Tacklas fult i Speedball 2 HD i december

Robot
Tacklas fult i Speedball 2 HD i december
KoP
Medlem
Tacklas fult i Speedball 2 HD i december

Oj, var ju några år sedan det här släpptes på Xbox arcade. Ser dock inte riktigt likadant ut. Versionen till 360'n förhåller sig trognare originalet utseendemässigt vilker jag nog föredrar.

Medlem

Äskade det här på min Amiga eller var det
Commodore 64, grymt roligt men svårt spel.

Medlem

Jag provade en tidigare nyversion som såg ut som Amiga-originalet men där känslan var helt bortblåst och fruktansvärd.

Det här ser fruktansvärt ut men man får väl hoppas att spelkänslan finns där. Jag hyser dock inga större förhoppningar.

Medlem

"Ice Cream", det första jag tänker på när jag hör eller läser "Speed Ball 2", bara där har de lyckats fånga mitt intresse.

Men det ser inte ut som att det kommer bi bättre än det här tyvärr

Medlem

I scream icecream!

Medlem

signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av MadHatter:

I scream icecream!

Medlem

speedball 2 brutal deluxe edition har jag på megadriven


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Speedball 2: Brutal Deluxe är ett av de spel jag spelar allra mest, räknat i rena speltimmar. Jag är rätt så medioker i de flesta spel, men Speedball 2 tror jag få av er skulle ha någon chans i

Alla övriga nyversioner av Speedball 2 (Speedball 1 var inget vidare, tyvärr) har varit för otrogen originalet för att falla mig i smaken. Den här versionen verkar dock behålla mycket, det här blir definitivt ett köp! Såg dessutom att det var Jon Hare från föredetta Sensible Software (Sensible World of Soccer, Cannon Fodder, Mega Lo Mania m.m.) som håller i utvecklingen, bådar gott.


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

1
Skriv svar