Gentlemens Club of sweden startar Hardcore BF4 server

Medlem
Gentlemens Club of sweden startar Hardcore BF4 server

Hej alla FZ medlemmar.

Gentlemens club of Sweden har startat en battlefield 4 hardcore server med 40spelare. För er som inte vet så är Gentlemens club of Sweden gamla rävar inom battlefield, vi har spelat battlefield sedan 1942 släpptes. Våra mål är att alla ska trivas på vår server och ha kul, vi kommer nästan alltid ha admins online och har du kritik att framföra eller önskemål så är det bara att kontakta någon med GC tag framför sitt namn. Vi jobbar på att ordna plugins så vi istället för att ha "no snipers" ska ha en gräns på 3-4 snipers per lag. Välkomnna in och lira med oss.

Server namn : Gentlemens Club of Sweden Hardcore NO SNIPERS
Server IP : 46.253.196.207:25200


signatur

"I don't know how many years on this earth I got left. I'm gonna get real weird with it."

Medlem

Verkar intressant. Vet du om det jobbas på att kunna begränsa tex Sniper rifles och annat?

Det är vad som gör att jag knappt orkar spela som jag önskar jag kunde.

Vi får se vad Dice har i planerna.

Medlem

Det finns plugins till att begränsa vapen osv på rconNET.de man måste dock vara premium medlem på sidan för att få använda dom. Vi väntar på att vårt premium medlemskap ska dra igång så vi kan använda plugins.


signatur

"I don't know how many years on this earth I got left. I'm gonna get real weird with it."

Medlem
Skrivet av Gandy:

Det finns plugins till att begränsa vapen osv på rconNET.de man måste dock vara premium medlem på sidan för att få använda dom. Vi väntar på att vårt premium medlemskap ska dra igång så vi kan använda plugins.

Ah häftigt, men får servern ändå vara rankad?

Hoppas verkligen allt det går att lösa då jag verkligen haft ruskigt kul med spelet förutom när man blir snipad 10ggr i rad och enda man gör i 20min är att springa sick sack och få kramp i fingrarna.

Medlem
Skrivet av Salami:
Skrivet av Gandy:

Det finns plugins till att begränsa vapen osv på rconNET.de man måste dock vara premium medlem på sidan för att få använda dom. Vi väntar på att vårt premium medlemskap ska dra igång så vi kan använda plugins.

Ah häftigt, men får servern ändå vara rankad?

Hoppas verkligen allt det går att lösa då jag verkligen haft ruskigt kul med spelet förutom när man blir snipad 10ggr i rad och enda man gör i 20min är att springa sick sack och få kramp i fingrarna.

ja servern får vara rankad ändå vi funderar på att lägga in en gräns på ca 3 snipers per lag. Snipers är OP som satan i hardcore


signatur

"I don't know how many years on this earth I got left. I'm gonna get real weird with it."

Medlem

Hittar ingen server med det namnet, inte uppe ännu?

EDIT: Nevermind, hittade den nu, fast den var tom.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Gandy:
Skrivet av Salami:
Skrivet av Gandy:

Det finns plugins till att begränsa vapen osv på rconNET.de man måste dock vara premium medlem på sidan för att få använda dom. Vi väntar på att vårt premium medlemskap ska dra igång så vi kan använda plugins.

Ah häftigt, men får servern ändå vara rankad?

Hoppas verkligen allt det går att lösa då jag verkligen haft ruskigt kul med spelet förutom när man blir snipad 10ggr i rad och enda man gör i 20min är att springa sick sack och få kramp i fingrarna.

ja servern får vara rankad ändå vi funderar på att lägga in en gräns på ca 3 snipers per lag. Snipers är OP som satan i hardcore

Shitt vad bra, kommer absolut spela på eran server så mycket jag kan
Var så nära att ge upp på spelet men verkar som dom verkligen har löst det.

Medlem
Skrivet av Zymac:

Hittar ingen server med det namnet, inte uppe ännu?

EDIT: Nevermind, hittade den nu, fast den var tom.

Ja den är tom vi meckar fortfarande med den för att få den att synas som hardcore. den kommer vara uppe ASAP


signatur

"I don't know how many years on this earth I got left. I'm gonna get real weird with it."

Medlem
1
Skriv svar