Zlatan snackar om sitt tv-spelande

Robot
Medlem
Zlatan snackar om sitt tv-spelande

Kung Zlatan!

Medlem

Kunde lika gjort min granne till ambassadör han är garanterat mer Xbox "nörd" än Zlatan och lär säga precis allt MS hade slängt åt honom och han är, och jag skojjar inte, fransos från början


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Avstängd
Skrivet av SunShine:

Kunde lika gjort min granne till ambassadör han är garanterat mer Xbox "nörd" än Zlatan och lär säga precis allt MS hade slängt åt honom och han är, och jag skojjar inte, fransos från början

Detta måste vara århundradets "Jag mötte Lassie"...

Btw så måste Microsoft jubla över denna intervju. Antar att Zlatan får rejält med cash.

Medlem

Bryr mig inte om fotboll eller Zlatan men tycker det är roligt att även sportfånar tycker om tv-spel.

Så alla mina önskningar att det går åt helvete i Gears of War och bättre i fotbollen mot Portugal!


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Om du har tur är det Zlatan som skriker på dig nästa gång istället för en p12:a när du gamear

Inaktiv

Det känns som att man kan räkna med att Zlatan även blir ansiktet utåt för Xbox här i Sverige, när konsolen släpps officiellt här.

Ook
Bibliotekarie (UU)

Xbox i all ära... men var det ändå inte FIFA till Playstation som har gjort Zlatan till den han är idag?

Medlem

Zlatan har alltid varit en entusiastisk gamer. Kul intervju i andra klippet.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Inaktiv
Skrivet av Ook:

Xbox i all ära... men var det ändå inte FIFA till Playstation som har gjort Zlatan till den han är idag?

Jag tror nog att det är hans fotbollskarriär som har gjort honom till den han är idag. Men visst, det går alltid att skapa en annan sanning, ungefär som att 19 muslimer utförde 11:e september.

Medlem
Skrivet av Rockartisten:
Skrivet av Ook:

Xbox i all ära... men var det ändå inte FIFA till Playstation som har gjort Zlatan till den han är idag?

Jag tror nog att det är hans fotbollskarriär som har gjort honom till den han är idag. Men visst, det går alltid att skapa en annan sanning, ungefär som att 19 muslimer utförde 11:e september.

Så, det var alltså FIFA till playstation som gjorde Zlatan..?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Ook:

Xbox i all ära... men var det ändå inte FIFA till Playstation som har gjort Zlatan till den han är idag?

FIFA finns väl till xbox också?

Inaktiv
Skrivet av Rockartisten:
Skrivet av Ook:

Xbox i all ära... men var det ändå inte FIFA till Playstation som har gjort Zlatan till den han är idag?

Jag tror nog att det är hans fotbollskarriär som har gjort honom till den han är idag. Men visst, det går alltid att skapa en annan sanning, ungefär som att 19 muslimer utförde 11:e september.

Ja, precis. Sedan har vi "superhjärnan" bin Laden som styrde ett genialt angrepp från en grotta för att sedan hamna i en kista som slängdes i havet ... allt enligt "islamsk tradition" (SMH). Kan ju meddela att det inte finns en föreskrift någonstans inom islam gällande kista i havet. Låter mer något som hade kunnat platsa i ett Uncharted-spel. Med andra ord: myteri, fantasi och häpnadsväckande mystik. B-)

Medlem

Microsoft har gett upp på Sverige och skickar vår talang för att locka kunder i andra länder...

Medlem

nya PR-dockan eller lol

Medlem

HA Zlatko, tjäna

Medlem

Hade velat telefragga honom i quake

Medlem

Diablo 3. Xbox represent

Inaktiv
Skrivet av n3ro:
Skrivet av Rockartisten:
Skrivet av Ook:

Xbox i all ära... men var det ändå inte FIFA till Playstation som har gjort Zlatan till den han är idag?

Jag tror nog att det är hans fotbollskarriär som har gjort honom till den han är idag. Men visst, det går alltid att skapa en annan sanning, ungefär som att 19 muslimer utförde 11:e september.

Ja, precis. Sedan har vi "superhjärnan" bin Laden som styrde ett genialt angrepp från en grotta för att sedan hamna i en kista som slängdes i havet ... allt enligt "islamsk tradition" (SMH). Kan ju meddela att det inte finns en föreskrift någonstans inom islam gällande kista i havet. Låter mer något som hade kunnat platsa i ett Uncharted-spel. Med andra ord: myteri, fantasi och häpnadsväckande mystik. B-)

Nu är ju inte detta rätt forum för detta, men jag har mina perioder där jag undersöker detta om och om igen för att det känns viktigt, och då kan jag ibland smyga in en kommentar där den inte hör hemma.

Det var när jag läste mycket matematik och fysik som jag insåg att det var bullshit, och när jag studerade världssamhällets påverkan närmare, så var det ganska tydligt för mig "varför".

Medlem

Sony Playstation i Frankrike kontrade detta med en tweet där det stod att han lärde sig allt på Playstation och länkade till en gammal SVT intervju där han spelade FIFA på en PSone .

KoP
Medlem
Skrivet av Cowmine:

Sony Playstation i Frankrike kontrade detta med en tweet där det stod att han lärde sig allt på Playstation och länkade till en gammal SVT intervju där han spelade FIFA på en PSone .

Nu är jag inte helt 100. Men jag har för mig att Zlatans tv-spels karriär började med ett NES en gång i tiden.

Någon som kan hitta någon gammal hemvideo med Zlatan då han spelar på en 8-bitars Nintendo? För det verkar ju vara väldigt viktigt detta.

Medlem

Skit dras till skit.

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av Cowmine:

Sony Playstation i Frankrike kontrade detta med en tweet där det stod att han lärde sig allt på Playstation och länkade till en gammal SVT intervju där han spelade FIFA på en PSone .

Nu är jag inte helt 100. Men jag har för mig att Zlatans tv-spels karriär började med ett NES en gång i tiden.

Någon som kan hitta någon gammal hemvideo med Zlatan då han spelar på en 8-bitars Nintendo? För det verkar ju vara väldigt viktigt detta.

Snack, det började med pong i hans förra liv. Nån som kan hitta nåt medium som kan bekräfta?

Medlem
Skrivet av Nelfie:

Skit dras till skit.

And here you are!


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Calez:
Skrivet av SunShine:

Kunde lika gjort min granne till ambassadör han är garanterat mer Xbox "nörd" än Zlatan och lär säga precis allt MS hade slängt åt honom och han är, och jag skojjar inte, fransos från början

Detta måste vara århundradets "Jag mötte Lassie"...

Btw så måste Microsoft jubla över denna intervju. Antar att Zlatan får rejält med cash.

haha, ja det kan man tro du!


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Om Zlatan säger det måste det vara sant.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Inaktiv

I filmen blådårar får man se Zlatan spela Playstation 1 som finnig 18-19åring

Medlem

Är så otroligt skriptat det han säger i första videon. Xbox one placerat så fint i bakgrunden och han drar upp alla funktioner den har och kallar den "Video Game" så ja nog är det reklam han gör.

Tvekar dock inte på hans intresse, och tycker han är skön annars

Många avundsjuka fanboys här. Han spelade Halo2 på Xbox också, det är fakta och bekräftat irl.

Han har spelat NES med som alla andra 80 talister. Bara för han är superkändis så måste han blivit köpt för han kan ju inte vara speltokig när man är fotbollsproffs ju?

Tror man på fullt allvar att han skulle sälja sig för pengar så är man lite bakom flötet. Han har så han klarar sig. Hade jag också varit mega kändis och fått äran att bli ambasadör samt få maskinen gratis långt i förtid så självklart. Påstår man att man inte skulle det så är det ren BS från en PS fanatisk 12 årig pojke.

Medlem

Fotbollsspelande på konsol är nog skitbra när man är en fotbollsspelare,
Zlatan kan nog ha fått många bra idéer ifrån sitt tv spelande.

12
Skriv svar