[EVE Online] Bästa sättet att uppleva ett rymddrama...

Medlem
[EVE Online] Bästa sättet att uppleva ett rymddrama...

Är att testa ett rymddrama!

Det gör du genom att använda min länk nedan. Det är en personlig inbjudan av mig och ger dig 21-dagar gratis av EVE Online. Till skillnad från den på 14-dagar som annars florerar här i cyberspace.

Vill ni ha fler är det bara att säga till!

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=21276a7f-2e8f-461a-a...


signatur

Niet.

Medlem

Snälla, inga referens-länkar :/

phi
Medlem

Jag vet inte om jag skulle likställa det med en referenslänk.

Den som signar upp för ett trial-konto via hans länk får 21 dagars trial istället för 14 dagar och får alltså mycket mer tid till testa EVE. Theade får å andra sidan ingenting för det såvida inte personen uppgraderar sitt konto till ett "riktigt" EVE-konto och om Theade är en schysst kille så ger han säkert bort den rewarden till den nya spelaren som fattat tycke för EVE, som brukar vara i paritet med vad en månadsavgift kostar.

Medlem

Kanske dags att damma av sitt Eve konto och börja spela igen

Medlem

Jag tror nog allt att jag skulle gilla EVE om jag nu bara orkade med det. Vilket jag nog tyvärr inte gör, verkar på tok för jobbigt att sätta sig in i och sedan spela. Är dock väldigt fascinerad av världen och läser gärna om saker som händer där


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem
Skrivet av Parzec:

Jag tror nog allt att jag skulle gilla EVE om jag nu bara orkade med det. Vilket jag nog tyvärr inte gör, verkar på tok för jobbigt att sätta sig in i och sedan spela. Är dock väldigt fascinerad av världen och läser gärna om saker som händer där

Precis så höll jag på i ett par år! Sen sa jag till mig själv: "Vem är det som har sagt att man måste lära sig allt på en gång?" Jag har jätte kul idag, kör missions och grusar galet för att få ihop lite kosing för att kunna köpa prylar till mitt nya skepp. Skit skoj att dra iväg 4-5 stycken och grusa och köra missions! Och jag är grön, väldigt grön. Framför allt om man jämför med de grabbarna man hänger med. Dom verkar kunna allt utan och innan.

Skrivet av Sleazarn:

Kanske dags att damma av sitt Eve konto och börja spela igen

Det var lite av den effekten jag ville ha! Klart du ska. Vi kan hooka och grusa lite!

Skrivet av Athaleos:

Snälla, inga referens-länkar :/

Vet jag inte riktigt vad det är... Men du behöver inte vara just här. Hej då.

Skrivet av phi:

Jag vet inte om jag skulle likställa det med en referenslänk.

Den som signar upp för ett trial-konto via hans länk får 21 dagars trial istället för 14 dagar och får alltså mycket mer tid till testa EVE. Theade får å andra sidan ingenting för det såvida inte personen uppgraderar sitt konto till ett "riktigt" EVE-konto och om Theade är en schysst kille så ger han säkert bort den rewarden till den nya spelaren som fattat tycke för EVE, som brukar vara i paritet med vad en månadsavgift kostar.

Tanken är i allafall att dela det hela!


signatur

Niet.

Medlem

jag började spela eve igen efter 8 månader...oo va skoj det e nu igen så mycket nytt o skoj...

o så piratar man ..vilket e extra skoj

Inaktiv

jag spelar eve lite .. drygaste med det är att vänta på alla skills .. försöker få en mackinaw .. men har skills på 14 dagar kvar innan jag får.

Medlem
Skrivet av doom:

jag spelar eve lite .. drygaste med det är att vänta på alla skills .. försöker få en mackinaw .. men har skills på 14 dagar kvar innan jag får.

14 dagar HAHAHAH jag håller på med en 40 dagars skill ;)=

Medlem

Själv har man en skillplan för hela året

Medlem
Skrivet av Sleazarn:

Själv har man en skillplan för hela året

typ jaf för 8 månader framot...suck

Medlem

Då får man se till att göra annat roligt! PI kanske? Dra och pew-pewa lite i lowsec. Eller kanske grusa satan? Själv har jag precis börjat på LV3 missions, och igår förlorade jag en bonus på 680 000 ISK för tiden gick ut. Haha, fråga inte...


signatur

Niet.

Medlem

Vart flyger ni? Jag kör highsec, har bara råkat flyga igenom lowsec en gång, och det slutade illa.


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Theade:

Vart flyger ni? Jag kör highsec, har bara råkat flyga igenom lowsec en gång, och det slutade illa.

jag håller mest till i gallentes områden...men oftast så flyger jag incurssions vilket e himla skoj o snabba isk...

och low sec hatar jag förmycket gate campers...

Medlem
Skrivet av Bamia:
Skrivet av Theade:

Vart flyger ni? Jag kör highsec, har bara råkat flyga igenom lowsec en gång, och det slutade illa.

jag håller mest till i gallentes områden...men oftast så flyger jag incurssions vilket e himla skoj o snabba isk...

och low sec hatar jag förmycket gate campers...

Är du med i nått Corp?


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Theade:
Skrivet av Bamia:
Skrivet av Theade:

Vart flyger ni? Jag kör highsec, har bara råkat flyga igenom lowsec en gång, och det slutade illa.

jag håller mest till i gallentes områden...men oftast så flyger jag incurssions vilket e himla skoj o snabba isk...

och low sec hatar jag förmycket gate campers...

Är du med i nått Corp?

ja i mitt egna privata corp

Medlem

Aha! Hur många anställda har du? Kör du mission eller mining?


signatur

Niet.

Medlem

vi

Skrivet av Theade:

Aha! Hur många anställda har du? Kör du mission eller mining?

vi r 10 stycken o vi kör mest incurssion o lite missions

Medlem

Vad trevligt! Är ni intresserade av mer folk?


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Theade:

Vad trevligt! Är ni intresserade av mer folk?

jag måste prata med dom andra efter som jag e bara en av många som bestämmer....ska höra med dom andra..
när dom kommer hem i kväll

Medlem

Tänkte bara höra mig för, jag chillar stadigt för tillfället Men jag har lite planer på att röra på mig så småningom!


signatur

Niet.

Medlem
Medlem

Snart är det dags för Rubicon. http://www.eveonline.com/rubicon/

Just nu kan man kolla på en Stream ang. Rubicon på Twitch.

http://www.twitch.tv/ccp/?utm_source=eveonline.com&utm_medium...

Rubicon kommer göra det lättare för nya spelare! Och äldre! Många nya mycket bra och uppskattade features!


signatur

Niet.

Medlem

ja det blir skoj med nya sister of eve skeppet jag set fram emot

Medlem

http://community.eveonline.com/news/patch-notes/patch-notes-f...

Patch notes For EVE Online: Rubicon 1.0
Released on Tuesday, November 19th 2013

Patch Size: 1.21GB (Approximately)


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Theade:

http://community.eveonline.com/news/patch-notes/patch-notes-f...

Patch notes For EVE Online: Rubicon 1.0
Released on Tuesday, November 19th 2013

Patch Size: 1.21GB (Approximately)

ja fan va skoj det ska bli har sparaten massa isk nu för sister av eve skeppet

phi
Medlem
Skrivet av Bamia:
Skrivet av Theade:

http://community.eveonline.com/news/patch-notes/patch-notes-f...

Patch notes For EVE Online: Rubicon 1.0
Released on Tuesday, November 19th 2013

Patch Size: 1.21GB (Approximately)

ja fan va skoj det ska bli har sparaten massa isk nu för sister av eve skeppet

"Never fly a ship you can't afford to lose"

Med tanken på att du har "sparat en massa ISK" så är det ju tecken på att skeppet med största sannolikhet är för dyrt för dig att förlora. Men ha så skoj så länge det varar

Medlem

Ja för sjutton! Ta lite screenshots! Så du har ett minne!

Hur får ni in eran ISK annars? Jag kör LV3 missions just nu, så det blir ju min främsta inkomstkälla. Men jag håller även på med lite PI. Ska köra igång Nanites snart. Men borde vi inte köra lite Mining ops? FZ gänget?


signatur

Niet.

Inaktiv
Skrivet av Bamia:
Skrivet av Theade:

http://community.eveonline.com/news/patch-notes/patch-notes-f...

Patch notes For EVE Online: Rubicon 1.0
Released on Tuesday, November 19th 2013

Patch Size: 1.21GB (Approximately)

ja fan va skoj det ska bli har sparaten massa isk nu för sister av eve skeppet

hur mkt kostar det?

Medlem
Skrivet av doom:
Skrivet av Bamia:
Skrivet av Theade:

http://community.eveonline.com/news/patch-notes/patch-notes-f...

Patch notes For EVE Online: Rubicon 1.0
Released on Tuesday, November 19th 2013

Patch Size: 1.21GB (Approximately)

ja fan va skoj det ska bli har sparaten massa isk nu för sister av eve skeppet

hur mkt kostar det?

vet inte än men kommer säker vara skita dyrt som allt nytt i början

12
Skriv svar