Blodutgjutelse i nya bilder från Dark Souls II

Robot
Blodutgjutelse i nya bilder från Dark Souls II
Medlem
Blodutgjutelse i nya bilder från Dark Souls II

vill ha...

Medlem

Hoppas detta är bättre än ettan, för det var fan inget att ha

Medlem

Hoppas starkt på en next-gen version, from software har ju ps4 dev kit och jobbar med det men har inte utannonserat något specifikt ännu...
Trevligt med en uppföljare till ett av denna generations nästa spel, iaf för gamers, oavsett format

Medlem
Skrivet av Zpartan:

Hoppas detta är bättre än ettan, för det var fan inget att ha

Vad var det du inte gillade?

Medlem
Skrivet av Zpartan:

Hoppas detta är bättre än ettan, för det var fan inget att ha

Medlem
Skrivet av Zpartan:

Hoppas detta är bättre än ettan, för det var fan inget att ha

Om jusst spel stilen och det inte passade dig kommer inte 2an passa dig heller.
Men ifall du menar optimeringen (framför allt på pc) på spelet så kommer den förmodligen bli betydligt bättre.

Skelv bara man väntar på spelet
Hoppas det även kommer nån trevlig collect box för pc.


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Tyckte om 1:an, hoppas som ovanstående sade att det blir bättre optimerat till pc!

Medlem
Skrivet av Menige_Erik:

Tyckte om 1:an, hoppas som ovanstående sade att det blir bättre optimerat till pc!

Den här gången utvecklas spelet till PC och portas till konsoler så fuckar de inte upp borde dte gå bra. DS1 hade stora framedrops på konsol också.

Medlem
Skrivet av Menige_Erik:

Tyckte om 1:an, hoppas som ovanstående sade att det blir bättre optimerat till pc!

Vad är det folk har problem med när det gäller optimeringen?

Spelet led av stora problem med frame drops på ps3 versionen, men pc versionen tycker jag flöt på hur bra som helt. då även i 1080p.


signatur

Rwa?

Medlem

Bra spelserie men multiplayer suger apa...

Medlem
Skrivet av Annanaz:
Skrivet av Menige_Erik:

Tyckte om 1:an, hoppas som ovanstående sade att det blir bättre optimerat till pc!

Vad är det folk har problem med när det gäller optimeringen?

Spelet led av stora problem med frame drops på ps3 versionen, men pc versionen tycker jag flöt på hur bra som helt. då även i 1080p.

Som Draug sa så led väl PC version ( för vissa ) av frame drops, sen var spelets fps låst till 30 om jag inte har helt fel för mig

Medlem
Skrivet av Draug:
Skrivet av Menige_Erik:

Tyckte om 1:an, hoppas som ovanstående sade att det blir bättre optimerat till pc!

Den här gången utvecklas spelet till PC och portas till konsoler så fuckar de inte upp borde dte gå bra. DS1 hade stora framedrops på konsol också.

Man kan ju alltid hoppas!

Medlem

"(High Difficulty Setting) The 'High Difficulty Setting Mode' will be performed from now on."

Hoppas för allt i världen att jag feltolkade det där meddelandet...

Medlem

Är inne på NG+++ nu i Dark Souls, och snart kommer Dark Souls 2 ut! I am prepared to die some more!

Medlem

Gillar verkligen Demon och Dark Souls, blir att förhandsboka 2an, samt hoppas på att de fortsätter med souls spelen även till nextgen.

Medlem
Skrivet av Revakkyh:

"(High Difficulty Setting) The 'High Difficulty Setting Mode' will be performed from now on."

Hoppas för allt i världen att jag feltolkade det där meddelandet...

Verkligen!

Förövrigt begriper jag inte varför så många ser Dark Souls som så väldans svårt. Det är inte väldans svårt, fann det lättare än Demon's Souls ärligt talat.
Det är definitivt utmanade men så länge man inte kutar runt som om man skulle spela diablo så är går det allt bra
Bossfighterna är definitivt något av de här spelens höjdpunkter. Så förbaskat roliga och spännande för att inte tala om hur duktiga de är på de inledandesekvenserna som de kör på varje Boss. De lyckas alltid få till den här sköna känslan av att varje boss minsann kommer bjuda på motstånd.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Kan hålla med dig om att demon souls kändes svårare, dock vet jag inte om det var på grund av att jag lirade demon först och lärde mig hur spelet funkade.

Medlem
Skrivet av Fille_SWE:

Kan hålla med dig om att demon souls kändes svårare, dock vet jag inte om det var på grund av att jag lirade demon först och lärde mig hur spelet funkade.

Har själv reflekterat över det där och jag betvivlar inte att det säkerligen har haft en inverkan man jag fann också att de har gjort det lite enklare med ytorna i Dark Souls samt att jag finner kontrollen snäppet tightare än i demon's souls.

Och en sådan sak att de gjort det möjligt att i human form, summona AI medhjälpare till de allra flesta bossfighterna om man finner en särskild boss för svår gör det otroligt mycket enklare än Demon's souls.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Skrivet av SunShine:
Skrivet av Revakkyh:

"(High Difficulty Setting) The 'High Difficulty Setting Mode' will be performed from now on."

Hoppas för allt i världen att jag feltolkade det där meddelandet...

Verkligen!

Förövrigt begriper jag inte varför så många ser Dark Souls som så väldans svårt. Det är inte väldans svårt, fann det lättare än Demon's Souls ärligt talat.
Det är definitivt utmanade men så länge man inte kutar runt som om man skulle spela diablo så är går det allt bra
Bossfighterna är definitivt något av de här spelens höjdpunkter. Så förbaskat roliga och spännande för att inte tala om hur duktiga de är på de inledandesekvenserna som de kör på varje Boss. De lyckas alltid få till den här sköna känslan av att varje boss minsann kommer bjuda på motstånd.

Håller med!
När jag stötte på något som var svårt, så var det ju bara att farma lite för att kunna gå upp en lvl eller två, som i vilket RPG som helst!
Bossarna i DKs är mycket lättare än DSs, men vanliga fiender mer oförlåtliga.
Enligt mig själv då ^^

Medlem
Skrivet av Draug:
Skrivet av Zpartan:

Hoppas detta är bättre än ettan, för det var fan inget att ha

Vad var det du inte gillade?

Mata inte trollen...

Medlem

Det gick ju att låsa upp 60 fps och använda sig av high res textures, då var det kanon, med 360kontroll till datorn

Medlem
Skrivet av Superior:

Det gick ju att låsa upp 60 fps och använda sig av high res textures, då var det kanon, med 360kontroll till datorn

Endast genom mods eller?

Medlem
Skrivet av Menige_Erik:
Skrivet av Superior:

Det gick ju att låsa upp 60 fps och använda sig av high res textures, då var det kanon, med 360kontroll till datorn

Endast genom mods eller?

Ja jo det var nog mods Men det var ganska lätt att fixa har jag för mig

Medlem

Vart var blodutgjutelsen? ..

Medlem
Skrivet av a10388:

Vart var blodutgjutelsen? ..

Bild nummer 3


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av Revakkyh:
Skrivet av SunShine:
Skrivet av Revakkyh:

"(High Difficulty Setting) The 'High Difficulty Setting Mode' will be performed from now on."

Hoppas för allt i världen att jag feltolkade det där meddelandet...

Verkligen!

Förövrigt begriper jag inte varför så många ser Dark Souls som så väldans svårt. Det är inte väldans svårt, fann det lättare än Demon's Souls ärligt talat.
Det är definitivt utmanade men så länge man inte kutar runt som om man skulle spela diablo så är går det allt bra
Bossfighterna är definitivt något av de här spelens höjdpunkter. Så förbaskat roliga och spännande för att inte tala om hur duktiga de är på de inledandesekvenserna som de kör på varje Boss. De lyckas alltid få till den här sköna känslan av att varje boss minsann kommer bjuda på motstånd.

Håller med!
När jag stötte på något som var svårt, så var det ju bara att farma lite för att kunna gå upp en lvl eller två, som i vilket RPG som helst!
Bossarna i DKs är mycket lättare än DSs, men vanliga fiender mer oförlåtliga.
Enligt mig själv då ^^

Yes, jaq satsade mer på att förbättra vapen och rustning än att lvla gubben och fann det mer effektivt än att lvla gubben. Nu menar jag dock inte jag struntade helt i att lvla för det måste man göra så man kan bära de vapen och / eller rustningar man funnit som kräver vissa stats. Men tyckte man rent genrellt vann mer på att förbättra vapen / rustningar än att lvla gubben.
Åh, ju mer man skriver om det här desto mer längtar man till tvåan


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

förstår personligen inte vad som är problemet folk har med "dålig" optimering, Sure jag kan förstå om folk vill köra mus o T bord att det är dåligt, men vare sig prestandarden så måste folk sitta på några riktiga ruttna burkar för att spela ska inte flyta asså.

Medlem

"Dsfix" kom ju ut relativt tidigt, så förstår inte vad gnället om optimering kommer ifrån. Den var ju inte precis hemlig.

Inaktiv

Dark Souls var utan tvekan det bästa spelet till ps3/360 alla kategorier. Ser fram emot detta.

12
Skriv svar