PS4 sålde 1miljon enheter dom 24 första timmarna

Medlem
PS4 sålde 1miljon enheter dom 24 första timmarna

som titeln säger så går ps4 ganska så bra i USA https://twitter.com/yosp/status/402014678244524032

Blir intressant att se hur mycket den säljs här i EU samt Asien

Medlem

Hmm har för mig att xbox alltid varit den ledande konsolen i USA.

Intressant lär ju sälja riktigt bra i resten av världen i så fall också!

Medlem
Skrivet av vTune:

Hmm har för mig att xbox alltid varit den ledande konsolen i USA.

Intressant lär ju sälja riktigt bra i resten av världen i så fall också!

jag kan förstå 360 var ledande i just USA men MS har gjort allt för mycket fel med pr osv med Xbone så folk har tappat förtroende på dom så folk har nog valt ps4 för det samt så är den 100$ billigare där. Och så är xbone inte ens ute där än

Medlem
Skrivet av M_R_X5432:
Skrivet av vTune:

Hmm har för mig att xbox alltid varit den ledande konsolen i USA.

Intressant lär ju sälja riktigt bra i resten av världen i så fall också!

jag kan förstå 360 var ledande i just USA men MS har gjort allt för mycket fel med pr osv med Xbone så folk har tappat förtroende på dom så folk har nog
valt ps4 för det samt så är den 100$ billigare där. Och så är xbone inte ens ute där än

Bra för sony!
Kanske värt att införskaffa en ps4 isåfall

Medlem
Skrivet av vTune:
Skrivet av M_R_X5432:
Skrivet av vTune:

Hmm har för mig att xbox alltid varit den ledande konsolen i USA.

Intressant lär ju sälja riktigt bra i resten av världen i så fall också!

jag kan förstå 360 var ledande i just USA men MS har gjort allt för mycket fel med pr osv med Xbone så folk har tappat förtroende på dom så folk har nog
valt ps4 för det samt så är den 100$ billigare där. Och så är xbone inte ens ute där än

Bra för sony!
Kanske värt att införskaffa en ps4 isåfall

ja men absolut det är ett par Exklusiva spel som är på väg som ser riktigt grymma ut. annars kan du fundera på att skaffa en ps3 just för dom exklusiva spelen som finns till den

Medlem
Skrivet av M_R_X5432:
Skrivet av vTune:
Skrivet av M_R_X5432:
Skrivet av vTune:

Hmm har för mig att xbox alltid varit den ledande konsolen i USA.

Intressant lär ju sälja riktigt bra i resten av världen i så fall också!

jag kan förstå 360 var ledande i just USA men MS har gjort allt för mycket fel med pr osv med Xbone så folk har tappat förtroende på dom så folk har nog
valt ps4 för det samt så är den 100$ billigare där. Och så är xbone inte ens ute där än

Bra för sony!
Kanske värt att införskaffa en ps4 isåfall

ja men absolut det är ett par Exklusiva spel som är på väg som ser riktigt grymma ut. annars kan du fundera på att skaffa en ps3 just för dom exklusiva spelen som finns till den

Jaa är sugen på Uncharted 4, har lirat de andra!

Medlem

Tänker vänta. Har fortfarande PS3 spel som jag inte har brutit förpackningen på. (Jo, planen är att spela dem också, jag köpte dem inte för att jag tyckte att jag hade för mycket pengar.)

Dessutom så brukar ju priset sjunka om man väntar ett tag.


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Medlem
Skrivet av Akronym:

Tänker vänta. Har fortfarande PS3 spel som jag inte har brutit förpackningen på. (Jo, planen är att spela dem också, jag köpte dem inte för att jag tyckte att jag hade för mycket pengar.)

Dessutom så brukar ju priset sjunka om man väntar ett tag.

för mig blir det dag 1 men jag kommer fortfarande att köra på min ps3 har säkert 10st spel bara från ps plus som jag inte har kört än samt några köpta spel.

Medlem

Blir dag 1 för mig med, dock behåller jag ps3an har en del spel kvar att köpa där. Tänker först och främst på dark souls 2 samt last of us.

1
Skriv svar