Nytt gratis innehåll till GTA V idag

Robot
Nytt gratis innehåll till GTA V idag

Rockstar släpper nytt innehåll till GTA V - nya jobb, fordon och vapen ingår.

#nyhetstips, #grand-theft-auto-5-2


Medlem
Nytt gratis innehåll till GTA V idag

Jag hade som inget kul i GTA Online. Tror det hänger mest på att systemet för hur man siktar gör det omöjligt att uppskatta striderna. Man pepprar sikningen upp och ner för att låsa på. Inte bra. Inte bra.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Jag tror där emot att det kommer bli grym i PC!


signatur

Dyslexi. Så min stavning och grammatik är dålig.. Hoppas ni förstår vad jag säger ändå.

Medlem
Skrivet av Preed:

Jag hade som inget kul i GTA Online. Tror det hänger mest på att systemet för hur man siktar gör det omöjligt att uppskatta striderna. Man pepprar sikningen upp och ner för att låsa på. Inte bra. Inte bra.

Tråkigt att du dissar ett spel för ngt som är helt irrelevant, med tanke på att du kan spela GTAO med free aim, mot andra som endast spelar med free aim.

Med det sagt är jag dock också jävligt besviken på onlineläget. Jag är väl medveten om att ett onlinespel av denna dignitet tar flera år att resa, men man borde inte släppt det SÅHÄR ofullständigt som det var vid releasen. Buggar, glitchar osv. är inte mitt mainproblem, utan helt enkelt att det inte finns ett skit att göra efter ett par timmars spelande. Efter lvl 80 är det endless spaming av race/deathmatches som gäller för att tjäna pengar, och visst, det kan funka OM man hade haft ngt att köpa när man väl sparat ihop pengar. Det är för lite content, när man köpt sin lägenhet och ett par bilar finns det inget som helst kvar i att göra av värde i spelet.

Denna update lär heller inte ändra något. Man har bara lagt till ytterigare race och DM's utan ngt vidare djup på köpsidan. LIte surfarkläder lär inte räcka länge.

Synd, för jag älskade singleplayer och online inledningsvis.. Hoppas GTAO blir bredare i framtiden, då återvänder jag garanterat!

Medlem

Är det någon som vet om det kommer till PS4?
Har inte lirat det ännu och funderar på om man borde vänta med ett köp..

Medlem
Skrivet av Spang:

Är det någon som vet om det kommer till PS4?
Har inte lirat det ännu och funderar på om man borde vänta med ett köp..

Huh? Ps3 spel fungerar inte på Ps4...


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av Spang:

Är det någon som vet om det kommer till PS4?
Har inte lirat det ännu och funderar på om man borde vänta med ett köp..

Huh? Ps3 spel fungerar inte på Ps4...

Det var nog inte det som var frågan heller. Han undrar förmodligen i fall GTA5 kommer till PS4, och svaret på det är, förmodligen men inget garanterat. Kommer det till PC så kommer det nog även till PS4 och XBone.

Medlem

Nä, det var inge speciellt roligt onlineläget, man blev fort less. Jag trodde väl för mycket om det.

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av Spang:

Är det någon som vet om det kommer till PS4?
Har inte lirat det ännu och funderar på om man borde vänta med ett köp..

Huh? Ps3 spel fungerar inte på Ps4...

Det var nog inte det som var frågan heller. Han undrar förmodligen i fall GTA5 kommer till PS4, och svaret på det är, förmodligen men inget garanterat. Kommer det till PC så kommer det nog även till PS4 och XBone.

Det var givetvis det jag menade. Jag trodde inte det var otydligt, men tydligen så...

Jag får väl vänta och se vilken platform det blir för min del (gällande just GTAV, alltså).

Medlem

Jag saknar fler coop-uppdrag som heists, bank jobs m.m.
Att bara köra race eller försöka ha ihjäl andra är lite tröttsamt.

Inaktiv
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av Spang:

Är det någon som vet om det kommer till PS4?
Har inte lirat det ännu och funderar på om man borde vänta med ett köp..

Huh? Ps3 spel fungerar inte på Ps4...

What?

Medlem
Skrivet av l3g3nd:
Skrivet av Preed:

Jag hade som inget kul i GTA Online. Tror det hänger mest på att systemet för hur man siktar gör det omöjligt att uppskatta striderna. Man pepprar sikningen upp och ner för att låsa på. Inte bra. Inte bra.

Tråkigt att du dissar ett spel för ngt som är helt irrelevant, med tanke på att du kan spela GTAO med free aim, mot andra som endast spelar med free aim.

Med det sagt är jag dock också jävligt besviken på onlineläget. Jag är väl medveten om att ett onlinespel av denna dignitet tar flera år att resa, men man borde inte släppt det SÅHÄR ofullständigt som det var vid releasen. Buggar, glitchar osv. är inte mitt mainproblem, utan helt enkelt att det inte finns ett skit att göra efter ett par timmars spelande. Efter lvl 80 är det endless spaming av race/deathmatches som gäller för att tjäna pengar, och visst, det kan funka OM man hade haft ngt att köpa när man väl sparat ihop pengar. Det är för lite content, när man köpt sin lägenhet och ett par bilar finns det inget som helst kvar i att göra av värde i spelet.

Denna update lär heller inte ändra något. Man har bara lagt till ytterigare race och DM's utan ngt vidare djup på köpsidan. LIte surfarkläder lär inte räcka länge.

Synd, för jag älskade singleplayer och online inledningsvis.. Hoppas GTAO blir bredare i framtiden, då återvänder jag garanterat!

Pengar pengar pengar, finns många sätt att ha roligt i gta online utan att använda gta dollars imo, att spamma races är inte speciellt roligt tycker jag, det roligaste jag haft i det är att leka "hitman" och jaga folk med "skottpengar" på sig.

Medlem

Schysst. Det är väl bara att tacka och ta emot.
Onlineläget har ju funkat problemfritt efter uppdateringen för några veckor sedan, så där finns ju inget att gnälla på.

Det som är trist med onlinedelen är ju att folk bara tramsar runt och skjuter och spränger varandra och förstör bilar. Mjanej. Det drar ju ner upplevelsen av ett annars eminent spel.


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

Medlem

Jag väntar fortfarande på att kunna göra Heists med mina polare!!

Medlem

Kul med lite nytt innehåll! Har nyligen checkat av allt på 100%-listan, så nu blir det multiplayer fullt ut.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Inaktiv

Gäller detta bara online?

1
Skriv svar