Chivalry: Deadliest Warrior

Robot
Chivalry: Deadliest Warrior

Svärdfajtsfesten vidgar vyerna och bjuder in en en rad nya krigare till köttiga närstrider i medeltidsmiljö. Det är precis så kul som det låter.

#chivalry-medieval-warfare, #chivalry-deadliest-warrior, #team-fortress-2, #3-on-3-nhl-arcade


Medlem
Chivalry: Deadliest Warrior

2013s bästa DLC/spel enligt mig

Medlem

håller med ovanstående! köpte det igår och har haft satans kul. välvärt pengarna


signatur

Skin som den bruna prutten du engång var.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av AmiZ:

2013s bästa DLC/spel enligt mig

Det priset tar XCOM: Enemy Within! Men visst ska även detta prövas, när förstnämnda spel nötts ut.

Redaktör
Ponny

Är det Calle i mitten däruppe?


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Härligt. Det blir nog ett köp!

Medlem

Ser ut som skräp, men låter ju fantastiskt kul


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Haha skojar du med mig Spelet är snyggt som fan xD

Skrivet av Priapsi:

Ser ut som skräp, men låter ju fantastiskt kul

Medlem

Håller fullständigt med. Spelet skiner som mest när det spelas med vänner. I "Last team standing" får man en stark "vi" mot "dom" känsla som man inte upplever i många spel

Skribent

Om ni ser någon som heter Lucker McNoob kan ni säga hej (och låta bli att döda honom) för det är jag!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Skrivet av Mattias Frost:

Om ni ser någon som heter Lucker McNoob kan ni säga hej (och låta bli att döda honom) för det är jag!

Om jag ser någon som heter Lucker McNoob ska jag säga hej och döda honom

Skribent
Skrivet av TimAfsum:
Skrivet av Mattias Frost:

Om ni ser någon som heter Lucker McNoob kan ni säga hej (och låta bli att döda honom) för det är jag!

Om jag ser någon som heter Lucker McNoob ska jag säga hej och döda honom


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Hade fruktansvärt mycket kul med PVK( en modifikation till HL ) och ännu roligare med Rune i goda vänners lag.

Hoppas innerligt på en uppföljare till Rune någon gång framöver!

Medlem
Skrivet av Qn1f3:

Hade fruktansvärt mycket kul med PVK( en modifikation till HL ) och ännu roligare med Rune i goda vänners lag.

Hoppas innerligt på en uppföljare till Rune någon gång framöver!

Rune var mega fett!!

1
Skriv svar