Dagens deal!

Medlem
Medlem
Dagens deal!

Tack för det tipset! Det fick bli ett inköp

Medlem

Varför står det ''222 per månad''?

Medlem
Skrivet av von_lidl:

Varför står det ''222 per månad''?

Om man vill ta det på avbet, lol. fast går bara att köra på en månad. E nog någon miss skulle jag tänka.

Hur som haver, köpt och laddar ner nu. Kanontips!


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Kolla priset 549:-?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Kolla priset 549:-?

Gällde endast igår söndag tror jag...


signatur

/MJ

Medlem

Jag vet att priset är för sent nu men ni som har spelat BF3 och BF4. Är det värt att skaffa BF4 fast att man ogillade BF3? Spelade BF3 i ca 1 vecka. Tyckte det var alldeles för snabbt och flummigt för min smak.

Medlem
Skrivet av von_lidl:

Jag vet att priset är för sent nu men ni som har spelat BF3 och BF4. Är det värt att skaffa BF4 fast att man ogillade BF3? Spelade BF3 i ca 1 vecka. Tyckte det var alldeles för snabbt och flummigt för min smak.

Spelade runt 11 timmar på BF3 och gillade det inte. Precis köpt BF4 och det känns smidigare och roligare, men det e klart....har bara någon speltimme än(köpte igår).


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av PurreSnurre:
Skrivet av von_lidl:

Jag vet att priset är för sent nu men ni som har spelat BF3 och BF4. Är det värt att skaffa BF4 fast att man ogillade BF3? Spelade BF3 i ca 1 vecka. Tyckte det var alldeles för snabbt och flummigt för min smak.

Spelade runt 11 timmar på BF3 och gillade det inte. Precis köpt BF4 och det känns smidigare och roligare, men det e klart....har bara någon speltimme än(köpte igår).

Okej! Då hör jag av mig om två veckor hehe

Medlem
Skrivet av von_lidl:
Skrivet av PurreSnurre:
Skrivet av von_lidl:

Jag vet att priset är för sent nu men ni som har spelat BF3 och BF4. Är det värt att skaffa BF4 fast att man ogillade BF3? Spelade BF3 i ca 1 vecka. Tyckte det var alldeles för snabbt och flummigt för min smak.

Spelade runt 11 timmar på BF3 och gillade det inte. Precis köpt BF4 och det känns smidigare och roligare, men det e klart....har bara någon speltimme än(köpte igår).

Okej! Då hör jag av mig om två veckor hehe

hahaha JAo, men vi kan ju kolla av senare


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

1
Skriv svar