Är du redo för Playstation 4?

Robot
Medlem
Är du redo för Playstation 4?

signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Medlem

Ja som fasen! Längtar sjukt mycket tills nästa fredag då man får hämta ut den

Medlem

Bara HDMI porten är som den ska... verkar vara många som haft problem med den... Iaf majoriteten från Amazon som jag förstår

jkw
Medlem

Ska stå och köa och hoppas på ett exemplar.

Medlem

Ser verkligen fram emot PS4, kommer inte fanboya om att den är SÅ mycket bättre än X1, för det är ungefär samma skit i båda.

Men jag kommer heller inte skaffa den under releasemånaden, kanske någongång under 2014. Tills den patchat och fixat alla launch errors och annat skit och när marknaden svalnat lite grann,

Även om den redan är billig. Men JA, jag ser fram emot den!

jkw
Medlem
Skrivet av Nelfie:

Ser verkligen fram emot PS4, kommer inte fanboya om att den är SÅ mycket bättre än X1, för det är ungefär samma skit i båda.

Inte för att vara petig, men det är inte samma skit i båda!

ZF
Medlem
Skrivet av NoiizeR:

Bara HDMI porten är som den ska... verkar vara många som haft problem med den...

lätt åtgärdat för alla med tillgång till en synål tydligen.

chansen tror jag tyvärr finns att det kommer förekomma även i Europa då det trots det senare släppet högst troligt är enheter tillverkade samtidig som de amazonska. pga av att distributionen tar längre tid.

Medlem

Yes! Väntan börjar bli jobbigare och jobbigare ju närmare man kommer

Medlem

Jag var en av dem som fick det där otäcka mejlet från Webhallen som sa att jag inte var en av de som får en vid release.

Fast skit i det tänker jag, åker på semester större delen av december ändå. PS4:an köps i januari istället!


signatur

The Emperor protects.

Inaktiv

Ni som köper den dag ett vilka spel tänkte ni köpa (jag undrar detta uppriktigt, det är inget drygt menat)?

Jag är riktigt sugen på en men jag väntar lite men det är mest för att jag har en hel drös med andra spel som jag inte är klar med än och för att jag fick Assassins Creed 4 till PC gratis på ett event.

Medlem

Killzone först. Sen blir det nog ac4 förhoppningsvis innan jul och bf4 strax efter i fall de lyckats få ordning på det

Medlem

AC4 blir de


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

AC4 blir de

Samma här. I nuläget är det inget annat som intreserar direkt. Men det är bara en tidsfråga

Medlem

Ja det var väl så det såg ut på PC för två år sedan ungefär....


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

1
Skriv svar