Frågesport för Sega-fans

Robot
Medlem
Frågesport för Sega-fans

Var är frågesporten?

Medlem
Skrivet av Rentah:

Var är frågesporten?

Läs artikeln kanske?

Medlem
Skrivet av XxshadowxX:
Skrivet av Rentah:

Var är frågesporten?

Läs artikeln kanske?

Jag har läst och det står " Kan man mycket om den här tidsperioden i företagets historia kan man tanka hem tre nya frågesporter från App Store för att glänsa med kunskaperna. "

Inget om vad dem heter eller till en appstore på datorn för att sedan tanka till mobilen. Så jag frågar igen. Var är frågesporten?

shi
Medlem
Skrivet av Rentah:
Skrivet av XxshadowxX:
Skrivet av Rentah:

Var är frågesporten?

Läs artikeln kanske?

Jag har läst och det står " Kan man mycket om den här tidsperioden i företagets historia kan man tanka hem tre nya frågesporter från App Store för att glänsa med kunskaperna. "

Inget om vad dem heter eller till en appstore på datorn för att sedan tanka till mobilen. Så jag frågar igen. Var är frågesporten?

Om du klarar av att läsa ett stycke, ska du nog lyckas klura ut hur man läser stycke nummer två. Och när du har klurat ut det, kan du testa att klicka på länkarna till appstore.

"Det finns tre separata gratisappar att plocka hem, som representerar tre olika konsoler: Genesis (Mega Drive), Master System och Gamegear. "

Läs hela artikeln.

Medlem
Skrivet av shi:
Skrivet av Rentah:
Skrivet av XxshadowxX:
Skrivet av Rentah:

Var är frågesporten?

Läs artikeln kanske?

Jag har läst och det står " Kan man mycket om den här tidsperioden i företagets historia kan man tanka hem tre nya frågesporter från App Store för att glänsa med kunskaperna. "

Inget om vad dem heter eller till en appstore på datorn för att sedan tanka till mobilen. Så jag frågar igen. Var är frågesporten?

Om du klarar av att läsa ett stycke, ska du nog lyckas klura ut hur man läser stycke nummer två. Och när du har klurat ut det, kan du testa att klicka på länkarna till appstore.

"Det finns tre separata gratisappar att plocka hem, som representerar tre olika konsoler: Genesis (Mega Drive), Master System och Gamegear. "

Läs hela artikeln.

Precis

Medlem
Skrivet av shi:
Skrivet av Rentah:
Skrivet av XxshadowxX:
Skrivet av Rentah:

Var är frågesporten?

Läs artikeln kanske?

Jag har läst och det står " Kan man mycket om den här tidsperioden i företagets historia kan man tanka hem tre nya frågesporter från App Store för att glänsa med kunskaperna. "

Inget om vad dem heter eller till en appstore på datorn för att sedan tanka till mobilen. Så jag frågar igen. Var är frågesporten?

Om du klarar av att läsa ett stycke, ska du nog lyckas klura ut hur man läser stycke nummer två. Och när du har klurat ut det, kan du testa att klicka på länkarna till appstore.

"Det finns tre separata gratisappar att plocka hem, som representerar tre olika konsoler: Genesis (Mega Drive), Master System och Gamegear. "

Läs hela artikeln.

Helt orelevant är frågan faktiskt inte. Det är ganska lätt att tro att länkarna är internlänkar till fz sidor som de övrigra länkarna i artikeln är. Så jag försår att frågan kan komma upp. Men som sagt, svaret på frågan finns i nästa stycke och länkar till appstore finns där.

1
Skriv svar