12 minuter från Metal Gear Solid: Ground Zeroes

12 minuter från Metal Gear Solid: Ground Zeroes

Känns lite som ett DLC till Splinter Cell: Blacklist


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Ser bra ut, blir rätt sugen dock stör jag mig på blinda vakter som vid 6:10

Medlem
Skrivet av Morlizer:

Ser bra ut, blir rätt sugen dock stör jag mig på blinda vakter som vid 6:10

Svårighetsgraden brukar ju normalt sett påverka sådant ganska kraftigt. I ett demo som detta kan jag tänka mig att de ställt ner svårighetsgraden rätt rejält för att kunna visa upp spelet utan några oplanerade Game Over-skärmar.

"SNAAAAAAAAAAAAAAAAAKE!"

Medlem

Ser kul ut


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Haha, alltså cutscenes i mgs <3

Medlem
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Känns lite som ett DLC till Splinter Cell: Blacklist

Kanske inte riktigt så illa. Men nog fan så finns det en tveksam känsla inom mig...

Medlem
Skrivet av Skelögd:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Känns lite som ett DLC till Splinter Cell: Blacklist

Kanske inte riktigt så illa. Men nog fan så finns det en tveksam känsla inom mig...

Får mest en tvekande känsla när jag hör "jack bauer's" röst...

Medlem

Nog för att man inte förstått allt i mgs handlingen igenom alla åren men när missa jag att han blivet en terminator? Jävligt coolt har alltid velat ha ett bra terminator spel. äntligen!

Medlem

Samma gameplay som den japanska versionen, fast med engelska VA:s. Jag är fortfarande inte imponerad av animationen. Ser för jävligt ut.

Medlem

Spelade igenom mg rising nyligen vilket jag blev positivt överraskad av. Däremot märktes det att kojima var inblandad då alla dessa fruktansvärt dåliga codecs och mellansekvenser var där. Allt är ju som bara mumbo jumbo dessvärre lär ju även mgs 5 lida av detta. Hur många av oss gillar egentligen dessa sekvenser som jag upplever stör tempot?

Skrivet av Skelögd:
Skrivet av B-B-B-Banänäbrääken:

Känns lite som ett DLC till Splinter Cell: Blacklist

Kanske inte riktigt så illa. Men nog fan så finns det en tveksam känsla inom mig...

Men du jag menade inte så , Blacklist tyckte jag var ett bra spel.

Men själva spelmekaniken är väldigt lik


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Inaktiv

Detta framstår lite tråkigt men det beror på en enda sak: storyn är inte särskilt involverad utan här handlar det bara mer om spelmekanik. När storyelementen kommer in i elementen så skapas magi. Detsamma gäller Uncharted. Man brinner för storyn.

För övrigt borde Kojima passa sig med att dela med fler videor. Det gör det ju knappast intressant att spela när han visat en stor del av Ground Zeroes.

Medlem

Vad är skillnaden mellan metal gear solid ground zeroes, metal gear rising revengeance och metal gear solid phantom pain??? kan någon förklara, dessutom kommer de alla vara tillgängliga till pc?

Medlem
Skrivet av Warfighter320:

Vad är skillnaden mellan metal gear solid ground zeroes, metal gear rising revengeance och metal gear solid phantom pain??? kan någon förklara, dessutom kommer de alla vara tillgängliga till pc?

Rising är en spinoff från Metal Gear Solid, mer action slash spel. Med Raiden som huvudperson ur serien.
Ground Zero är en prologue till Metal Gear solid V: Phantom Pain.

Medlem

Kommer bli jävligt trevligt


signatur
Medlem

Det verkar ju vara på tok för mycket action samt rena jävla blindstyren till vakter.

Jag menar, 04:04....

WTF?

Samma sak vid 06:10

booo :/

FM-guru
F.d. Sisyr

Hahaha, MacGyver i farten ser jag.

Medlem
Skrivet av KaVa-KaVa:

Spelade igenom mg rising nyligen vilket jag blev positivt överraskad av. Däremot märktes det att kojima var inblandad då alla dessa fruktansvärt dåliga codecs och mellansekvenser var där. Allt är ju som bara mumbo jumbo dessvärre lär ju även mgs 5 lida av detta. Hur många av oss gillar egentligen dessa sekvenser som jag upplever stör tempot?

Jag tyckte starkt om MGS4 och dess sekvenser. Gillar när saker diskuteras och klargörs genom karaktärerna, det enda som jag tyckte var lite synd var att man bara hade två codec frequencies, så jag hoppas innerligt att det finns fler sådana i MGS5. Roligt att genomföra diverse skumma saker och ringa folk så att de kommenterar det man gör.

Splinter Cell: Metal Gear Solid...

Hur är kontrollerna i det här spelet undrar man. I tidigare spel var det ju helt uppåt väggarna, och golven.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Supersoldat vara han, därför han klarar stoppa 5 miljoner kulor med kroppen.

Medlem
Skrivet av Skelögd:

Det verkar ju vara på tok för mycket action samt rena jävla blindstyren till vakter.

Jag menar, 04:04....

WTF?

Samma sak vid 06:10

booo :/

så va dom i MGS4 också men det var på lättaste svårigheten drar du upp den ett par gånger så blir dom bra mycket smartare så tror inte du kommer ha det lätt att klara spelet på Big Boss svårighet

Medlem
Skrivet av ninjaan:

Supersoldat vara han, därför han klarar stoppa 5 miljoner kulor med kroppen.

Tror han körde god-mode tbh.
De äldre mgs spelen är knappast kända för att man kunde ta massa kulor och överleva..

Medlem

Ser ju riktigt schysst ut. Det blir ju absolut ett köp. Får se om det blir till Xbox 360 eller till XboxOne.

Tycker det är bra att man kan använda sig av andras vapen. Saknat det. Ska bli kul att spela MGS igen iaf.

Kommer ju att skjuta vakterna i huvudet med min ljuddämpade bössa. Tranq gun, Phwwt. F_ck that!


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

Medlem

Är det health regen i ett mgs spel !? Säg att det bara är något fusk de slagit på -.-. Vad kommer annars hindra en att bara ta fram sin AK och börja skjuta ner allt man ser

1
Skriv svar