Nu ska servrarna fungera bättre i Battlefield 4

Medlem
Skrivet av Arizato:
Skrivet av Ice_:
Skrivet av Arizato:

Har kraschat mer än någonsin idag. Har gått in i 10 matcher och i alla 10 har spelet låst sig.

Patchen fixar de flesta server krascherna min vän, inte dina klient krascher.

Jag är inte den enda med problemet att spelet fryser/kraschar när servern man spelar på/huvudservern går ner.

Sade jag inte heller.


signatur

/Ice_
#lett @ qnet

Medlem
Skrivet av Ice_:
Skrivet av Arizato:
Skrivet av Ice_:
Skrivet av Arizato:

Har kraschat mer än någonsin idag. Har gått in i 10 matcher och i alla 10 har spelet låst sig.

Patchen fixar de flesta server krascherna min vän, inte dina klient krascher.

Jag är inte den enda med problemet att spelet fryser/kraschar när servern man spelar på/huvudservern går ner.

Sade jag inte heller.

Vad jag sa med min post var att serverkrascher i Battlefield gör även att din klient kraschar.

Medlem
Skrivet av Arizato:
Skrivet av Ice_:
Skrivet av Arizato:
Skrivet av Ice_:
Skrivet av Arizato:

Har kraschat mer än någonsin idag. Har gått in i 10 matcher och i alla 10 har spelet låst sig.

Patchen fixar de flesta server krascherna min vän, inte dina klient krascher.

Jag är inte den enda med problemet att spelet fryser/kraschar när servern man spelar på/huvudservern går ner.

Sade jag inte heller.

Vad jag sa med min post var att serverkrascher i Battlefield gör även att din klient kraschar.

Absolut, det gör det - ibland, men varför då citera mig?


signatur

/Ice_
#lett @ qnet

Medlem

ominstallerade spelet efter att det var helt omöjligt att komma in på servrarna,bilden fryser innan man kommit in,efter installation funkade det i 2 dagar,nu dras jag med samma problem,börjar fundera om det är mitt RAM minne som strejkar,men jag har ju 2 gb x3 1600mhz så det borde ju räcka,nån som har tips eller liknande blodtryckshöjande problem?

Medlem

Har du bara 2gb ram, uppgradera till minst 4gb så kommer nog bf4 rulla bättre.
själv kör jag 8gb men bf4 tror jag bara använder 4gb så det bör räcka.

Medlem

totalt 6 gig ram,2gigx 3 minnen.

Skriv svar