Vinn lyxigt Call of Duty: Ghosts

Robot
Vinn lyxigt Call of Duty: Ghosts

Tävla om Hardened Edition-utgåvan av senaste Call of Duty. Vi vill ha ditt svar senast måndag.

#call-of-duty-ghosts


Medlem
Vinn lyxigt Call of Duty: Ghosts

WOW! Får man ett armband??? Hoppar nog denna, inte för att verka bortskämd men dom hade ju kunnat slängt med något roligare än ett armband (av det som är utanför spelet)

Medlem

Vad bra att det är så många som säkert kommer hoppa den här tävlingen för då kan jag vinna


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Inaktiv
Skrivet av 2c1c:

WOW! Får man ett armband??? Hoppar nog denna, inte för att verka bortskämd men dom hade ju kunnat slängt med något roligare än ett armband (av det som är utanför spelet)

1. Du verkar bortskämd.

2. Det är gratis.

Medlem
Avstängd

Nu vill jag ha chansen att få vinna! Ni får en påse kanelbullar att festa på om jag får vinna

Inaktiv

kan avråda starkt från pc-verisionen av det här .. bara hackar, även på hårdvara som normalt sett skulle ha 200+ fps

Medlem

Detta hade varit roligt att vinna för även om många ogillar CoD så tycker ändå jag att multiplayer är riktigt roligt.

Medlem

Tänk vad det måste vara skönt det är att sitta på ett forum och gnälla.....det är så konstruktivt. Tävla, eller gör det inte...

Medlem

Jag gillar frågorna som har varit i de senast tävlingarna på FZ. Lagom mix mellan kunskap och efterforskning.

Moderator | Testpilot

Fattar ärligt inte fråga tre, om jag inte är helt ute och cyklar då alltså.

EDIT: Ah... I get it.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av doom:

kan avråda starkt från pc-verisionen av det här .. bara hackar, även på hårdvara som normalt sett skulle ha 200+ fps

Har varit lite till och från om man verkligen ska köpa detta för att ha ett spel där man kan bara "dampa" runt och fördriva tiden.. Men väldigt många skriver att det är en dålig port. Min dator klarar BF4 på maxade inställningar i 70+fps ... så borde inte ha några problem med Ghosts.
Ska jag avvakta med spelet? Kanske vänta och se om det blir rea eller om det bli "free weekend" på steam för att avgöra

Medlem
Skrivet av rewoX:
Skrivet av doom:

kan avråda starkt från pc-verisionen av det här .. bara hackar, även på hårdvara som normalt sett skulle ha 200+ fps

Har varit lite till och från om man verkligen ska köpa detta för att ha ett spel där man kan bara "dampa" runt och fördriva tiden.. Men väldigt många skriver att det är en dålig port. Min dator klarar BF4 på maxade inställningar i 70+fps ... så borde inte ha några problem med Ghosts.
Ska jag avvakta med spelet? Kanske vänta och se om det blir rea eller om det bli "free weekend" på steam för att avgöra

Räkna inte med att det är konstant 60+ fps trots bra dator. Min dator bör klara det spelet utan problem alls med tanke på hur det ser ut, men för att spelet ska se någorlunda bra ut måste man sätta igång nått som kallas "Image Quality" till "Extra" (högsta) annars ser det ut som ner-skalad upplösning. Vilket medför att man måste sänka en hel del andra inställningar för att hålla sig runt 60fps för det mesta.

Så jo, prestandan i spelet är otroligt dåligt optimerat.
Men spelet duger för att fördriva lite tid här och där.
Kartorna är bra i mitt tycke iaf. Lite större och mer varierad terräng (lite mer upp och neråt siktande än förr)

Hoppas verkligen på att Titanfall blir nice

Medlem
Skrivet av doom:

kan avråda starkt från pc-verisionen av det här .. bara hackar, även på hårdvara som normalt sett skulle ha 200+ fps

Själv har jag inte alls några problem. Så om det krånglar för dig som läsare som inte köpt det än, who knows?

(okej, lite drops i FPS har jag vid användning av snipervapen vilket jag aldrig spelar med ändå)

Medlem

jag laddar hem ghosts nu


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem

Fråga 4 är så jävla svår!!!

Medlem
Skrivet av Glaset:
Skrivet av 2c1c:

WOW! Får man ett armband??? Hoppar nog denna, inte för att verka bortskämd men dom hade ju kunnat slängt med något roligare än ett armband (av det som är utanför spelet)

1. Du verkar bortskämd.

2. Det är gratis.

Känns lite som du missuppfattat vad jag menade.
Halo fick man en Masterchef hjälm med, Batman så fick man en liten Batman staty, AvP så fick man ett Predatoransikte,

Alltså, man brukar ju få något roligare som har med själva spelserien att göra, har svårt att förstå vad ett armband har med här att göra, en sån mask dom har i spelet till exempel hade ju känts mer logiskt.

Medlem

Skulle vara kul att veta hur många som lämnar in ett svar på dessa tävlingar!

Medlem

gratis spel kan man ju inte säga nej till

Medlem
Skrivet av 2c1c:

WOW! Får man ett armband??? Hoppar nog denna, inte för att verka bortskämd men dom hade ju kunnat slängt med något roligare än ett armband (av det som är utanför spelet)

Eller så kunde dom ha gett fan i att ha en tävling över huvudtaget.
Jävlar vad gnällig du är.

Medlem
Skrivet av 2c1c:

Känns lite som du missuppfattat vad jag menade.
Halo fick man en Masterchef hjälm med, Batman så fick man en liten Batman staty, AvP så fick man ett Predatoransikte,

Alltså, man brukar ju få något roligare som har med själva spelserien att göra, har svårt att förstå vad ett armband har med här att göra, en sån mask dom har i spelet till exempel hade ju känts mer logiskt.

Värt att känna till, det här är inte den enda samlarutgåvan som gavs ut till Ghosts. Det här är "mellanversionen". Stora samlarutgåvan heter Prestige Edition och har ytterligare prylar, bland annat en monterbar HD-kamera:


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Avstängd
Skrivet av Banditen:

jag laddar hem ghosts nu

Wow du är så cool, får jag bli som dig? Jag bryr mig inte om att folk laddar ner då jag själv gör det också (för att testa innan köp) men jag sitter aldrig och leker tuff med att skriva (jag laddar ner ghosts nu)

Medlem
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Banditen:

jag laddar hem ghosts nu

Wow du är så cool, får jag bli som dig? Jag bryr mig inte om att folk laddar ner då jag själv gör det också (för att testa innan köp) men jag sitter aldrig och leker tuff med att skriva (jag laddar ner ghosts nu)

han kanske menade att han laddar ner ghost på steam?

Medlem
Skrivet av StrongBad:
Skrivet av 2c1c:

Känns lite som du missuppfattat vad jag menade.
Halo fick man en Masterchef hjälm med, Batman så fick man en liten Batman staty, AvP så fick man ett Predatoransikte,

Alltså, man brukar ju få något roligare som har med själva spelserien att göra, har svårt att förstå vad ett armband har med här att göra, en sån mask dom har i spelet till exempel hade ju känts mer logiskt.

Värt att känna till, det här är inte den enda samlarutgåvan som gavs ut till Ghosts. Det här är "mellanversionen". Stora samlarutgåvan heter Prestige Edition och har ytterligare prylar, bland annat en monterbar HD-kamera:

Ah, se där Det var ju lite mer värt kanske.

Avstängd
Skrivet av Menige_Erik:
Skrivet av olafpawbelt:
Skrivet av Banditen:

jag laddar hem ghosts nu

Wow du är så cool, får jag bli som dig? Jag bryr mig inte om att folk laddar ner då jag själv gör det också (för att testa innan köp) men jag sitter aldrig och leker tuff med att skriva (jag laddar ner ghosts nu)

han kanske menade att han laddar ner ghost på steam?

kan vara men troligen inte tyvärr

Medlem

ja spelet hade en knagglig release på PC.. men det har patchats.. det hackar inte alls... muslaggen är väck... S&D är tillbaka i listan... spelet är förbaskat skoj , iaf i mp.. single har jag inte ens startat..


signatur

spriten räddade mig från sporten

Medlem

Håller tummarna

Medlem

Usch, vill inte ens ha detta spelet så röstade inte, lycka till ni som gillar serien

1
Skriv svar