Crysis 2 flyttat till nästa år

Medlem

Tycker prestandan såg bra ut, iförsig såg man också på trailern att det är mycket mindre detaljer i grafiken. Men Crytek har ju sagt att CryEngine3 ska vara mycket bättre optimerad än 2? Det tror jag på när jag ser det, har ingen större förtroende på Crytek längre efter deras "Quad CPU is better" BS.


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

dmn
Medlem

Som vanligt är det bara whine i kommentarerna. Alltid.

Medlem

Orkade inte att se hela trailern pga de epileptiska klippen.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Tyckte historien i Crysis är spännande, har inte lirat Warhead.
Bra att EA har lärt sig att vänta, än att slänga ut halvfärdiga spel.

Medlem

Bara det blir bra.

Medlem

Spelet är ett sömnpiller...


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av C.A.B-05:
Skrivet av warh0g:

Tycker folk verkligen att Crysis är bra?

Nej folk köper det för att det är värdelöst?

Tja, folk köper tydligen MW2 så det ryker om det?


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem
Skrivet av AkirA:
Skrivet av C.A.B-05:
Skrivet av warh0g:

Tycker folk verkligen att Crysis är bra?

Nej folk köper det för att det är värdelöst?

Tja, folk köper tydligen MW2 så det ryker om det?

Reklam fungerar.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Trevligt, hellre ett välputsat spel med mindre buggar som flyter bra, än ett ospelbart grafikdemo.
Lite längre utvecklingstid = mer tid att uppgradera din hårdvara

Medlem
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av AkirA:
Skrivet av C.A.B-05:
Skrivet av warh0g:

Tycker folk verkligen att Crysis är bra?

Nej folk köper det för att det är värdelöst?

Tja, folk köper tydligen MW2 så det ryker om det?

Reklam fungerar.

My point exactly.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

ÖH! Konsolernas fel! *Flamewar

Medlem

Oooooah? Sedan när brydde sig EA om finputsning?


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem
Skrivet av T.Mani:

Oooooah? Sedan när brydde sig EA om finputsning?

Måste bara säga att jag brukade hata EA lika mycket som alla andra, men EA är idag långt ifrån den värsta av utvecklare. EA gör faktiskt mycket bättre produkter idag än förr, så jag tycker själv att EA förtjänare mer cred än all pajkastning den får idag?


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem
Skrivet av AkirA:
Skrivet av Tybalt:
Skrivet av AkirA:
Skrivet av C.A.B-05:
Skrivet av warh0g:

Tycker folk verkligen att Crysis är bra?

Nej folk köper det för att det är värdelöst?

Tja, folk köper tydligen MW2 så det ryker om det?

Reklam fungerar.

My point exactly.

Inte alltid lätt att förstå vad folk menar bland all ironi sarkasm och eventuella förolämpningar.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

Det ser ju bra ut. Vet inte varför folk gäspar omkring detta spel. Så länge de urbana banorna är riktigt stora så tror jag att jag blir nöjd.

Av nån anledning påminde det mig om FEAR 2 dock, vilket gör mig lite orolig, för FEAR 2 var rätt mediokert.

Medlem

komm i genn ni trodde vel inte seriöst att crysis 3 skulle bli släppt detta år ? ea och blizzard håller alldrig sina reles datum. sejer augusti släpps inte förens till december.+ detta är inte crysis 2 det är 3an warhead var 2 an inte ett longt spel men det var defenitivt inte en expansjon. skulle dock a passat mycket bättre omm den var ihop packad i 1 an. typ delad play ena kartan hoppar du ner på öm med temet nesta karta är du ute och jagar en mystisk låda påväg till en ubåt. nästakarta ute och försöker tasig till utgrävningen och så vidare. hadde de gjort så hadde crysis varit betydligt mycket längre och bättre. men allt somm har med usa att göra skiter sig alltid i något hörn. även omm de blir bra. men jag tror att detta kann bli bra .blir intresannt och se vad det är för något somm skiter sig så att en hel stad blir enn enda stor ruin.


signatur

-_.:C.B.2:._- Created By A Gift.

12
Skriv svar