Knights of the old republic 2

Inaktiv
Knights of the old republic 2

Hej,
har nyss fått spelet Knights of The Old republic 2 till min pc. Men spelet vill inte fungera..
I förgårgår lyckades jag efter en lång tid äntligen få installationen att fungera, efter det så hade jag problem med att å igång spelet.
Men vipps fungerade det ända till jag efter 30 min spelande stängde av spelet för att göra nått annat, 10 minuter senare när jag kommer tillbaka så går det inte och starta och det är samma problem som innan jag fick igång det.
Såhär står det: Runtime error! abnormal program termination.

Jag undrar om nån har nån aning om vad jag ska göra för att få det att fungera igen ?

tacksam för all hjälp

(OBS: änvänder vista)

tacksam för all hjälp

Inaktiv

Ingen som har nått tips?!?

Medlem

Nepp.


signatur

Wai

Medlem

Runtime error kan bero på ett flertal olika orsaker. Jag skulle pröva med att installera alla nödvändiga uppdateringar till spelet samt uppdatera grafikkortets drivrutiner.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Jag har spelat 2'an en hel del men aldrig såna fel, har varit med om att det kan krascha men händer sällan


signatur

Illiud Latine dici non potest!

Inaktiv

vad du kan börja med är att du uppdaterar alla drivrutiner till din dator om det krävs.
du kan även testa att byta ut skivorna men som sagt det är svårt att säga.. och i sista fall kan du testa att installera om spelet men med tanke på alla problem med installation duu har haft ska du nog avstå det tillsvidare

1
Skriv svar