Kaffe till folket

Flakmonkey
Kaffe till folket

Har idag fått hem en maskin som förhoppningsvis kommer göra att vi kan bjuda gäster på kaffe lite oftare. Vi dricker ju inte särskilt mycket själva så det har inte alltid kännts bort att ta fram den gamla maskinen, pulver, etc. Då är det ju betydligt lättare att använda en sån här kapselmaskin. Gott kaffe blir det också, iaf den sorten jag testat, och snart ska tjejen testat chokladkapseln. Hoppas på succé!

#blogg

Medlem
Kaffe till folket

Snyggt vinställ

Medlem
Flakmonkey
Skrivet av zAjben:

Snyggt vinställ

Heh, tror det kostade en hundring eller något liknande på In och Finn

Skrivet av Siken:

Dyrt kaffe.

Mjo, det blir ju lite dyrare per kopp om man säger så, men eftersom ingen av oss dricker kaffe i normala fall så känns det som att det kan vara värt det iom att man slipper allt tjaffs med kaffefilter, etc samt att det blir "perfekt" resultat varje gång. Hade nog sett lite annorlunda på det om vi var såna som drack 5 koppar var varje kväll

Medlem

Systern kör också med en sådan där, och hon och pojkvännen verkar nöjda, samt tyckte själv att det var helt okej vid provsmak.

Lustigt nog är det inte filtret som stör mig. Det är bara så otroligt svårt att hitta en bryggare som faktiskt gör kaffet varmt nog...

Medlem
Skrivet av toern:

Systern kör också med en sådan där, och hon och pojkvännen verkar nöjda, samt tyckte själv att det var helt okej vid provsmak.

Lustigt nog är det inte filtret som stör mig. Det är bara så otroligt svårt att hitta en bryggare som faktiskt gör kaffet varmt nog...

Min bryggare är som gjord för dig!
Kaffet smälter bort tungan om jag dricker direkt.

1
Skriv svar