Intensiv släpptrailer från Knack

Robot
Intensiv släpptrailer från Knack
Medlem
Intensiv släpptrailer från Knack

Av döma från de flestas samlade recensioner verkar spelet enformigt. Ett spels värsta fiende.

Blir nog ingen PS4 för mig på releasedagen längre efter att de plockade bort Watch Dogs.

Medlem

Vad har Ps4 att erbjuda egentligen? Verkar ju inte finnas något roligt eller spännande med den konsolen.

Medlem

Du behöver nog Googla lite mer.

Medlem

Tycker Knack ser rätt mysigt ut och kommer troligtvis köpa det. Recensioner är bara andra människors åsikter och styr sällan vad jag konsumerar...

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Vad har Ps4 att erbjuda egentligen? Verkar ju inte finnas något roligt eller spännande med den konsolen.

För tillfället... inte ett skit... i stort sett. :/

Förhoppningsvis så kanske det kommer något intressant spel.

Medlem
Skrivet av Cortex:

Tycker Knack ser rätt mysigt ut och kommer troligtvis köpa det. Recensioner är bara andra människors åsikter och styr sällan vad jag konsumerar...

Precis... trevligt o se folk som faktiskt förstår vad en recension är. Det är bara en recensents personliga åsikt.

Medlem

Tycker Knack ser ut att vara välgjort utan att för den delen vara något överväldigande. Samma med Killzone: Shadow Fall, det verkar välgjort och har en del nytänk bakom sig. Men båda titlarna känns för alldagliga och utöver dessa två har startfältet inget exklusivt att erbjuda(?).

Jag tror att PS4:an har enorm potential, men just nu backas den inte upp av ett tillräckligt unikt startfält. För kvalitativa titlar finns det gott om, men de flesta kommer till två eller flera format utöver PS4:an och upplevelsen i sig förblir i stort sett densamma.

Jag väntar ut barnsjukdomar, ser hur de förhåller sig till PSN+, väntar på en trevlig bundling och en eventuell prisjustering. Tills dess duger PS3:an och Wii U:et gott och väl.

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Vad har Ps4 att erbjuda egentligen? Verkar ju inte finnas något roligt eller spännande med den konsolen.

Just nu är både PS4 och XBone relativt tomma på innehåll. Ja menar när ett gammalt spel (Flower) får det högsta betyget på PS4 så säger väl det en hel del om spelutbudet? Sonys två starka exklusiva titlar floppade och kvar finns ett utbud av multiplattformar som inte imponerar särskilt grafiskt (förutom NBA 2K14 som var riktigt snyggt)

Nä, inledningen av next gen var riktigt dålig, och vi lär få vänta till nästa år innan det börjar hända något.

Något annat som kan vara värt att nämna är att Wii U har fler spel som körs i 1080p60 än vad både PS4 och XBone har. Så mycket var det för den så kallade "nästa generationen"

Medlem

Alltså att säga att killzone floppade är kanske att ta i. Det ligger på 75 på metacritic så flopp kan man nog inte säga att det är.


signatur

Äta bör man annars dör man, Äta gör man ändå dör man //Obelix

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Rakoon:

Vad har Ps4 att erbjuda egentligen? Verkar ju inte finnas något roligt eller spännande med den konsolen.

Just nu är både PS4 och XBone relativt tomma på innehåll. Ja menar när ett gammalt spel (Flower) får det högsta betyget på PS4 så säger väl det en hel del om spelutbudet? Sonys två starka exklusiva titlar floppade och kvar finns ett utbud av multiplattformar som inte imponerar särskilt grafiskt (förutom NBA 2K14 som var riktigt snyggt)

Nä, inledningen av next gen var riktigt dålig, och vi lär få vänta till nästa år innan det börjar hända något.

Något annat som kan vara värt att nämna är att Wii U har fler spel som körs i 1080p60 än vad både PS4 och XBone har. Så mycket var det för den så kallade "nästa generationen"

Hur mkt tid och erfarenhet har utvecklare haft på sig att optimera sina spel för de nya konsolerna?

självklart tar det tid, kolla på GTA V på 8 år gammal konsol.

Medlem

Satt och kollade på en kanal på Twitch där de streamade det här spelet. Det såg tyvärr väldigt enformigt ut. Man verkade inte ha många olika attacker så till och med striderna såg enformiga ut. Bandesignen var inte heller något att hurra över.
Nu såg jag iofs bara en bana. Men den såg inte alls lovande ut. Kändes lite ihopstressat för att kunna släppas på releasedagen.

1
Skriv svar