt, det låter faktiskt lite intressant... Kanske blir en mer trogen Majesty uppföljare än vad "Majesty 2" besvikelsen blev?

Medlem

Inressant....Kanske kan bli något...

Medlem

vad spelar det egentligen för roll? om folk vill spela sims och gillar det så kanske de gillar detta med. det kanske tom blir bra...

oavsett vilket så är det ju inte enbart skräp ea ger ut numera


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

April april...

Medlem

Nästa spel: Counter Strike the Sims.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Jag tror att detta kann bli ett bra The sims. jag gillar the sims serien + medeltid och vikinga tids saker och spel . och de flesta the sims spelen har varit populära eller har jag miss uppfattat hela skiten ? Så detta kommer nog bli ett bra spel bara de finns mer att göra i de enn det var i the sims 3. det fanns inte så mycket att göra. fanns mer i första the sims utan expansjoner.


signatur

-_.:C.B.2:._- Created By A Gift.

1
Skriv svar