"Star Citizen blir ALDRIG konsolfördummat"

Inaktiv
Skrivet av pillveke:
Skrivet av Segas:

Mac då?

Har inte mac:area för klena grafikkort?
(inget påhopp, bara undrar, bara för mig att de inte kör några märkvärdiga kort i Mac konfigurationerna direkt)

Jag kör i7, 32GB ram och ett 4GB 780M i min iMac, inte jätteklent, men jag förstår din poäng.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

En annan tyckte mest att han raljerade och ställde krav han vet aldrig går igenom för att plocka poäng hos en redan frälst skara.

Håller helt med men i vanlig ordning ersätter hypen allt sunt förnuft.


signatur

/Landstream

Medlem
Skrivet av Bobbah:

Ytterligare en som förstått vad konsolifiering kan ställa till med.

Amen brother, amen!


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Som nån son gillar att lira på konsoll fattar jag inte riktigt det här utspelet. Den här typen av spel har väll aldrig varit nå större på konsol marknaden till att börja med? Känns mest bara som ett billigt knep att köpa internetpr poäng bland kids. Som har så lite självkänsla att de måste dela in sig själva i pc/konsoll läger för lite självkänsla;)


signatur

jepp du gissade rätt! jag är dysslektiker.

Medlem
Skrivet av Banjo:

Han bränner broarna till konsolmarknaden efter sig på ett synnerligen grundligt sätt

Alea iacta est


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av Segas:

Jag kör i7, 32GB ram och ett 4GB 780M i min iMac, inte jätteklent, men jag förstår din poäng.

Så du har en PC?


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Inaktiv
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Segas:

Jag kör i7, 32GB ram och ett 4GB 780M i min iMac, inte jätteklent, men jag förstår din poäng.

Så du har en PC?

Nej, en iMac.

Medlem
Skrivet av Segas:
Skrivet av pillveke:
Skrivet av Segas:

Mac då?

Har inte mac:area för klena grafikkort?
(inget påhopp, bara undrar, bara för mig att de inte kör några märkvärdiga kort i Mac konfigurationerna direkt)

Jag kör i7, 32GB ram och ett 4GB 780M i min iMac, inte jätteklent, men jag förstår din poäng.

Svar på tal!tack. Men nu vattnar du munnen på en!

Skrivet av Banjo:

Han bränner broarna till konsolmarknaden efter sig på ett synnerligen grundligt sätt

Njae, jag tror inte det. Konsolspelare är inte så nördiga.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av pillveke:
Skrivet av Segas:
Skrivet av pillveke:
Skrivet av Segas:

Mac då?

Har inte mac:area för klena grafikkort?
(inget påhopp, bara undrar, bara för mig att de inte kör några märkvärdiga kort i Mac konfigurationerna direkt)

Jag kör i7, 32GB ram och ett 4GB 780M i min iMac, inte jätteklent, men jag förstår din poäng.

Svar på tal!tack. Men nu vattnar du munnen på en!

Hade gärna behållit mina två trogna Titan, men jag orkar inte hålla på med Windows mer. :/

Medlem

Skall vi inte passa på och låsa FPSen så inte vi tvspelsnerdar blir ledsna i ögat, då vi inser vilket nedköp det var med Nextgen.

Medlem
Skrivet av Segas:
Skrivet av pillveke:
Skrivet av Segas:
Skrivet av pillveke:
Skrivet av Segas:

Mac då?

Har inte mac:area för klena grafikkort?
(inget påhopp, bara undrar, bara för mig att de inte kör några märkvärdiga kort i Mac konfigurationerna direkt)

Jag kör i7, 32GB ram och ett 4GB 780M i min iMac, inte jätteklent, men jag förstår din poäng.

Svar på tal!tack. Men nu vattnar du munnen på en!

Hade gärna behållit mina två trogna Titan, men jag orkar inte hålla på med Windows mer. :/

Mac är inte längre Mac det är PC, så du kan i princip stoppa i vad du vill. Hade en gammal macpro som jag dunkade i både Nvida och Atikort i, funkade klockrent trots att folk sa att det inte skulle gå. dock fanns det inga spel att spela, marathon tröttnade man snabbt på.

Men Apple har ju sina plattor man kan spela på, räcker ju gott och väl. Inget slår HCPC

Inaktiv
Skrivet av Zpartan:
Skrivet av Segas:
Skrivet av pillveke:
Skrivet av Segas:
Skrivet av pillveke:
Skrivet av Segas:

Mac då?

Har inte mac:area för klena grafikkort?
(inget påhopp, bara undrar, bara för mig att de inte kör några märkvärdiga kort i Mac konfigurationerna direkt)

Jag kör i7, 32GB ram och ett 4GB 780M i min iMac, inte jätteklent, men jag förstår din poäng.

Svar på tal!tack. Men nu vattnar du munnen på en!

Hade gärna behållit mina två trogna Titan, men jag orkar inte hålla på med Windows mer. :/

Mac är inte längre Mac det är PC, så du kan i princip stoppa i vad du vill. Hade en gammal macpro som jag dunkade i både Nvida och Atikort i, funkade klockrent trots att folk sa att det inte skulle gå. dock fanns det inga spel att spela, marathon tröttnade man snabbt på.

Men Apple har ju sina plattor man kan spela på, räcker ju gott och väl. Inget slår HCPC

Googla iMac och backa upp ditt påstående. Mac är PC, jag vet....men det betyder inte att den går att uppgradera för det, bara för att arkitekturen är densamma. Av samma anledning släpps te.x spel inte till både "PC" och "Mac" per automatik - där av min fråga.

Det här ser vi framemot, spelet alltså.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ang. Mac/PC: Det är en definitionsfråga, nu när det är Intel-hårdvara i macarna. Du kan slänga ihop en PC-burk och installera OS X på den. Är det en Mac då? Sedan är det en kostnandsfråga om du vill köpa en Mac med grym prestanda från Apple! Det finns, men Mac Pro är inte billig!
Sedan ang. Macspel. Många stora titlar finns för OS X också. Men vad jag vet inte till iPad/iPhone.

Medlem

Kan släppa lite förhandsinformation om att SC kommer att visas upp på Dreamhack mellan 28 nov till 1 dec.
https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/79453/eu...

Medlem

Jag känner mig mer säkrare med Chris Roberts vid "rodret" än någon komplett nybörjare :).

12
Skriv svar