NFS: Shift 2 i görningen

Medlem
NFS: Shift 2 i görningen

Skit i shift 2 och sätt de folket på att utveckla hot pursuit 2 till att bli så bra det kan bli!
EA asså...hellre tre NFS spel om året som är halvbra än ett som är bra, tydligen säljer de mer

Inaktiv
Skrivet av Mortalis:

Skit i shift 2 och sätt de folket på att utveckla hot pursuit 2 till att bli så bra det kan bli!
EA asså...hellre tre NFS spel om året som är halvbra än ett som är bra, tydligen säljer de mer

NFS: Shift är bra, om man gillar banracing dvs. Man kan inte gilla allt!

Medlem

Årets skämt..

Medlem

Tål inte ettan, spelkänslan med ratt är totalt värdelös, får se om dem råder bot på det i tvåan.

Medlem
Skrivet av Rurounin:

Tål inte ettan, spelkänslan med ratt är totalt värdelös, får se om dem råder bot på det i tvåan.

Tycker känslan i det första var riktigt bra! Inte realistiskt men inte för den delen dålig.

Shift är det bästa NFS på år o dar och en uppföljare är välkommen!

Fast nu kommer ju GT5 i vinter så jag passar nog på detta


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Jag tycker dom skulle fortsätta med Underground stuket. Det var rediga spel det !

Medlem
Skrivet av Mortalis:

Skit i shift 2 och sätt de folket på att utveckla hot pursuit 2 till att bli så bra det kan bli!
EA asså...hellre tre NFS spel om året som är halvbra än ett som är bra, tydligen säljer de mer

Criterion som gör den superba Burnout-serien gör ju nästa Hot Pursuit och det är snarare än 3an än 2an då denna släpptes 2002 eller 2003.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Mortalis:

Skit i shift 2 och sätt de folket på att utveckla hot pursuit 2 till att bli så bra det kan bli!
EA asså...hellre tre NFS spel om året som är halvbra än ett som är bra, tydligen säljer de mer

Lite svårt när utvecklarna ligger på olika sidor av Atlanten... Eller varför jobbar inte alla EA's utvecklare på samma spel samtidigt? Säger sig självt... större team != bättre spel.

Medlem

Ja men de blir ju aldrig bättre spel...det var många år sen, NFS Most wanted, som det kom ett vettigt NFS spel...simulator- spel finns det i mängder och jag spelar gärna sådana, det jag menar i alla fall är att de bör arbeta på ett bra spel i taget istället för att göra två-tre mediokra och släppas samtidigt...
BTW, det går att jobba distans...olika grupper tar hand om olika saker, men men...är ni nöjda med nfs spelen på senaste så får ni vara det, jag saknar det gamla roliga arkadiga, köra bil på riktigt finns det som sagt gott om alternativ för, alternativt att man tar nycklarna ur jackfickan och tar en tur själv...

Medlem

Inte ett till skitspel, 2 räcker väll?...
palla med arkad/simulator...

Sämsta spelen inkluderar NFS ProStreet

aja.. blir inge lir där.... ser fram emot Need for speed Hot Pursuit som släpps 18 nov...

Peace Out..


signatur

//Peace out

1
Skriv svar