CoH: Tales of Valor vägrar fungera!

Inaktiv
CoH: Tales of Valor vägrar fungera!

Har vanliga CoH installerat och den andra expansionen Opposing Fronts. Köpte tidigare idag Tales of Valor och pangar in skivan men spelet vill inte installera. Istället säger den att allt redan är klart och drar igång spelet. Väl inne i spelet säger den åt mig att tanka en patch, vilket jag gör och installerar. Startar om igen och då säger den att jag ska sätta in Opposing Fronts-skivan. Wtf?

Spelet vägrar starta med Tales of Valor, har testat fan allt utom att installera om. Är jag tvungen att göra det nu också? -_-

Medlem

Sätt i of skivan kanske? sen kommer du till menyn och skriver in cd-keyn vid dom nya kampanjerna så va det ju när of kom

Inaktiv
Skrivet av Alesi09:

Sätt i of skivan kanske? sen kommer du till menyn och skriver in cd-keyn vid dom nya kampanjerna så va det ju när of kom

Det har jag redan gjort :/ Aktiverat den och allt enligt instruktionerna. Men CoH säger åt mig att sätta in OF skivan istället och när jag gör det kan jag bara lira det gamla vanliga men inte Scenario.
Har pangat iväg ett mail till grabbarna på THQ nu så väntar på svar.

Inaktiv

LÖST: Var tvungen att patcha om spelet och sedan slå in CD-keyn. Spelet verkade inte fatta att Tales of Valor var installerat.

Medlem

gett


signatur

Sånt e livet

1
Skriv svar