Människor flyger i Ryse: Son of Rome

Robot
Medlem
Människor flyger i Ryse: Son of Rome

Ser visuellt bra ut faktiskt.

Medlem

Rätt tröttsamt med alla dessa 1 v 1 strider när det står 3+ personer runt huvudpersonen..

Medlem
Skrivet av Kerrai:

Rätt tröttsamt med alla dessa 1 v 1 strider när det står 3+ personer runt huvudpersonen..

men det var väl så i krig ? att folk lugnt stod runtomkring å väntade på sin tur


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Kommer inte skaffa en xbox för detta, men jag ska säga att det ser bättre ut ju mer jag kollar på det och det är onekligen jävligt snyggt

Medlem

Så tråkigt med execution moves mitt i striden. I bossfighter möjligen men inte annars. Ska göras så jävla överdrivet.

Som om att skära armen av fienden sen genomborra lungan med svärdet räcker inte. Måste dra svärdet genom mitten av bröstet och kasta iväg den också.

Medlem
Skrivet av Manna:

Så tråkigt med execution moves mitt i striden. I bossfighter möjligen men inte annars. Ska göras så jävla överdrivet.

Som om att skära armen av fienden sen genomborra lungan med svärdet räcker inte. Måste dra svärdet genom mitten av bröstet och kasta iväg den också.

Du har aldrig varit i en rejäl svärdfight hör jag.

Medlem
Skrivet av Manna:

Så tråkigt med execution moves mitt i striden. I bossfighter möjligen men inte annars. Ska göras så jävla överdrivet.

Som om att skära armen av fienden sen genomborra lungan med svärdet räcker inte. Måste dra svärdet genom mitten av bröstet och kasta iväg den också.

... för att sen avsluta med att slita ut hjärtat och ta en tugga... i 1080p.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av KaptenKanel:
Skrivet av Manna:

Så tråkigt med execution moves mitt i striden. I bossfighter möjligen men inte annars. Ska göras så jävla överdrivet.

Som om att skära armen av fienden sen genomborra lungan med svärdet räcker inte. Måste dra svärdet genom mitten av bröstet och kasta iväg den också.

Du har aldrig varit i en rejäl svärdfight hör jag.

Haha. Jävla regelbok som säger att man måste stympa motståndare med minst 10 dödande slag på en redan död motståndare innan man kan fortsätta.

1
Skriv svar