Zlatan snackar om sitt tv-spelande

Inaktiv

Han har nog råd att köpa samtliga konsoler om han är på det humöret.

Medlem

Kommer ihåg när jag såg Zlatan på "powerstore" (spelaffär) i malmö, precis när han började få status. Han köpte några spel. Han log, tittade omkring sig och undrade om folk kände igen han. haha...

Medlem
Skrivet av Rockartisten:
Skrivet av n3ro:
Skrivet av Rockartisten:
Skrivet av Ook:

Xbox i all ära... men var det ändå inte FIFA till Playstation som har gjort Zlatan till den han är idag?

Jag tror nog att det är hans fotbollskarriär som har gjort honom till den han är idag. Men visst, det går alltid att skapa en annan sanning, ungefär som att 19 muslimer utförde 11:e september.

Ja, precis. Sedan har vi "superhjärnan" bin Laden som styrde ett genialt angrepp från en grotta för att sedan hamna i en kista som slängdes i havet ... allt enligt "islamsk tradition" (SMH). Kan ju meddela att det inte finns en föreskrift någonstans inom islam gällande kista i havet. Låter mer något som hade kunnat platsa i ett Uncharted-spel. Med andra ord: myteri, fantasi och häpnadsväckande mystik. B-)

Nu är ju inte detta rätt forum för detta, men jag har mina perioder där jag undersöker detta om och om igen för att det känns viktigt, och då kan jag ibland smyga in en kommentar där den inte hör hemma.

Det var när jag läste mycket matematik och fysik som jag insåg att det var bullshit, och när jag studerade världssamhällets påverkan närmare, så var det ganska tydligt för mig "varför".

Så jag antar att vi inte varit på månen och att Sverige skulle vunnit fotbollsvm 1958?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

"Kung Zlatan!"

mer som en prinskörv

Medlem

"Jag tror nog att det är hans fotbollskarriär som har gjort honom till den han är idag. Men visst, det går alltid att skapa en annan sanning, ungefär som att 19 muslimer utförde 11:e september"

är ni verkligen så naiva så ni tror på detta, ingen rår på amerikanska regeringen när de väl är på det humöret, titta bara på palmemordet och JFK!

Inaktiv

varför kunde han inte ha skor på bilden ? *spyr*

12
Skriv svar