Unik speldator - ASUS ROG CG8565

Medlem
Unik speldator - ASUS ROG CG8565

Jag tänkte sälja min speldator, som innehåller bland annat Två stycken GTX 560TI grafikkort, i7 processor och en SSD-disk med 80GB och det unika chassit Stealthfighter-design som inte går att köpa.

I paketet ingår:

- Nätagregat: Peak 700W
- CPU: Asetek vattenkyld Intel Core i7-2600K 3,4Ghz 8MB Quad Core-processor som med ett knapptryck överklockas till 4.6GHz
- Moderkort: Asus Intel Z68-Chipset
- Minne: 16GB DDR3 1333 MHz
- Hårdisk: 2000 GB (2x 1000GB) SATA2 7200 RPM 80GB SSD
- Grafikkort: 2st Nvidia GeForce GTX 560 TI 2GB GDDR5
- Ny pris på bara datorn var ca 18 000 kr.
- 24-tums BenQ XL2411T med 144Hz och 1ms respons tid GTG skärm, samt 3D stöd. (Skärmen är endast två månader gammal).

Samt följande datortillbehören:
Musmatta: Steelseries Qck+ CSGO Edition
Tangetbord: Steelseries 6gv2 Röda Switchar (mekaniskt tangentbord)
Mus: Steelseries Sensei
Headset: Steelseries V2 Frost Blue

Allt sitter i en låda från ASUS Stealthfighter- design som är ljud isolerad med tysta fläktar och med det röd/blåa neon- ljus på chassits nos. Datorn har också en knapp som ställer in snabbt 3 olika Överklocknings läge sam befinner sig bredvid power knappen. Datorn är unik då den bara finns i ett fåtal exemplar.
Datorn är lite drygt ett år gammal och maxar fortfarande alla spel jag provat.
Exempel: Total War: Rome 2, Company of Heroes 2, BF3,BF4, ARMA 3. Jag har spelat alla spel på MAX/ULTRA och får ut ca 100 FPS eller lite mer.
Dator, samt skärm, får du för 9 000kr och då ingår det ett mekaniskt tangetbord, gaming mus, Musmatta och Headset som är listad längre upp.
Levereras med Original Windows 7 Ultimate 64 bit.

Allt detta för endast 9000:-

NOTERA- allting som skall säljas är i väldigt bra skick.

Jag kan även tänka mig att sälja delarna separat, men då kommer det bli dyrare.
Då vill jag ha:
• 7500:- för datorn.
• 2000:- för skärmen.
• 1500:- för tillbehören.

Tveka inte på att höra av er om ni har några frågor så ska jag försöka besvara dem så gott det går!
Mail: james.c.mansson@gmail.com
Tele: 0761141856

Medlem

Inte för att vara sån men du kommer aldrig få det priset på något forum där folk kan lite. Mitt tips är att du slänger ut den på blocket.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

mwahahaha dagens skratt tack så mycket för den


signatur

I got an offer you cant refuse!

Medlem

"Vi tillåter inte länkning till externa annonser/försäljningar på sidor som Blocket eller Tradera"

Medlem

"Maxat" är irrelevant utan fps-info. 560Ti SLI pallar inte BF4 på högsta inställningar i 1080p med spelbara fps.

Medlem
Skrivet av kebbe:

"Maxat" är irrelevant utan fps-info. 560Ti SLI pallar inte BF4 på högsta inställningar i 1080p med spelbara fps.

Men den är ju "unik"...vad mer behöver du veta ?

Skrivet av Hymer:

Inte för att vara sån men du kommer aldrig få det priset på något forum där folk kan lite. Mitt tips är att du slänger ut den på blocket.

Njae, jag tror folk på FZ kan mer om datorer än folk på Blocket.

Det var ett bra pris tycker jag på datorn.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av kebbe:

"Maxat" är irrelevant utan fps-info. 560Ti SLI pallar inte BF4 på högsta inställningar i 1080p med spelbara fps.

Ligger på ca 100 FPS i BF4 på 1920x1080 !

Medlem
Skrivet av Decado:
Skrivet av kebbe:

"Maxat" är irrelevant utan fps-info. 560Ti SLI pallar inte BF4 på högsta inställningar i 1080p med spelbara fps.

Men den är ju "unik"...vad mer behöver du veta ?

Jag menar Chassit ditt pucko

Medlem
Skrivet av james1337:
Skrivet av kebbe:

"Maxat" är irrelevant utan fps-info. 560Ti SLI pallar inte BF4 på högsta inställningar i 1080p med spelbara fps.

Ligger på ca 100 FPS i BF4 på 1920x1080 !

extremt tveksam till detta


signatur

I got an offer you cant refuse!

Medlem
Skrivet av Hymer:

Inte för att vara sån men du kommer aldrig få det priset på något forum där folk kan lite. Mitt tips är att du slänger ut den på blocket.

Hur mycket tycker du datorn är värd?

Medlem

max 5000 för någon kid


signatur

I got an offer you cant refuse!

Medlem

Jag skulle med säga 5000kr för burken och 8500 är helt åt helvete förutom på Blocket där man säkert kan få det priset.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

*Redigerat och sänkt i pris.

Medlem

5000kr bjudet för enbart datorn!

1
Skriv svar