Datum och trailer för State of Decay: Breakdown

Robot
Datum och trailer för State of Decay: Breakdown
Medlem
Datum och trailer för State of Decay: Breakdown

Hoppas det blir släpp samtidigt... Steamversionen är ju fortfarande early access.

Medlem
Skrivet av Ghostknight:

Hoppas det blir släpp samtidigt... Steamversionen är ju fortfarande early access.

Nope, det släpptes till PC som fullversion den 5:e

Tänker köpa detta så fort det kommer, eftersom spelet var fortfarande kul efter kampanjen men det finns så lite att göra och fienderna är ganska lätta.

Medlem

Mindre handling och mer överlevnad? Så detta kommer bli ännu mer repetitivt och enformigt än grundspelet?


signatur
Avstängd
Skrivet av MrStrange:

Mindre handling och mer överlevnad? Så detta kommer bli ännu mer repetitivt och enformigt än grundspelet?

Du gnäller på detta men är inte då DayZ mer repetivt och andra liknande spel? Där är det ingen handling alls utan bara överlevnad.

Medlem

Funkar mus och tangentbord nu?

Avstängd
Skrivet av Redstar:

Funkar mus och tangentbord nu?

Det ska ha funkat för ett bra tag sedan, dom skrev ju tidigare om att det skulle fixas i någon patch som kom förut

Medlem
Skrivet av Redstar:

Funkar mus och tangentbord nu?

Yep så det är bara att köpa och spela

Medlem

hmm lagom till blackfriday hoppas de kommer komma på steam sale då som bundel.

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av MrStrange:

Mindre handling och mer överlevnad? Så detta kommer bli ännu mer repetitivt och enformigt än grundspelet?

Du gnäller på detta men är inte då DayZ mer repetivt och andra liknande spel? Där är det ingen handling alls utan bara överlevnad.

Men DayZ är ju online, vilket tillför slumpmässiga spänningsmoment.

Jag tycker de första tio timmarna av State of Decay är grymma. Sedan avtar det en del. Men tio timmar är inte fy skam ändå.

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av MrStrange:

Mindre handling och mer överlevnad? Så detta kommer bli ännu mer repetitivt och enformigt än grundspelet?

Du gnäller på detta men är inte då DayZ mer repetivt och andra liknande spel? Där är det ingen handling alls utan bara överlevnad.

Varför ska jag gnälla om DayZ i en artikel som handlar om "State of Decay"? Det spelet har säkert sina irritationsmoment precis som många andra spel.


signatur
Medlem

tycker state of decay är alldeles för opolerat, för opolerat för att börja med dlcs, finns inget mer irriterande än utvecklare som släpper tillägg innan spelet känns "färdigt".

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Redstar:

Funkar mus och tangentbord nu?

Det ska ha funkat för ett bra tag sedan, dom skrev ju tidigare om att det skulle fixas i någon patch som kom förut

Jo, det sägs mkt om mkt, brister som ska bli patchade osv, men det är ingen garanti för att det någonsin blir av. Nu verkar det ju iofs så, så det kanske blir till att öppna plånboken;)

Avstängd
Skrivet av Tokimba:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av MrStrange:

Mindre handling och mer överlevnad? Så detta kommer bli ännu mer repetitivt och enformigt än grundspelet?

Du gnäller på detta men är inte då DayZ mer repetivt och andra liknande spel? Där är det ingen handling alls utan bara överlevnad.

Men DayZ är ju online, vilket tillför slumpmässiga spänningsmoment.

Jag tycker de första tio timmarna av State of Decay är grymma. Sedan avtar det en del. Men tio timmar är inte fy skam ändå.

Så vitt jag vet händer inte samma sak hela tiden på samma plats heller i state of decay inom fiende delen utan dom kan komma från olika håll slumpmässigt med. Online eller ej spelar ingen roll, och vad jag har hört och läst så även om du stänger ner spelet så händer saker hela tiden så när man startar igen så kan något ha hänt.

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av MrStrange:

Mindre handling och mer överlevnad? Så detta kommer bli ännu mer repetitivt och enformigt än grundspelet?

Du gnäller på detta men är inte då DayZ mer repetivt och andra liknande spel? Där är det ingen handling alls utan bara överlevnad.

Har varit med om många häpnadsväckande moment i dayz som etsat sig fast i skallen mycket djupare än en majoritet av alla singleplayer spel som ändå har bra story för dom varit så förbannat awesome och dayz är ett spel som skulle kunna ge mig en hjärt attack någon dag, pvpen blir ofta ruggigt kallsvettig.

Att skapa sin egna handling med andra är ju det bästa som finns..

Medlem

Sitter med State of decay just nu och har inte klarat huvudkampanjen än. Kort sagt så gillar jag det skarpt.

Tanken på att skapa sitt eget lilla krypin i en zombiefierad lite värld är ju toppen!

Förhoppningsvis är detta bara den första av många tillägg.

Givet köp.


signatur

The Emperor protects.

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:

Du gnäller på detta men är inte då DayZ mer repetivt och andra liknande spel? Där är det ingen handling alls utan bara överlevnad.

Hur kan det bli repetativt? Men vill man ha all serverat och inte har någon egen fantasi så..


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Avstängd
Skrivet av azynkron:
Skrivet av olafpawbelt:

Du gnäller på detta men är inte då DayZ mer repetivt och andra liknande spel? Där är det ingen handling alls utan bara överlevnad.

Hur kan det bli repetativt? Men vill man ha all serverat och inte har någon egen fantasi så..

Jag vill inte ha allt serverat som du verkar tro fritt av min kommentar. Jag påpekande endast att dayz är det men jag tycker inte state of decay är repetivt alls.

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:

Jag vill inte ha allt serverat som du verkar tro fritt av min kommentar. Jag påpekande endast att dayz är det men jag tycker inte state of decay är repetivt alls.

Det har du naturligtvis rätt att tycka. Jag kan däremot inte hålla med dig när det är sådan milsvid skillnad i storlek, omfång, moddningsmöjligheter och oskriptat gameplay i DayZ.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

1
Skriv svar