De bästa recensionerna av Dead Rising 3

Robot
De bästa recensionerna av Dead Rising 3
Medlem
De bästa recensionerna av Dead Rising 3

Helt okej helt enkelt. Lär nog testa sen när det blivit lite billigare långt fram i framtiden när Xbox One väl kommit..

Hoppas bara inte det kommer gå för fullpris när det väl kommer hit, för det kommer ändå vara ett halvår gammalt då.

Medlem

Ser rätt skoj ut får jag säga, lite sugen blir jag allt

Ser hjärndött ut, fniss


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Moderator | Testpilot

Spelets problem skulle kunna vara att folk dissar det pågrund av att spelet inte alltid håller 30 FPS, vilket i sin grad är väldigt synd och knasigt men spelet i gameplay verkar änldå rätt härligt.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Spelets problem skulle kunna vara att folk dissar det pågrund av att spelet inte alltid håller 30 FPS, vilket i sin grad är väldigt synd och knasigt men spelet i gameplay verkar änldå rätt härligt.

Ja precis, hur kan ett spel som bara är i 30FPS va bra ?

Jag har inga planer alls på ett xbox men detta ser rätt kul ut.


signatur
Medlem

Tycker det ser tråkigt ut + att spela i så låg FPS är fan ospelbart

Inaktiv
Skrivet av Cane:

Tycker det ser tråkigt ut + att spela i så låg FPS är fan ospelbart

äääh, ryck upp dig det är jul snart!

Medlem

Såg det på Gamex och blev inte alls imponerad av det. Wow skärmen är fylld av Zombies!

Såg skittråkigt ut och inte speciellt NextGen ut heller.

Medlem

Blev lite sugen nu. Verkar ju trots sina 30 fps vara det bästa nextgen spelet so far enl betygen. Jag räknar inte med bf4 då det ska spelas på pc.

Medlem

Jag förstår inte varför recensioner kommer redan till detta då det inte releases vad jag förstått innan Xbox One kommer nästa år ändå?

Medlem
Skrivet av zelloxy:

Jag förstår inte varför recensioner kommer redan till detta då det inte releases vad jag förstått innan Xbox One kommer nästa år ändå?

Spelet och xbox one kommer på fredag.

1
Skriv svar