vilket rpg spel?

Medlem
vilket rpg spel?

Tjena , jag söker efter ett bra rpg spel som liknar the elder scrolls serien. (har spelat ut alla dem) vet ni något bra?

tacksam för svar

Medlem

Gothic kanske kan vara det du söker?
Annars är ju Fallout 3 snarlikt.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

dark messiah?


signatur

Rawr

Inaktiv

När du säger alla elder scrolls spelen, inkluderar du Daggerfall och Arena då?

Om ja, så kanske Arx Fatalis funkar. Och även om de inte är rollspel i sig så kanske Thief 1, 2 och 3 kan vara något.

Om nej, Fable 1&2, Gothic 3, Fallout 3.


signatur

"You've made a powerful enemy today, sign."

Medlem

Nej inte dem gamla:P men det pallar man inte men morrowind å oblivion har jag varvat iaf main questesen har klarat ut dark messiah som inte är ett såkallat eveighetsspel man gå en bana sen är man klar , inte riktigt ett rpg spel enligt mig.

jo men har börjat lira fallout rikitgt kul! Roligare när kroppsdelar flyger ;P vill lira fable 2 men finns bara till 360?

Medlem
Skrivet av waagaard:

Nej inte dem gamla:P men det pallar man inte men morrowind å oblivion har jag varvat iaf main questesen har klarat ut dark messiah som inte är ett såkallat eveighetsspel man gå en bana sen är man klar , inte riktigt ett rpg spel enligt mig.

jo men har börjat lira fallout rikitgt kul! Roligare när kroppsdelar flyger ;P vill lira fable 2 men finns bara till 360?

Finns bara till x360..


signatur

Wai

Medlem

Spel som påminner om Oblivion är väl först och främst Gothic, kan starkt rekommendera tvåan om du inte kört den, snyggare än ettan och flyter bättre än trean.

Annars finns ju Fallout 3, Two worlds och även om det inte riktigt räknas som samma typ av RPG, Mount & Blade.

1
Skriv svar