Ett smakprov på ljussättningen i Dying Light

Robot
Medlem
Ett smakprov på ljussättningen i Dying Light

Fan va nice det här ska bli:)

Medlem

Nästa generation handlar om överdriven linsöverstrålning och smutsiga kamera linser.

Visst ser det bra ut, men jag tycker dessa effekter stör illusionen om att vara inne i spelet.

Medlem

Nu vet jag inte hur mkt youtube bidrar till det, men jävlar vad låg pixelkvalitet. Jag hoppas kompressionen bidrog massivt, för det där såg inte bra ut alls.

Medlem

Någon som vet om storyn kommer ha något med Dead Island att göra?


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Någon som vet om storyn kommer ha något med Dead Island att göra?

Jepp, zombies.

Ser ingen skillnad, suddigt som bara den. Spelaren vill inte visa HD-versionen tyvärr.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Nästa generation handlar om överdriven linsöverstrålning och smutsiga kamera linser.

Visst ser det bra ut, men jag tycker dessa effekter stör illusionen om att vara inne i spelet.

Är inte det precis som förra generationen då? Bloom och skit överallt. Och jag tycker inte det ser snyggt ut, mest bara irreterande.

Skrivet av walter_iego:

Ser ingen skillnad, suddigt som bara den. Spelaren vill inte visa HD-versionen tyvärr.

Ja? Den visar ju hur det kommer se ut på "next gen" konsolerna
herrr deerrr
.¨F

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Ser ingen skillnad, suddigt som bara den. Spelaren vill inte visa HD-versionen tyvärr.

Du kan klicka på youtube och välja 1080p där. Men tråkigt nog är videon rätt hårt komprimerad så gissar på att originalet är 720p och extremt låg bitrate med tanke på hur pixliga byggnaderna är på distans och påminner mycket om GTA 5 fast lite högre upplösning.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Trevligt, då vet man vad man har att vänta sig... fast bättre... på PC

Medlem

Jag hoppas det blir lyckat, Dead Island var ganska roligt när man körde med polare.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Skrivet av marcus8958:
Skrivet av walter_iego:

Ser ingen skillnad, suddigt som bara den. Spelaren vill inte visa HD-versionen tyvärr.

Du kan klicka på youtube och välja 1080p där. Men tråkigt nog är videon rätt hårt komprimerad så gissar på att originalet är 720p och extremt låg bitrate med tanke på hur pixliga byggnaderna är på distans och påminner mycket om GTA 5 fast lite högre upplösning.

Jag testade det, men det hände inget efter fyra försök. Letar upp den på annat ställe.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Javas:

Någon som vet om storyn kommer ha något med Dead Island att göra?

Jepp, zombies.

Heh, tänkte mer på storyn


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Javas:

Någon som vet om storyn kommer ha något med Dead Island att göra?

Jepp, zombies.

Heh, tänkte mer på storyn

Ja, det kommer säkerligen att vara zombies i storyn. Men såvitt jag vet har de spelen ingen koppling med varandra.

Geeks Gaming

Hoppas dom har fixat mycket sedan Dead Island.

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av Javas:

Någon som vet om storyn kommer ha något med Dead Island att göra?

Jepp, zombies.

Heh, tänkte mer på storyn

Buggar kommer det säkert finnas många av också. Det var ju en stor del av storyn i Dead Island.

1
Skriv svar