Simcity-expansionen Cities of Tomorrow ute nu

Robot
Medlem
Simcity-expansionen Cities of Tomorrow ute nu

Jaha...

Inaktiv

Seriöst... 299 kronor för ren dynga. Släpp hellre en stor fet patch som ger oss större städer och städar upp i spelet, helt gratis!

Medlem

Spelar ingen roll med ny content, kan man fortfarande inte göra städerna större och bygga sin drömstad, istället för den lilla åkern. Så kvittar det:)

Medlem

Hade så väldigt gärna varit jättetaggad på detta men upp mot 300 spänn utan att det fixar de största problemen i grundspelet (som jag köpte colletors ed. av) gör det till ett stort "meh" i min bok. Väldigt synd, det fanns sån potential i grundspelet..

/ LordDaimos

Medlem

Det känns lite mongo att lägga till mer content när det redan blir knökat på den lilla ytan som är. Nu kanske det mesta är tänkt att ersätta och inte läggas till, men ändå.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

300 spänn för en expansion? Om det ska sättas till några slags proportioner förväntar jag mig att det paketet utökar originalinnehållet med 50% eftersom man vid release kunde köpa spelet för 600 kr från EA.

Medlem

Det känns som om morgondagens städer är enorma Megacities, och inte bara sci-fi skal på samma lilla byhåla...

Medlem

Trevligt


signatur

Meep!

Inaktiv

Helt fel...om spelet inte klarar av att bygga på bredden så borde det väl inte gå att bygga på höjden.

Jävla nötter till utvecklare!

Medlem

EA skit som det brukar vara, lär väl vara beta i ett par månader som vanligt när dom släpper något.

Medlem

Kan inte säga än annat att jag tycker detta ser intressant ut.
Jag hatar framtids/rymd...blabla saker
Jag hatar EA
Jag hatar Maxis

Men jag är fortfarande intresserad av simulationen i sig, och allt nytt i expansionen...

FAST, jag tänker inte köpa detta för en jävla krona.
Hade hoppats på att Kapten Sparrow hade kunnat visa sig med detta spel...

Medlem

Kommer dessvärre inte spendera en krona till på detta jävla spel det gör ont att titta på det fortfarande. Vilken potential som gick till spillo...... ack ack ack


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Skönt för EA att folk KÖPER SPELET och ALLA expansioner som släpps till det, det är därför det fortsätter komma ut saker till det.

Om någon undrade...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Vad sägs som nej?

Medlem

Att skapa löjliga expansioner fungerar till The Sims men inte lika mycket till SimCity. Detta kommer ändå troligen sälja som smör.. Det är hemskt.

Inaktiv

Hahahahaha glöm det konsol-EA!


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Medlem

Äntligen kommer stora städer!

Aha...

FM-guru
F.d. Sisyr

En positiv sak har jag i alla fall att säga; snygg futuristisk design.

Medlem

Aldrig, aldrig, aldrig igen ett EA spel.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Seriöst... 299 kronor för ren dynga. Släpp hellre en stor fet patch som ger oss större städer och städar upp i spelet, helt gratis!

Problemet är ju att vi aldrig kommer få större städer då motorn inte klarar av det utan att det skulle påverka prestandan.

Tråkigt men sant!

http://www.simcity.com/en_US/blog/article/state-of-simcity


signatur

- Wiiga -

Inaktiv
Skrivet av Wiiga:
Skrivet av showerguy:

Seriöst... 299 kronor för ren dynga. Släpp hellre en stor fet patch som ger oss större städer och städar upp i spelet, helt gratis!

Problemet är ju att vi aldrig kommer få större städer då motorn inte klarar av det utan att det skulle påverka prestandan.

Tråkigt men sant!

http://www.simcity.com/en_US/blog/article/state-of-simcity

Ren bullshit från deras sida. Det handlar om lathet. Man kan men man orkar eller vill inte. Säkerligen så kommer det om 2-3 expansioner.

Det största problemet är att folk köper dessa DLC, dyra "expansioner" osv osv.

1
Skriv svar